Τα Sephora χτυπούν στο κόκκαλο με το Highlighter - Delicate Glow




Τριτούλα σήμερα και είμαστε πίσω. Ξέρω είχαμε μια μεγάλη αποχή από το blog. Μάτι, φίλη, μάτι ήταν! Είμαστε πίσω εγώ και το επιτελείο μου, με μικρές αλλαγές στο blog. Πρώτον, οι αναρτήσεις θα γίνουν 2 φορές την εβδομάδα – για να είμαι και εγώ πιστή σε αυτές- και δεύτερον, τα giveaway θα πέσουν βροχή, κυρίως για να σας ευχαριστήσω για τον ενδιαφέρον σας κατά την απουσία μου.


Ας πάμε στο ζουμί, όμως, τι αγαπά αυτό το blog? Τα highlighter! Τι άλλο αγαπά αυτό το blog? Τα Sephora! Αν αυτά συνδυαστούν έχουμε το απόλυτο combo. Πλέον στα Sephora πάω πιο συχνά και από το supermarket, αν και μόνο χαζεύω. Και εκεί που χάζευα και είχα και καβάτζα το 1+1 της Vodafone, έπεσα πάνω σε ένα διαμάντι, σε έναν χρυσό έρωτα. Δυστυχώς, δεν βρήκα τον sugar daddy που επιθυμώ, αλλά ένα ερωτικό highlighter. Πρόκειται για το 01 – Delicate Glow της σειράς των Sephora. Υπάρχουν δύο αποχρώσεις οι οποίες μοιάζουν πάρα πολύ τολμώ να πω.


Το προϊόν έρχεται στα 6,5 γρ., αρκετά τίμια ποσότητα για highlighter. Εντάξει, φίλη, μην λουστείς με την λάμψη. Η συσκευασία του είναι πολύ ωραία και το ανάγλυφο σχήμα του με ξεπερνά. Το χρώμα του είναι μια χρυσή – rose gold απόχρωση. Δεν θα ταιριάξει σε ανοιχτόχρωμες επιδερμίδες, θέλει το σταρένια του ρε αδερφέ. Μου αρέσει γιατί είναι πλέον το go to highlighter μου! Δίνει μια διακριτική λάμψη – τύπου ξύπνησα σε rose gold ζυγωματικά. Ωστόσο, μπορείς να το χτίσεις, όσο θες εσύ. Αυτό που μου αρέσει είναι ότι κάθεται στο δέρμα σαν να λιώνει, πολύ φυσικά και όμορφα. Μπορείς φυσικά να το ενισχύσεις με βρεγμένο πινέλο. Είναι πολύ σταθερό και δεν μετακινείται στην πάροδο της μέρας ή του βραδιού σου. Η απόχρωση μοιάζει πάρα πολύ με το Precious Petals από WetnWild.




Συνοψίζουμε:
+     Σταθερό
+     Φυσικό τελείωμα
+     Χτίζεται
+     Μεγάλη ποσότητα
+     Λιώνει στο δέρμα και δεν φαίνεται σαν μια γραμμή highlighter



-     Αν θες έντονο αποτέλεσμα το θες το Fix Plus σου
-     Οι 2 αποχρώσεις του μοιάζουν πάρα πολύ
-     Δεν το λες και φθηνό




Συντονίσου γιατί αύριο έχουμε giveaway στο Instagram! Σε περιμένω όμως και στο Facebook !




Τα λέμε στο επόμενο review! Φιλί!


Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις