Η MUA σκόραρε με την σοκαριστική σειρά κραγιόν Velvet Lipstick Smooth Matte Finish





Φίλη, γειά σου, εσύ και τα φιλιά σου τα πίνω στην υγεία σου – Πως θα μπορούσε να ξεκινήσει το πρώτο blog post πέραν από Κακά Κορίτσια; Σοβαρεύομαι και εύχομαι ένα εκπληκτικό 2020, με αγάπη, χαμόγελα, υγεία και πάρα μα πάρα μα πάρα πολλά καλλυντικά. Αχ πόσο μου έλειψες φίλη! Το 2020 θα είναι μια χρονιά ορόσημο για το Mel Me Up καθώς ελπίζω πέραν του γραπτού λόγου να περάσουμε σιγά σιγά και στην εικόνα. Σουτ. Δεν λέω άλλα! Ας βουτηχτούμε στο review μας.


Ας ξεκινήσω από τα γενικόλογα και από το γεγονός πως η drugstore μεριά είχε αναβαθμιστεί σε ακραίο βαθμό το 2019. H MUA είναι μια από τις εταιρείες που με εντυπωσίασε πάρα πολύ μέσα στο 2019 καθώς ό,τι προϊόν της – σχεδόν- δοκίμασα μου άρεσε πάρα πολύ. Σε συνέχεια της επιτυχημένης πορείας της φθάσαμε στην σειρά Velvet Lipstick Smooth Matte Finish. Γενικά, για να είμαι ειλικρινής, δεν ήμουν ιδιαίτερα φαν των κραγιόν της εταιρείας. Και όταν πρωτοαγόρασα στην έκθεση ομορφιάς από την συγκεκριμένη σειρά ήμουν τρομακτικά επιφυλακτική.


Έλα μου, όμως, που η MUA ήρθε για να μας εκπλήξει και πάλι. Ας ξεκινήσω λέγοντας πως η πρώτη μου αγορά ήταν η απόχρωση Secret. Ένα κλασικό καφετίζον nude. Αρχικά η συσκευασία του, σε σκαλώνει. Το κραγιόν αυτό, φίλη, είναι βαρύ, δεν αστειεύεται. Το πετάς στο κεφάλι αποτυχημένου Tinder date και αγαλλιάζει η ψυχή σου. Μου αρέσει γιατί οι εταιρείες drugstore δεν μας συνηθίζουν σε τόσο καλές συσκευασίες. Και ας προχωρήσουμε σε αυτό το προϊόν. Και ναι είναι smooth! Και ναι είναι velvet! Και ναι είναι εξαιρετικό. Απλώνεται άνετα χωρίς να χρειάζεται να απλώνεις 40 στρώσεις για να εμφανιστεί. Ειδικά τα nude κραγιόν της σειράς δεν χρειάζονται καν περίγραμμα. Έχουν τόσο ωραία και φυσικά χρώματα που το απλώνεις τυφλά. Εγώ θα ήθελα να εστιάσω στην αίσθηση. Έχω πάρει απόφαση στην ζωή αυτή πως τα bullet κραγιόν δεν είναι για εμένα και δεν τα βολεύομαι γιατί όλα ενυδατωφέρνουν και καταφέρνω να γίνομαι σαν κλόουν. Έλα μου, όμως, που η σειρά αυτή είναι ακριβώς αυτό που λέει. Έχει ένα υπέροχο comfort matte τελείωμα στα χείλη, που ναι μεν είναι σταθερό αλλά είναι και τόσο άνετο που δεν νιώθεις ότι το φοράς. Οι αποχρώσεις Stiletto και Crush που είναι τα κοκκινίζοντα χρώματα είναι σοκαριστικές πραγματικά. Η διάρκεια των κραγιόν είναι εξαιρετική! Εντάξει φίλη άμα φας από το κέντρο θα αποδυναμωθεί, το ξέρουμε αυτό. Ωστόσο, φεύγουν τόσο φυσικά και όμορφα που δεν θα είναι αυτό που θα τρέξεις να κρυφτείς για να βάλεις και πάλι το κραγιόν σου. Αυτό ισχύει από τα πιο nude μέχρι τα σκουρόχρωμα κραγιόν της σειράς. Φίλη, να σου υπενθυμίσω πως μιλάμε για MUA άρα σούπερ ντούπερ οικονομικά. Τι; Ακόμα να κάνεις το καλάθι σου;





Συνοψίζω:


+     Υπέροχες αποχρώσεις
+     Διάρκεια
+     Φοβερή βελούδινη σύσταση
+     Έντονη απόδοση
+     Σούπερ οικονομικά



-     Δεν υπάρχουν εύκολα σε φυσικά καταστήματα για να τα δοκιμάσεις





Φίλη, έχω αποφασίσει φέτος να είναι η χρονιά του Mel Me Up και θέλω να είσαι μαζί στο ταξίδι μας αυτό. Οπότε ακολούθησε στο Instagram και στο Facebook  για να τα βλέπεις όλα.




Τα λέμε στο επόμενο review! Φιλί!

Σχόλια

  1. η αληθεια ειναι πως πλεον τα drugstore εχουν αναβαθμιστει απιστευτα! δοκιμασε τα revolution pro ,ειδικα τα diamond ειναι εξαιρετικα. εαν θες ριξε μια ματια στο μπλογκ μου https://wethebeautyqueens.blogspot.com/

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις