Batiste - Dry Shampoo



Σαν πρώτη ανάρτηση – ρεβιού, αποφάσισα να σας μιλήσω για τα dry shampoo και πιο συγκεκριμένα τα Batiste. Η έμπνευση προήλθε από μια πολυαγαπημένη φίλη μου. Στην Θεσσαλονίκη, λοιπόν, όπου και κατοικώ, με τον μεγάλο χιονιά στην αρχή του χρόνου έσπασαν οι σωλήνες θέρμανσης του σπιτιού μου και εκεί ξεκίνησε το νιαρ ντεθ εξπιριενς των επόμενων ημερών, χωρίς θέρμανση, χωρίς ζεστό νερό και με το dry shampoo ανά χείρας και σε θέση μάχης. Και εκεί που πας αμέριμνη να πάρεις εξτρα συσκευασίες για τις δύσκολες αυτές μέρες, βιώνεις το ζόμπι απόκαλυψ των dry shampoo. Είχαν μείνει 2 συσκευασίες, ενώ στα hondos center, υπάρχουν πάντα 2 ράφια φουλ Batiste. Το βασίλειο μου για ένα Batiste #μουντοφδοουζντειζ. 
Και μετά από αυτή την «εισαγωγούλα» (έτσι για να γνωριζόμεθα βρε παιδιά), προχωράμε στο ψητό.

Ως rookie στην χρήση των ξηρών σαμπουάν, αποφάσισα να παίξω σε safe mode και να δοκιμάσω και εγώ τα Batiste. Έχω λιπαρά μαλλιά, οπότε θεωρούσα ότι αν λειτουργήσει, θα μου λύσει τα χέρια. Στο πρώτο «ψιτ» ένα κύμα χιονιού κάλυψε το κεφάλι μου. Κάτι έκανα πολύ λάθος. Πάμε πάλι! Διαβάζω τις οδηγίες, κρατώ την απόσταση των 20-25cm που προτείνει, ψεκάζω στις ρίζες κατά μήκος του μαλλιού και κάνω μασάζ (ελαφρύ παρακαλώ). And then the magic begins, καμπανάκια ηχούν και άλλα τέτοια. Το προϊόν αυτό, όχι μόνο απορρόφησε την λιπαρότητα της ρίζας, όχι μόνο έδωσε τον όγκο του φρεσκολουσμένου κεφαλιού αλλά με έκανε να νιώθω τις ρίζες μου τόσο μαλακές σαν να μου τις έχουν περιποιηθεί σε κομμωτήριο. Η πούδρα που αφήνει δουλεύεται πολύ εύκολα με τα δάχτυλα αλλά και με βούρτσα. Επίσης, έχει πολύ ανάλαφρη αίσθηση. Όσον αφορά τα αρώματα των Batiste, έχω δοκιμάσει τα εξής: Floral, Cherry, Tropical, Original, Fresh, Oriental και Blush. Ως αγαπημένο μου, θα έλεγα ότι κονταρομαχούν το Blush με το Oriental.

Θα τα συνοψίσω (Ω ναι!):
+       Απορροφά πλήρως την λιπαρότητα στην ρίζα
+       Ανάλαφρη αίσθηση και φρεσκάδα
+       Οικονομικό
+       Ποικιλία αρωμάτων

-       Η ποσότητα του διαρκεί περίπου 3 εβδομάδες (με συχνή έως μέση χρήση)
-       Σε περιόδους που εμφάνιζα ξηροδερμία, ενέτεινε ελάχιστα το πρόβλημα


Τα λέμε στο επόμενο review. Φιλί.


Follow me στο Instagram και στο Facebook για περισσότερο σου-σου.

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις