Σοκολατί το χρώμα που με φτιάχνει πιο πολύ το έχει το "Chocolate Gold Soleil" από την Too Faced




Δευτερούλα, φίλη, νέα βδομαδούλα ξεκινάει και η blogger της καρδιάς σου είναι πίσω. Σήμερα με το που ξύπνησα τρώγοντας ψωμί του τοστ Mr Grand, συνειδητοποίησα πόσο πολύ πλούσιο είναι το μωρό της Kylie Jenner που είναι ημερών και δεν το πήρα πολύ καλά αυτό. Ωστόσο, η ζωή είναι ωραία, μην ξεχνιόμαστε!

Η Too Faced είναι μια εταιρεία που κάνει την παρθενική της εμφάνιση στο Mel Me Up με full size προϊόν. Ποτέ, μα ποτέ δεν μου άρεσε τίποτα από την εταιρεία αυτή. Ούρλιαζαν όλες για την Sweet Peach, για την Chocolate Bar, για το Born This Way foundation και δεν ίδρωνε το αυτί μου, τόσο σκληρή! Μέχρι που βγήκε η «Gold Collection». Του χρυσού το πανηγύρι. Εκεί λύγισα γιατί είμαι άνθρωπος και εγώ και ήμουν ανάμεσα στην παλέτα και στο bronzer της σειράς. Απέρριψα την παλέτα γιατί τόσο glitter φίλη που θα το βάλω; Το πρωί στο γραφείο; Δύσκολα. Έτσι όδηγήθηκα στο «Chocolate Gold Soleil» bronzer.


Παιδιά, η συσκευασία του, δεν υπάρχει. Είναι βαριά και νιώθεις ένα προς ένα τα ευρώ που έδωσες για αυτό. Ανοίγοντας το, έχει ένα καθρεφτάκι και το προϊόν. Η μυρωδιά του είναι ασύλληπτη. Μυρίζει σοκολάτα σαν να κόβεις κέικ αλλά τόσο ντελικάτη μυρωδιά. Θα με πιάσεις πολλές φορές να το σνιφάρω κρυφά από όλους ή και φανερά. Το προϊόν έρχεται στα 8 γρ., βάλτε και λίγο παραπάνω ρε παιδιά. Το bronzer είναι εμπλουτισμένο με micro shimmer πραγματικού χρυσού, κάθε φορά που το βάζω νιώθω πως κρατάω στα χέρια μου ένα μικρό διαμέρισμα. Ας κάνουμε ότι τους πιστεύουμε τους μάστορες της Too Faced. Αγαπημένες φίλες, αυτό είναι το καλύτερο bronzer που έχω βάλει στο πρόσωπό μου. Δεν έχει έντονο pigment με αποτέλεσμα να μπορείς να το χτίσεις όσο θες εσύ. Το micro shimmer είναι τόσο λεπτοκομμένο που αφήνει μια τόσο ωραία και φυσική λάμψη στο πρόσωπο, τύπου ότι η μόνη δυσκολία μου είναι πώς να μετακινηθώ από το ένα ανάκλιντρο στο άλλο όλη μέρα. Το προϊόν μπλεντάρεται τέλεια στην επιδερμίδα, είτε φοράς foundation, είτε μια απλή πούδρα. Δεν θα κάνει μπαλώματα, λες και έχει ρίξει λάσπη στο πρόσωπο σου και θα μείνει εκεί που το έβαλες, όλη μέρα. Έχει το τέλειο χρώμα, δεν ξέρω πως το έκαναν, που θα σου ζεστάνει το πρόσωπο και θα σου δώσει υγεία και δεν θα καταλήξεις σαν την Nicki Minaj. Είναι τσιμπημένο; Είναι! Είναι ένας λογαριασμός; Είναι! Ωστόσο, αξίζει πάρα πολύ γιατί είναι εξαιρετικής ποιότητας και ένα στολίδι ταυτόχρονα.




Συνοψίζουμε:
+     Φοβερή απόχρωση για bronzer
+     Δεν έχει έντονη απόδοση και μπορείς να το χτίσεις όσο θες
+     To micro shimmer διακριτικό και κάνει την διαφορά
+     Luxurious συσκευασία
+     Σταθερό




-     Ακριβό
-     Αν είσαι fan της matte υφής δεν θα σου αρέσει






Έλα να γκρινιάξουμε μαζί για την αρχή της εβδομάδας στο Instagram και στο Facebook!





Τα λέμε στο επόμενο review! Φιλί!

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις