Η Maybelline σου λύνει τα χέρια με την πολυχρηστική "Master Blush" παλέτα




Τριτούλα σήμερα και είμαστε εδώ με ένα φουέγο giveaway με Make Up Revolution! Αν δεν το έχεις δει ε τι να σου πω; Εσύ χάνεις την παλέτα των παλετών Flawless 4 και τέλειο nude lip kit για να μου είσαι μια ντάνα και στις διακοπές σου.


Για κάποιο λόγο το καλοκαίρι μια πιάνει ένα ψυχαναγκασμός όλα όσα χρησιμοποιώ να είναι σε μια παλέτα! Είναι για τα πολλά ταξίδια που κάνω η πελούσια; Όχι βέβαια! Αλλά μου αρέσει να αναμειγνύω 6 προϊόντα για να πάρω το αποτέλεσμα που θέλω και  να μην πιάνω 6 διαφορετικές συσκευασίες! Έξτρα κόπος, έξτρα ιδρώτας,  έξτρα ταλαιπώρια! Η Maybelline σκέφτηκε την ταλαιπωρημένη ύπαρξη μου και έφτιαξε την παλέτα που μου λύνει τα χέρια.


Και ναι, φίλη, μιλάμε για την “Master Blush” παλέτα που υπεραγαπώ. Έχει 3 ρουζ και 1 highlighter. Ας τα πιάσουμε ένα – ένα. Το highlighter είναι στο χρυσό – σαμπανιζέ φάσμα και είναι ήπιο θα έλεγα. Σου δίνει την φυσική γυαλάδα – τύπου κοιμήθηκα 10 ώρες και το πρωί ήπια τον καφέ μου βλέποντας Καινούριου. Αν το βάλεις με βρεγμένο πινέλο τα πράγματα αγριεύουν. Εμένα προσωπικά μου αρέσει πάρα πολύ να το αναμειγνύω με κάποιο από τα ρουζ για να τους δίνω μια λάμψη. Πάμε στα ρουζάκια τώρα. Το κοραλί είναι το απόλυτο χρώμα που βάζω κάθε μέρα, πάει με όλα και νομίζω είναι το must have ρουζ. Είναι έντονο, οπότε ελαφρύ χέρι, φίλη. Το ροζ δεν το αγαπώ εγώ προσωπικά σαν ρουζ, ωστόσο, η απόδοση του είναι πολύ έντονη και οι φίλες που θέλουν το ροζουλί μάγουλο θα το λατρέψουν. Πάμε στο 3ο χρώμα και στο πιο περίεργο. Είναι ένα μωβ – ένα μελιτζανί, που με ελαφρύ χέρι είναι καταπληκτικό άμα είσαι φαν των πιο περιέργων ρουζ. Τον χειμώνα μου αρέσει πολύ να το χρησιμοποιώ και για σκιά είναι τέλειο. Επειδή, είμαι yolo και λίγο τσιγκούνα, προσπάθησα να βρω και άλλες χρήσεις της περίεργης αυτής απόχρωσης, και κατέληξα να κάνω  πολύ διακριτικά κοψίματα (ω ναι!!!), δοκίμασε το και θα με θυμηθείς. Η παλέτα είναι εξαιρετική και θα σε βολέψει όσο δεν πάει! Άκουσε με και θα με μνημονεύεις στα σοκάκια του νησιού που θα κάνεις διακοπές.




Συνοψίζω:

+     3 ρουζ και 1 highlighter
+     Πολυχρηστικότατη (ρουζ, σκιές, highlight, ακόμα και κοψίματα
+     Value for money
+     Έντονη απόδοση



-     Το μόνο αρνητικό είναι ότι δεν την έχει πάρει ακόμα





Το καλοκαιράκι δεν είναι για ακρογιαλιές αλλά για Mel Me Up τόσο στο Instagram όσο και στο Facebook !







Τα λέμε στο επόμενο review! Φιλί!

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις