Και τώρα που έσκασε η φούσκα της Fenty Beauty, θα ξεμπροστιάσουμε το Pro Filt'r Instant Retouch Primer

Παρασκευούλα, τέλος βδομαδούλας, και ίσως όλη αυτή να μην ήταν η βδομαδούλα μου! Αν και παρόλη την κατάρα του Μαμρα που είναι πάνω μου με το που μπήκε το 2019, εγώ θα είμαι εδώ και θα μιλώ για το θέμα που αγαπώ και με ηρεμεί που είναι τα καλλυντικούλια του κόσμου.


Θα μιλήσουμε για primer πάλι αλλά στην αντιπέρα όχθη της ακριβής πλευράς. Και όπως έγραψα στον τίτλο, όταν βγήκαν τα προϊόντα της Rihanna σε κυκλοφορία και ήρθαν και στα Sephora, υπήρχε ένας αλαλαγμός σχετικά με αυτά. Η αλήθεια είναι πως και εγώ ήθελα να αγοράσω τα πάντα, οριακά και το ίδιο το stand προϊόντων. Ωστόσο, κάτι με τράβηξε στο primer πολύ έντονα και ακολούθησα αυτό το μεταφυσικό οριακά ένστικτό μου και το πήρα.


Θα μιλήσουμε για το Pro Filt'r Instant Retouch Primer από Fenty. Όπως, έχω πει και σε άλλα post, το primer είναι βασικό και είναι game changer στο μακιγιάζ σου. Τα είπα όλα! To Fenty Primer έρχεται στα 32ml και οριακά πληρώνεις ml και ευρώ! Έχει μια καταπληκτική μυρωδιά η οποία είναι κάτι ανάμεσα σε πούδρα και ακριβό καλλυντικό περιποίησης. Στην αρχή είναι φουλ ενυδατικό και θα σου αφήσει μια αίσθηση πολύ ελαφριάς θολούρας στο δέρμα. Αν περιμένεις να σου καλύψει τους πόρους, κλείσε το ποστ αυτό και βάλε να δεις Power of Love. Αφήνει ένα satin τελείωμα στο πρόσωπο. Δεν είναι σιλικονούχο. Δημιουργεί την τέλεια βάση για το foundation, και έχω παρατηρήσει ότι ειδικά με τα σκληροπυρηνικά matte foundation, τα κάνει να είναι τόσο ωραία, δίνει την αίσθηση πως είναι πιο ελαφριά και πως η ψυχή σου δεν θα ρουφηχτεί σήμερα! Αν και είμαι λιπαρή επιδερμίδα, άρα θεωρούμε πως ένα ενυδατικό primer θα οδηγήσει σε έκρηξη λιπαρότητας,  δεν μου βγάζει καθόλου πέραν από το σημείο Τ, και αυτό μετά από ένα 4ωρο σίγουρα.  Συνεργάζεται με όλα τα foundation της συλλογής μου. Το θεωρώ ένα εξαιρετικό προϊόν που σίγουρα αξίζει να δοκιμάσεις από την Fenty Beauty. Υπάρχει πλέον και σε travel size στην μισή τιμή για να μπορέσεις να το δοκιμάσεις.



Συνοψίζω:


+     Νιώθεις την αίσθηση ενός όντως luxurious προϊόντος
+     Πολύ ωραία υφή, μυρωδιά
+     Satin τελείωμα
+     Ενυδατικό
+     Semi blur εφέ
+     Το μακιγιάζ δεν πάει πουθενά
+     Κρατά την λιπαρότητα



-     Δεν θα εξαφανίσει τον ρημαδοπόρο φίλη

-     Είναι ακριβό, Rihanna παίρνεις






Έλα στο Instagram  και στο Facebook για να ολοκληρώσεις τον κύκλο της παράνοιας και να ακούσεις τα sassy σχόλια μου!








Τα λέμε στο επόμενο review! Φιλί!

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις