Το καλοκαίρι είμαι σίγουρα in love with the coco, εννοώντας το Coconut Nourishing Body Milk από The Body Shop





Παρασκευούλα, και η βδομαδούλα των παθών μου έρχεται στο τέλος της. Η ζέστη έχει φτάσει σε σημεία που θέλουμε να βγάλουμε το δέρμα μας και όλη μέρα είμαι αγκαλιά με το air condition στην δουλειά – τσίπισα και με τον ανεμιστήρα όταν επανέρχομαι στο σπίτι – πτωχιά πλην τίμια. Η παραλία φαντάζει μακριά και οι διακοπές το ίδιο – έκρηξη γκρίνιας. Σχωράτε με! Ξέρετε πόσο σας αγαπώ.


Πάμε σε μίνι στόρυ ταιμ, εγώ για χρόνια δεν άντεχα να βάζω ενυδατικές κρέμες πάνω μου. Μου φαινόταν περίεργη η υφή, ένιωθα πως κολλάνε στο δέρμα, με έβρισκε ένα κακό. Βέβαια, δεν είχα δοκιμάσει, από ό,τι αποδείχτηκε, τις σωστές κρέμες και εταιρείες. Ειδικά, όσο είναι καλοκαίρι αν η κρέμα σώματος δεν απορροφάται σε 10’’ τότε πέτα την. Αυτός ήταν ο αγώνας μου κάθε καλοκαίρι, μέχρι που βρήκα την λύση και επειδή είμαι μεγάλη ψυχή θα το μοιραστώ μαζί σας.


Το Body Shop έχει την λύση με το «Nourishing Body Milk Coconut». Για να μιλήσουμε και κυριλάτα, πρόκειται για ένα γαλάκτωμα σώματος με άρωμα καρύδας. Τα Body Shop έχουν περίπου 7 διαφορετικά αρώματα (Καρύδα, Μανγκο, Φράουλα κα) και διάφορες κατηγορίες προϊόντων – αφρόλουτρο, scrub, body butter κα-.  Το γαλάκτωμα αυτό έρχεται στα 250 ml, δυνατή ποσότητα και έχει αντλία για να το ψεκάζεις. Έχει τόσο ωραίο άρωμα καρύδας που σε υπερχαλαρώνει και απορροφάται πιο γρήγορα και από ό,τι κινείται ο Flash. Μετά νιώθεις τόσο απαλό και ενυδατωμένο το δέρμα σου. Αν ντυθείς άμεσα για να τρέξεις τις δουλειές σου, δεν θα νιώθεις ότι κολλάνε τα υφάσματα πάνω σου, που θες να σκίσεις τα ρούχα σου. Τα body milk,δεν έχουν την ίδια διάρκεια της μυρωδιάς όπως ένα body butter αλλά είναι πολύ καλή θα έλεγα – εγώ την νιώθω για τουλάχιστον 2 ώρες. Έχει αραιή σύσταση και απλώνεται πολύ εύκολα χωρίς ιδιαίτερη προσπάθεια. Το μόνο αρνητικό είναι ότι σε μορφή γαλακτώματος έχει μόνο την μυρωδιά Coconut, πράγμα που δεν έχω καταλάβει.  Πίστεψε για το καλοκαίρι, θα το λατρέψεις.



Συνοψίζω:


+     Δυνατή ποσότητα
+     Αντλία να ψεκάζεις το προϊόν
+     Τέλειο άρωμα καρύδας
+     Body Shop εγγύηση
+     Απορροφάται άμεσα από το δέρμα
+     Δεν κάνει το δέρμα να κολλά
+     Λεπτόρρευστη υφή



-     Υπάρχει μόνο στο άρωμα καρύδας




Έμειναν μόνο 2 μέρες για το giveaway, τι εννοείς ποιο giveaway; MakeUp Revolution φίλη! Τρέχα στο Instagram να ενημερωθείς.







Τα λέμε στο επόμενο review! Φιλί!

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις