Είναι ο απόλυτος πειρασμός καρύδας η "Total Temptation" mascara από την Maybelline;


Δευτερούλα, Μεγαλοβδομαδούλα ξεκινά και δεν διαφέρει πρακτικά από τις άλλες μπέιζικ βδομάδες της ζωής μας. Η ταυτότητα της μπιούτι μπλόγκερ παλεύει με την επιθυμία μου για τον βιασμό αρνιών την Κυριακή του Πάσχα, κυρίως γιατί είμαστε άνθρωποι πάνω από όλα.

Ταυτόχρονα ένα τεράστιο ευχαριστώ για τις συμμετοχές σας στο giveaway μου! Τι εννοείς, ποιο giveaway μου; Έλα σε παρακαλώ τρέχα στο Mel Me Up στο Instagram να δεις.
H Maybelline είναι θρησκεία στις mascara – το έπιασες το θρησκευτικό αστειάκι λόγω ημερών;-. Η «Total Temptation» είναι μια mascara που προωθήθηκε πάρα πολύ από την εταιρεία. Το βασικό ατού της είναι το έλαιο καρύδας το οποίο θρέφει πάρα πολύ. Έχει και ένα άρωμα καρύδας.

Ας μπούμε στα βαθιά. Με το που την άνοιξα αντίκρισα το πλαστικό βουρτσάκι και πόνεσε η καρδιά μου αλλά έμεινα ψύχραιμη. Η μυρωδιά δεν είναι καρύδας για κανέναν λόγο, ωστόσο, μου θυμίζει κάτι αφρόλουτρα που έπαιρνα προσφορά 1+1 από τον Μασούτη, Mr Grand (μάρκα της αλυσίδας) στο πρώτο έτος της σχολής. Την πρώτη φορά που την εφάρμοσα, δεν μου άρεσε καθόλου και την άφησα στην άκρη, πολύ αραιή, πολύ λάθος. Μετά από καιρό την έπιασα στα χέρια μου, έχοντας πήξει. Τώρα, μάλιστα. Η mascara αυτή θα σου δώσει όγκο και έντονο μαύρο αποτέλεσμα. Με μια – δυο στρώσεις θα έχεις και διαχωρισμό, αν συνεχίζεις να το χτίζεις, πάει προς το spider effect. Δεν κάνει κομματάκια, δεν μουτζουρώνει και ξεβάφεται και εύκολα. Το μόνο κακό είναι το βουρτσάκι της. Για κάποιο λόγο με ενοχλεί στα μάτια, όταν την εφαρμόζω, χτυπά στην ρίζα της βλεφαρίδας με τρόπο που έρχεται σε επαφή με το μάτι και με κάνει να δακρύζω. Εν κατακλείδι, θεωρώ πως έχει και πολύ καλύτερες mascara η εταιρεία. Να συμπληρώσω πως δεν έχω παρατηρήσεις κάποια θρέψη των βλεφαρίδων μου λόγω του ελαίου καρύδας.



Συνοψίζουμε:
+     Έντονο μαύρο αποτέλεσμα
+     Πολύ ωραίος και έντονος όγκος
+     Τίμιο μήκος
+     Δεν κάνει κομματάκια
+     Σταθερή



-     Δεν αντέχω το βουρτσάκι
-     Το έλαιο δεν προσφέρει κάτι
-     Θα λειτουργήσει αφού πάρει αέρα



Έλα και εσύ να πάρεις μέρος στο giveaway μου στο Instagram και μην ξεχνάμε και την σελίδα στο Facebook .

Τα λέμε στο επόμενο review! Φιλί!

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις