Απόδοση δικαιοσύνης για την "Rusted Wonders" - 6 shade palette από την MUA




Τριτούλα φίλη, νέο post, μετά από γιορτές, giveaway, μετά από ξεκοίλιασμα και φροντίδα της μανούλας. Το Mel Me Up έγινε 1 έτους και δεν ξέρω τι να πω. Θα ήθελα να ευχαριστήσω πρώτα τα δικά μου άτομα για την στήριξη  και την δύναμη – φυσικά και το κράξιμο που όλο βρίσκομαι με ένα νέα κραγιόν και απλήρωτους λογαριασμούς. Και θα ήθελα να ευχαριστήσω όλους εσάς που με διαβάζετε και στηρίζετε εμένα και το επιτελείο μου. Τέλος, πάμε να μιλήσουμε για το αγαπημένο μας περιεχόμενο.

Η εταιρεία MUA είναι μια εταιρεία που τώρα άρχισα να γνωρίζω και να παίζω μαζί της με εκπληκτικά αποτελέσματα. Ε έκανα και λίγο spoiler τώρα για την ανάρτηση μας. Μια μέρα, ενώ βόλταρα στο κατάστημα Queenz στην Θεσσαλονίκη, είχε και μια προσφορά 1+1 (δεν βρέθηκα και πολύ τυχαία για να είμαι ειλικρινής), δοκίμασα διάφορα πράγματα και κατέληξα  σε μια παλέτα που δεν την έχω δει και δεν έχει ακουστεί. Ήρθα εγώ, να αποδώσω δικαιοσύνη για άλλη μια φορά. Μιλάμε για την παλέτα “Rusted Wonders”. Είναι μια παλέτα με 6 χρώματα που τα φαντάζομαι καλοκαίρι πάνω μου και θέλω να ξαπλώσω σαν την JLO στο μπαλκόνι μου, δίπλα από την μπουγάδα.


Είναι μια παλέτα με 6 μεταλλικές σκιές, μην περιμένεις τραζίσιον κόλορ και τέτοια μπιουτίστικα. Άρα θα χρειαστείς και κάποιες ματ σκιές. Το αφήνω αυτό! Φίλη, τα χρώματα γράφουν εξαιρετικά. Με πινέλο γράφουν normal, με βρεγμένο πινέλο γράφουν καταπληκτικά και φυσικά με δάχτυλο (αλλά δεν το προτιμώ γενικά να τοποθετώ τίποτα με τα χέρια – γεροντοπεριέργειες). Τα χρώματα κινούνται σε bronze τόνους, και έχει και πιο σκούρα berry. Θα σας τα έχω όλα εδώ. Άπαξ και την τοποθετήσεις με την βάση σου στα μάτια (ένα concealer στην τελική βρε αδερφέ)θα μείνει εκεί όλη την μέρα σου ή όλο το βράδυ σου. Δεν μετακινείται άμα ανοιγοκλείνεις τα μάτια σου και επίσης έχει ένα ελάχιστο fallout – εντάξει εδώ συμβαίνει και στις καλύτερες οικογένειες, βλέπε Anastasia, Juvias Place. H υφή τους είναι σαν βούτυρο, αγαπημένη έκφραση, των μπιούτι ινφλουένσερς. Πες μου, φίλη, γιατί δεν είναι γνωστή; Ένα λόγο! Δεν μπορώ να βρω! Πιο value for money πεθαίνεις. Εδώ να πω πως είχα δοκιμάσει πιο παλιά μια παλέτα της MUA μέσω ενός κουτιού του Cherrybox και δεν μου άρεσε, αυτή εδώ είναι σε άλλο level.




Συνοψίζουμε:
+     Εκπληκτικά χρώματα
+     Σε μια παλέτα έχεις όλα τα φυσικά – metal χρώματα που θα βάλεις όντως στην καθημερινότητα σου
+     Πολύ οικονομική
+     Σταθερά χρώματα
+     Δεν μετακινούνται
+     Έντονη απόδοση



-     Δεν έχει ματ χρώματα
-     Δουλεύουν καλύτερα με βρεγμένο πινέλο ή δάχτυλο



Πρέπει να πας, αν είσαι Θεσσαλονικιά beauty junkie πήγαινε στο κατάστημα Queenz (Μορκεντάου 12) και θα αφεθείς εκεί. Καταπληκτική εξυπηρέτηση.



Έρχεται και νέο giveaway και όλα θα τα μαθαίνεις στο Instagram και στο Facebook, οπότε μην ξεχάσεις να με ακολουθήσεις.





Τα λέμε στο επόμενο review! Φιλί!

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις