Γιατί Clinique και Moisture Surge - Hydratant Concentré Super-Activé μου το κάνατε αυτό;




Τεταρτούλα, φίλη, και παρά τον φόρτο εργασίας μου και λέγοντας πως θα λουφάρω το post της Τρίτης και θα γράψω μόνο της Παρασκευής, το παράπονο, η πίκρα, ο πόνος, η αδικία – για την ζωή μου αλλά αυτό είναι ένα άλλο θέμα – για την ενυδατική που επέλεξα με πνίγουν κατάφορα.


Ο λόγος και ο ντόρος γίνεται για την ενυδατική κρέμα της Clinique Moisture surge -  Hydratant Concentré Super-Activé. Λες με τόσο grande όνομα, κάτι καλό θα έρθει. Άσε που η διαφήμιση της πεταγόταν στο Instagram, στο Facebook, στον ύπνο μου, παντού. Πάω και εγώ κυρία στα Sephora για να δω ποια κρέμα της σειράς θα επιλέξω. Ήθελα να πάρω αυτή στο βαζάκι ή αυτή που πήρα και ρώτησα τις διαφορές. Η κυρία μου απάντησε ότι αυτή που διάλεξα, εμπεριέχει και κάποια ελαφρά αντιγηραντικά στοιχεία – πράγμα που στο site δεν αναγράφεται- και εφόσον δεν είμαι και στην πρώτη νιότη είπα να την δοκιμάσω.


Η συσκευασία τώρα που μεγάλωσε, διαφοροποιήθηκε και έγινε κυριλέ. Έρχεται στα 48 ml και δεν την λες και φθηνούλα βεβαίως βεβαίως. Δεν έχει καμία μυρωδιά, για κάποιους πολύ καλό. Προσωπικά, βέβαια, με ενοχλεί γιατί έχω συνδυάσει την κρέμα ημέρας με αίσθηση και άρωμα φρεσκάδας. Η κρέμα βγαίνει σε gel μορφή που είναι ελαφριά – ίσως το μόνο καλό της. Όταν εφαρμόσεις το προϊόν δεν νιώθεις καμιά εξτρά ενυδάτωση! Διορθώνω! Δεν θα νιώσει καμία ενυδάτωση! Τελεία! Θα το απλώσεις και σε 4 λεπτά max θα έχει απορροφηθεί από το δέρμα, αλλά χωρίς να ενυδατώσει. Και σκέψου, φίλη, δεν είμαι ξηρή, είμαι λιπαρή και έτσι συνδέω με το επόμενο που κάνει η αγαπημένη μου κρεμούλα. Μου βγάζει τέτοια λιπαρότητα, που δεν ήξερα και εγώ η ίδια πως μπορώ να βγάλω. Χαρακτηριστικά, ένα πρωινό που ξύπνησα και τεντωνόμουν σαν την Κομανέτσι, πιάνω το κούτελο μου και νιώθω λες και μου έχεις πετάξει λάδι. Είναι η πρώτη φορά που είδα το πρόσωπο μου έτσι. Αυτή, την καταπληκτική λιπαρότητα βγάζει κ όταν βάφομαι. Πλέον, βάζω ελάχιστη ποσότητα πρωί και βράδυ και παρακαλώ το Beauty Σύμπαν να τελειώσει γιατί την χρυσοπλήρωσα, οπότε δεν την αφήνω.



Συνοψίζω:

+     Υφή gel



-     Δεν ενυδατώνει
-     Βγάζει λιπαρότητα ακόμα και από την ψυχή μου
-     Είναι πανάκριβη
-     Δεν έχει ανάλαφρη αίσθηση αν και μιλάμε για gel κρέμα
-     Για αντιγήρανση ούτε λόγος




Λοιπόν, φίλη, σου έχω νέα! Την άλλη εβδομάδα θα έχουμε διαγωνισμό, μήπως να με ακολουθήσεις για να τσιμπήσεις το δωράκι σου στο Instagram και στο Facebook; Λέω εγώ τώρα!




Τα λέμε στο επόμενο review! Φιλί!

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις