Mel Me Up is back! Let's talk about Patchology!


Αγαπημένη μου φίλη,  να ‘μαι! Μια ψυχή από το σκοτεινό παρελθόν. Δεν πιστεύω και η ίδια πως επέστρεψα. Ξέρω το έχω υποσχεθεί πολλές φορές αλλά τώρα ήρθε η ώρα της μεγάλης επιστροφής. Το πόσο με χαροποιούσαν τα μηνύματα αγάπης, τα μηνύματα παράνοιας και τα μηνύματα για σουσου καλλυντικών δεν λέγεται. Έρχονται μεγάλα πλάνα για το blog αυτό, για έναν λόγο μοναδικό. Όταν απέχω καιρό από το blog νιώθω πως κάτι λείπει. Κακό το συναίσθημα αυτό. Έλα, όμως, τέλος το μελό! Πάμε στο ζουμί.


Επιπλέον να σου ανακοινώσω πως κάθε Παρασκευή μεσημεράκι θα έρχεται ένα νέο review στις οθόνες σου.
Αυτό το καλοκαίρι, εκτίμησα τις μάσκες προσώπου πιο πολύ από ποτέ. Ειδικά μετά την θάλασσα ή τις άπειρες ώρες μέσα στον θλιβερό ΟΑΣΘ, ήταν το καλύτερο μου να γυρίσω σπίτι, να δω γιουτιουμπ, να διαβάσω το βιβλίο μου και να είμαι μια μάσκα στο πρόσωπο. Όταν μιλάμε, όμως, για μάσκες ποια εταιρεία έχει άμεσα στο μυάλο σου; Έλα, σε αφήνω να σκεφτείς για λίγο. Έλα μην χαζεύεις GNTM. Φυσικά, την Patchology.


Πριν κάποιο διάστημα είχα την τιμή να μου στείλουν ένα σετ με μάσκες για να τις δοκιμάσω. Βέβαια είμαι η ίδια βετεράνος στις μάσκες αυτές όποτε θα ακούσεις τα πάντα. Na ξέρεις πως μπορείς να τα βρεις και στα Sephora της καρδιάς μας! Ξεκινάμε:


Hydrate – 5 Minute Flashmasque
Αχ φίλη αχ φίλη αχ φίλη είναι τόσο ωραία η μάσκα αυτή. Τόσο ενυδατική! Τόσο δροσερή! Περιέχει υαλουρονικό και Βιταμίνη Β5. Ό,τι χρειάζεσαι για την αναζωογόνηση του δέρματος σου. Είναι πολύ ευγενική στο πρόσωπο. Δεν προκαλεί ερεθισμούς. Αυτό που μου κάνει εντύπωση είναι πως το υλικό της απορροφάται όλο από το πρόσωπο και δεν αφήνει καμιά λιπαρότητα.

Flashpatch – Restoring Night Eye Gels
Αν αγαπάς τον ευατό σου, τα θες στην ζωή τα νυχτερινά πατσιζ. Το πόσο πιο φωτεινό θα φανεί το βλέμμα σου θα σε σοκάρει. Αν έχεις θέμα με πρηξίματα θα σε σώσει.

Flashpatch – Illuminating Eye Gels
Κοίτα φίλη, κρατώ μικρό καλάθι με αυτά καθώς δεν κάνουν κάτι που να νιώθω τεράστια διαφορά στο δέρμα μου. Είναι τίμια αλλά δεν θα σου προσφέρουν full ενυδάτωση, full ξεκούραση στο βλέμμα και δεν προσφέρουν την λάμψη που λένε. Βέβαια αν είσαι σαν τον Νοσφεράτου πάνω από ένα pc ή ένα κινητό, η δεν πίνεις νερό ή δεν κοιμάσαι η Patchology θα σε σώσει; Καλύτερα να επενδύσεις στης Pixi.

Flashpatch Rejuvenating Eye Gels
Ανάμεικτα και εδώ τα συναισθήματα. Προσφέρουν φρεσκάδα κάτω από τα μάτια. Αλλα οκ, μπορείς να ζήσεις και χωρίς αυτά. Θα σου πρότεινα μακράν της νύχτας.

Flashpatch- Hydrating Lip Gels
Και ναι αυτό και αν είναι αγαπημένο. Γενικά τα χείλια μου τα κατακρεουργώ με τα κραγιόν και δεν είμαι και φαν των lip balms για ενυδάτωση. Έτσι, μπορείς να αποκαλείς Σαχάρα τα χείλια μου. Η μάσκα αυτή είναι τόσο ωραία και χαλαρωτική. Το κρατας 5 λεπτά, εγώ συνήθως βάζω μουσική, ξαπλώνω και το ξεχνάω στα χείλη. Δεν παθαίνεις τίποτα αν το κρατήσεις παραπάνω. Και τα χείλια είναι τόσο απαλά, βελούδινα και δεν εκείνο το μπλιαχ της λιπαρότητας πάνω.


Συνοψίζω:


Hydrate – 5 Minute Flashmasque
+     Full ενυδάτωση
+     Υπέροχη μυρωδιά
+     Φιλική προς το ευαίσθητο δέρμα
+     Δεν βγάζει λιπαρότητα
-     Η τιμούλα της


Flashpatch – Restoring Night Eye Gels
+     Ό,τι καλύτερο! Το θες στην ζωή σου!



Flashpatch – Illuminating Eye Gels
+     Ενυδατικό
+     Ελαφριά σύσταση
-     Δεν προσφέρει λάμψη ακόμα και με πολλαπλές χρήσεις



Flashpatch – Rejuvenating Eye Gels
+     Ενυδατικά αρκετά
-     Σαν εκείνα της νύκτας δεν είναι
Flashpatch- Hydrating Lip Gels
+     Ακραία ενυδατικά
+     Ανάλαφρα
+     Δεν αφήνουν λιπαρογλίτσα στα χείλη
+     Πολύ καλύτερα από balm



Και ναι το Mel Me Up επέστρεψε! Να ξέρεις φίλη πως τα μηνύματα σου, η ανοχή της απουσίας μου καθώς και η αγάπη της παράνοιας μου, σε κάνουν νούμερο ένα στην καρδιά μου! Για αυτό κοίτα να μου στέλνεις στο Facebook και στο Instagram να τα λέμε!





Τα λέμε στο επόμενο review! Φιλί!

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις