Κάνω comeback, comeback στον έρωτα σου με την σειρά Bare With Me και το Tinted Skin Veil από ΝΥΧ


Τεταρτούλα και δεν πιστεύω ότι γράφω στο πολυαγαπημένο μου Mel Me Up. Είμαι χαμένη, είμαι στα χαμένα; Αν απάντησες όλα μαζί τότε «Μπράβο έκανες την τύχη σου, Μπράβο είσαι η καλύτερη». Το βεβαρημένο πρόγραμμα μου, νέα δουλειά, μαθήματα Αγγλικών – που τέλειωσαν ευτυχώς με κράτησαν πίσω από το εβδομαδιαίο μας σου-σου. Καθώς, τώρα αρχίζω να βρίσκω τους ρυθμούς θα επανέρθουν τα γραπτά μου, παρανοϊκά κείμενα. Και ένα μεγάλο ευχαριστώ στις φοβερές Mel Me Up γκρουπιζ που δεν τις έσκιαξε η απουσία μου και έμειναν στο blog πιστές.


Καλοκαιράκι και φυσικά όχι βραδινό μπανάκι. Έφτασε αυτή η σκοτεινή εποχή του χρόνου που θέλουμε να βγάλουμε την πέτσα μας από την ζέστη και να ψεκάζουμε με Noxzema not sponsored τους διπλανούς μας στα λεωφορεία του θλιβερού ΟΑΣΘ.  


Αποφάσισα να κάνω come back αλά Άντζελα με ένα brand new προϊόν στην αγορά. Η NYX κυκλοφόρησε πρόσφατα την σειρά Bare With Me που μας προτρέπει να είμαστε καλοκαιρινές και φυσικές αλλά πάντα ντάνες. Πρόκειται για το Bare With Me – Tinted Skin Veil στην απόχρωση True Beige Buff. Βγαίνει σε 12 αποχρώσεις όπως με ενημερώνουν από το control και έρχεται στα 27ml. Απλά και λαϊκά, πρόκειται για ένα προϊόν ανάμεσα σε foundation και bb κρέμα. Στο σημείο αυτό να σου πω πως ΣΙΧΑΙΝΟΜΑΙ τις κρέμες bb. Δεν μου ταιριάζουν, δεν μου αρέσουν, ένα μεγάλο ΔΕΝ. Φίλη, θα είμαι ειλικρινής, πήγα πολύ αρνητικά στην ΝΥΧ ότι δεν θα μου αρέσει καθόλου το προϊόν αυτό.





Εδώ, λοιπόν, φίλη, έγινε το plot twist. Κατ’ αρχάς, εντυπωσιάστηκα με τον αριθμό των αποχρώσεων. Μπράβο ΝΥΧ. Η σειρά Cant Stop, Wont Stop έθεσε τον πήχη πολύ ψηλά όσον αφορά την ποικιλία αποχρώσεων και υποτόνων. Αντάξιο είναι και το προϊόν αυτό. Έχει πολύ καλή κάλυψη για τα δεδομένα του. Μπορείς και να το χτίσεις χωρίς να βαρύνει το αποτέλεσμα. Πάντα, όμως, να σκέφτεσαι ότι δεν θα αποκτήσει την καλυπτικότητα ενός foundation. Ta βασικά σημεία που με εντυπωσίασαν είναι η διάρκεια του. Πραγματικά, το φορούσα 8 ώρες στην δουλειά – σε αντίξοες συνθήκες καθώς είμαι αρκετές ώρες στον δρόμο- και ήταν εκεί! Παρέμεινε εκεί! Το μόνο σημείο που έσπασε ήταν στις εσοχές της μύτης. Ωστόσο, Lancome πληρώνεις και θα συμβεί αυτό. Για να τα λέμε και όλα. Επίσης, με ελαφρύ σετάρισμα, η λιπαρότητα έκανε την εμφάνιση της στις 4 – 5 ώρες,  το οποίο με σόκαρε ακόμα περισσότερο. Και αν αφαιρέσεις με ένα χαρτί της λιπαρότητα, το προϊόν είναι εκεί χωρίς να έχει χάσει την κάλυψη του και χωρίς να δημιουργεί μπαλώματα. Επιπλέον, είναι πολύ ελαφρύ. Νιώθεις ότι δεν φοράς τίποτα. Θα πρότεινα να το χρησιμοποιήσεις με σφουγγαράκι για ακόμα πιο φυσικό αποτέλεσμα. Βέβαια μια χαρά θα λειτουργήσει και με το πινέλο. It's up to you! Και φυσικά αφού μιλάμε για ΝΥΧ, μιλάμε για μια οικονομική κατάσταση. Επομένως, φίλη, καλοκαιράκι έρχεται και σου βρήκα το must have προϊόν σου.




Συνοψίζω:


+     Πολλές αποχρώσεις
+     Μέτρια κάλυψη
+     Διάρκεια
+     Σταθερότητα
+     Ελαφρύ
+     Δεν είναι καθόλου λιπαρό
+     Οικονομικό




Μπορεί εδώ να απέχω αλλά το σου σου στο Facebook και στο Instagram καλά κρατεί.





Τα λέμε στο επόμενο review! Φιλί!

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις