Και αν ξυπόλητη χορεύω με σημαία μου το 65- Seductress Super Stay Matte Ink από Maybelline





Τριτούλα, νέα βδομαδούλα, και ζούμε σε μια καιρική παράνοια, με ζέστη το πρωί, μετά βροχή, μετά κουφόβραση, μετά ψύχρα το βράδυ. Το Mel Me Up, δεν λογαριάζει καύσωνες και μουσώνες και είναι εδώ για να τα πούμε.


Είχε γίνει πριν ένα μικρό διάστημα ένας πανικούλης με τα “Super Stay Matte Ink” υγρά κραγιόν της Maybelline. Ως άπιστος Θωμάς, δεν τους πολυέδωσα σημασία. Δεν πίστεψα σε αυτά. Έτσι μια μέρα στο στέκι της καρδιάς μου τα Hondos Center είπα να δοκιμάσω στο χέρι μου τα χρώματα και μου άρεσαν τόσο πολύ όλα. Ακόμα και ένα μωβ του πεθαμένου. Αποφάσισα να το ζήσω στα άκρα και να πάρω την απόχρωση 65 – Seductress.


Πρόκειται για ένα nude που εμπεριέχει καφέ υποτόνους και είναι το τέλειο nude για την καθημερινότητα σου. Από όταν το πήρα, δεν έχει βγει από την τσάντα μου, δεν έχει βγει από την καρδιά μου. Η συσκευασία είναι τόσο λιτή και minimal. Με το που το ανοίξεις και το μυρίσεις, θα καταλήξεις να το σνιφάρεις στα κρυφά. Έχει μια μυρωδιά αγάπης. Το βουρτσάκι του έχει ένα σχήμα σαν δάκρυ με μια τρύπα στην μέση. Η τρύπα δεν έχω καταλάβει τι εξυπηρετεί – πες με και βλαχάρα- αλλά το σχήμα του βουρτσακίου είναι τέλειο και σε βοηθά πάρα πολύ στο να το απλώσεις. Με το που το εφαρμόσεις, στεγνώνει αρκετά γρήγορα και τώρα δώσε προσοχή, ΔΕΝ ΘΑ ΠΑΕΙ ΠΟΥΘΕΝΑ. Φίλη, δεν με πιστεύεις και σε βλέπω. Και, όμως,  τι να πέσεις με τα μούτρα σε έναν μουσακά, τι να τρως τις παγωτάρες 10 – 10, τι να φιλήσεις τον Δώρο από το Power Of Love, αυτό θα μείνει εκεί. Δεν το είχα ξαναδεί αυτό σε κραγιόν. Φίλη, άμα δεν είσαι fan των matte υφών, καλύτερα κλείσε το post εδώ και άνοιξε κάνα Netflix να χαζέψεις. Το υγρό κραγιόν αυτό αν και matte δεν ρουφάει την ψυχή από μέσα σου, ωστόσο, το βασικό αρνητικό του είναι πως κολλάνε τα χείλη αρκετά. Οκ, εγώ το συνήθισα και δεν με ενοχλεί, αν εσένα σε ενοχλεί που λογικό το βρίσκω, ίσως να μην σου ταιριάζει. Αξίζει μια ευκαιρία θαρρώ. Και μιλάμε για Maybelline άρα παίζουμε οικονομικά την μπαλίτσα μας.



Συνοψίζουμε:

+     Μinimal συσκευασία
+     Εθιστική μυρωδιά
+     Έντονη απόδοση χρώματος
+     Σταθερό ακόμα και στην συντέλεια του κόσμου
+     Τίμια τιμή
+     Matte τελείωμα



-     Κολλάει τα χείλια πολύ
-     Έντονα matte αποτέλεσμα




Για έλα να πούμε δυο λογάκια που θέλω στο Instagram και στο Facebook!





Τα λέμε στο επόμενο review! Φιλί!

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις