Σήμερα το μενού έχει Wonderlight - Serum Make Up από την Radiant και το Mel Me Up παίρνει θεση




Τριτούλα σήμερα και χαιρετάμε την νέα βδομαδούλα με κέφι και μπριο! Τι εννοείς πως δεν σε έπεισα; Απορώ και εγώ γιατί! Δεν θέλω να ξεχνάς πως τρέχει διαγωνισμός στο Instagram μου με παλέτα σκιών! Τρέχα να πάρεις μέρος τώρα φίλη!


Σήμερα θα καταπιαστούμε με μια ελληνική εταιρεία την Radiant, η οποία έχει κάποια από τα πολύ αγαπημένα μου προϊόντα και αρκετά μη αγαπημένα τολμώ να πω. Σήμερα θα μιλήσουμε για ένα προϊόν που έχω ανάμεικτα συναισθήματα και που δεν έχω ακούσει πολύ κόσμο να αναφέρει και να χρησιμοποιεί.


Πρόκειται για το Wonderlight – Serum Make Up με SPF 20.  Είναι η πρώτη φορά που δοκιμάζω foundation από την Radiant και είπα να δοκιμάσω γιατί η πούδρα της εταιρείας είναι από τις αγαπημένες από τότε που ήμουν 20.  Έρχεται στα 30 ml όπως κάθε άλλο φαουντε. Με 1 pump και άντε κάτι παραπάνω έχεις καλύψει όλο σου το πρόσωπο. Αυτό που λέει είναι πως εμπεριέχει συστατικά που θα ενεργοποιήσουν την νεότητα και την λάμψη του δέρματος. Έχει ένα λαμπερό τελείωμα ισχύει και μια κάλυψη αρκετά μέτρια που μπορείς να την χτίσεις. Ίσως είναι από τις λίγες φορές που βρήκα foundation να είναι τόσο κοντά στο χρώμα μου, ωστόσο, οι αποχρώσεις του είναι πάρα πολύ λίγες. Αυτό που μου αρέσει πολύ είναι το γεγονός πως είναι πολύ ελαφρύ σαν αίσθηση, δεν νιώθεις ότι φοράς κάτι. Aν εφαρμόσεις και πούδρα απομακρύνεις την έντονη γυαλάδα του. Ας μιλήσουμε για διάρκεια φίλη, η αλήθεια είναι πως με την ώρα θα αρχίσει να βγαίνει αυτή η γυαλάδα που ισχυρίζεται, ωστόσο, δεν φαίνεται σαν κακή λιπαρότητα αλλά σαν ήπια γυαλάδα. Το σημείο που «σπάει» αμέσως είναι στην περιοχή της μύτης και του στόματος, αλλά όταν λέμε αμέσως εννοούμε οριακά σε σημείο ταχύτητας φωτός, μέσα σε μια ώρα και σιγά σιγά είναι σαν να εξαφανίζεται από το σημείο της μύτης κυρίως. Σουπερ νοοοουυ! Το πιο κακό για εμένα από όλα, είναι η τιμή του, δεν γίνεται να μιλάμε για 22 ευρώ στην drugstore αγορά. Στην τελική, αναμένω εκπτώσεις στα Sephora και παίρνω πιο highend προϊόντα. Και δεν μπορώ να καταλάβω γιατί δεν βάζει ποτέ εκπτώσεις η Radiant.


Αν είσαι κορίτσι που θες ένα καθημερινό, ελαφρύ foundation, είσαι εδώ! Εγώ η αλήθεια είναι για καθημερινή χρήση το ευχαριστήθηκα full. Για πιο grande καταστάσεις, δεν το προτιμώ.


Συνοψίζω:


+     Ελαφριά σύνθεση
+     Ανάλαφρο
+     Δεν οξειδώνεται
+     Θα κρατήσει για καιρό γιατί δεν θες μεγάλη ποσότητα
+     Δίνει μια λάμψη υγείας
+     Πολύ ωραίο για καθημερινή χρήση
+     Έχει και το Spf 20 χωρίς να κάνει flashback είναι η αλήθεια




-     Σπάει γρήγορα στην περιοχή της μύτης και του στόματος
-     Δεν έχει πολλές αποχρώσεις
-     Ακριβό για drugstore





Μην ξεχνάς την παράνοια καλλυντικών στο Instagram και στο Facebook! Σε περιμένω!





Τα λέμε στο επόμενο review! Φιλί!

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις