Pixi By Petra realness - Eye reflection Shadow Palette Natural Beauty & Reflex Light



Τριτούλα και νέα βδομαδούλα ξεκινά! Οριακά, δεν πιστεύω πως σου γράφω πάλι και πόσο μου έλειψε αυτό! Στο Instagram προσπαθώ να το κρατώ αληθινό αλλά και στο blog θα έρθουν πολύ καλύτερες μέρες. Καθώς έχουν αλλάξει οι εργασιακές μου συνθήκες για τον λόγο αυτό παλεύω να βρω τα πατήματα μου. Αλλά να ξέρεις! Δεν σε αφήνω! Μην φοβού!


Σκέφτηκα ότι ήθελα να γράψω για κάποια κυκλοφορία σούπερ καινούρια αλλά αποφάσισα να σου γράψω για το πιο αγαπημένο πράγμα που είναι οι παλέτες σκιών. Πριν κάποια καιρό, είχα την τύχη να συμπεριληφθώ στην pr λίστα της Pixi. Πρόκειται για μια βρετανική εταιρεία που κινείται προς την highend πλευρά στα προϊόντα της. Μπορείς να την βρεις στο επίσημο βρετανικό της site, στο πολυλατρεμένο Cult Beauty και περιορισμένα προϊόντα της εταιρείας στα δικά μας Sephora.


Σήμερα θα μιλήσουμε για 2 παλέτες σκιών της εταιρείας Pixi. Aς μιλήσουμε αρχικά για την Natural Beauty, η οποία κινείται σε φυσικούς-ψυχρούς τόνους. Περιέχει 5 matte σκιές και 7 shimmery σκιές. Οι 5 matte σκιές είναι και οι βασικές matte που χρειάζεσαι στο μακιγιάζ σου, για σετάρισμα, κόγχη του ματιού και για βάθος. Μπορώ να πω πως ήμουν τρομέρα προκατειλημμένη πως δεν υπάρχει περίπτωση να λειτουργήσουν και όμως με διέψευσαν πανηγυρικά. Το blend είναι τόσο αλλού, οριακά το κάνει μόνη της η σκιά. Χτίζονται τα χρώματα,πράγμα που το εκτιμώ γιατί με βοηθά στο να μην κάνω λάθη. Τα shimmer είναι από άλλον πλανήτη. Και ναι φίλη όταν τα έβλεπα στο pan, έλεγα αποκλείεται! Βγάζει μια φτώχεια, μια κακομοιριά. Στα μάτια, γράφουν μπόμπα! Και μου το είπες και εσύ σε στορυ! Η αλήθεια είναι πως δεν θα βγάλεις εκατομμύρια looks από την παλέτα αυτή αλλά αν είσαι κορίτσι των βασικών – ψυχρών χρωμάτων, ναι ναι φίλη, σου βρήκα την παλέτα σου!


Και πάμε στην υπεραγαπημένη μου τώρα την Reflex Light. Μιλάμε για μια παλέτα με 12 shimmer αποχρώσεις άρα έρχεται ως συμπληρωματική σε κάποια βασικά χρώματα που διαθέτεις. Πρόκειται για μια πανδαισία shimmer σκιών. Και τα σαμπανιζέ σου θα έχεις, και τα ροζ σου θα έχεις, και τα χρυσά σου θα έχεις και τα πολυαγαπημένα μου μπρονζοκοπερ χρώματα θα τα έχεις και αυτά. Θα ξαναπώ πως η παλέτα δεν σου γεμίζει το μάτι, ωστόσο, το Mel Me Up το δοκίμασε και μου γέμισε το μάτι και κυρίως την ψυχή. Πολύ έντονα shimmer που θέλουν το βρέξιμο τους για να είναι ακόμα πιο μπομπάτα. Και ναι όχι μόνο είναι ισάξια αλλά πατάνε κάτω πολλές εταιρείες.
Και για τις δύο παλέτες, ισχύει πως το blend είναι πολύ εύκολο, χτίζονται οι σκιές και η σταθερότητα τους είναι εξωπραγματική (πάντα εφόσον τα έχεις βάλει και ένα primer στα μάτια σου ή ένα concealer ως primer).


Συνοψίζω:
+     Έντονη απόδοση
+     Φοβερό blend
+     Χρώματα φορέσιμα για το girl next door βρε αδερφέ
+     Διάρκεια μέχρι εκεί που δεν φαντάζεσαι



-     Τις λες τσιμπημένες λίγο
-     Φθηνή συσκευασία



Και ναι εγώ βρίσκω τον ρυθμό μου και το κρατάμε αληθινό στο Facebook και στο Instagram! Μην μου ξεχνιέσαι! Να μου έρχεσαι!




Τα λέμε στο επόμενο review! Φιλί!

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις