Let's talk about primer, Let's talk about Essence, Let's about Prime + Studio - Mattifying + pore minimizing primer With Black Clay


Παρασκευούλα, τέλος βδομαδούλας, και το Mel Me Up αρχίζει να γίνεται πιστό στις αναρτήσεις του. Οριακά τρομακτικό και για εμένα! Ωστόσο, μπαίνουμε σε κριστμας μουντ με συνεχόμενα άρθρα και διαγωνισμούς.


Πριν κάποιο διάστημα στην φτωχή πλην τίμια blogger, έστειλε η Essence, ένα πακέτο προϊόντων για να δοκιμάσω. Κάθε τέτοιο πακέτο είναι κάποια μίνι Χριστούγεννα για εμένα αλλά κυρίως είναι ένα feeling τεράστιας ευγνωμοσύνης για όσους διαβάζουν το ταπεινό μου blog!


Άρχισα, λοιπόν, να δοκιμάζω προϊόντα. Αυτό που μου δημιούργησε την μεγαλύτερη περιέργεια ήταν το primer της Essence, Prime + Studio Mattifying + pore minimizing Primer με μαύρη άργιλο. Οριακά ίδρωσα μέχρι να τα γράψω τον τίτλο τούτο.


Πριν ξεκινήσουμε να μιλάμε για το προϊόν – να μιλάμε; Μια είμαι! – ας μιλήσουμε για τα primer. Πολύς κόσμος το αποτάσσεται θεωρώντας πως είναι υπερβολή και δεν κάνει και τίποτα. Εγώ είμαι στην αντιπέρα όχθη. Θεωρώ πως φυσικά λειτουργεί και πως όντως πάει το μακιγιάζ μου σε άλλο level. Επίσης, νιώθω μια ασφάλεια να μην βάζω το foundation απευθείας στην επιδερμίδα μου.


Καταρχάς το primer έρχεται στα 30ml. Το χρώμα του και η μυρωδιά του είναι τα κλασικά του αργίλου. Η μυρωδιά είναι αρκετά έντονη οπότε αν έχεις ευαισθησία δεν θα στο συνιστούσα. Άλλωστε το τοποθετείς και δίπλα στην μύτη σου. Μην σε σκιάζει το γκρι χρώμα, όταν το απλώσεις στο δέρμα σου, δεν έχει κανένα χρωματισμό. Έχει ευχάριστη και δροσερή αίσθηση. Με το που το εφαρμόσεις νιώθεις ότι είναι ενυδατικό αλλά μόλις στεγνώσει γίνεται ματ. Και έρχεται η ερώτηση κόλαφος: «Καλέ, κάνει blur στους πόρους, η θα βγω πάλι με στην ημικρατηροειδή κατάσταση μου;». Φίλη, ταυτίζομαι και σε νιώθω! Κάνει ένα ήπιο blur το οποίο μου αρέσει πάρα πολύ για την καθημερινότητα. Γιατί δεν λέω, καλά τα βαριά τα primer αλλά πόσο να φράξω τον πόρο φίλη; Αυτό που με εντυπωσιάζει, όμως είναι πως όντως κρατά ματ την επιδερμίδα και το μακιγιάζ μένει πολύ σταθερό. Στα πειράματα που το έχω εκθέσει η λιπαρότητα έχει βγει μετά το 6ώρο! Σοκαριστικά ενδιαφέρον όταν μιλάμε για ένα τόσο φθηνό προϊόν και για μια τόσο λιπαρή επιδερμίδα. Αν, λοιπόν, είσαι λιπαρό κορίτσι, αφού διάβασες το άρθρο, ντύσου και βρες το κοντινότερο Hondos Center και πάρτο! Αν είσαι ξηρό πιστεύω πως θα σου κάνει και εσένα, ακριβώς γιατί είναι ελαφρύ.



Συνοψίζω:


+     Πολύ οικονομικό
+     Ενυδατικό
+     Κάνει ένα ήπιο blur στην επιδερμίδα
+     Σταθεροποιεί το μακιγιάζ
+     Δεν είναι βαρύ


-     Έντονη μυρωδιά





Δεν θέλω να ξεχνάς, να έρχεσαι για να κουτσομπολεύουμε για καλλυντικά στο Facebook και στο Instagram! Και φυσικά έχουμε και διαγωνισμάρα με προϊόντα Wet’n’Wild!





Τα λέμε στο επόμενο review! Φιλί!

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις