Είναι το Lasting Finish 25 Hours Foundation από την Rimmel το καλύτερο foundation της πλάσης;




Τριτούλα, νέα βδομαδούλα και θα ήθελα στο σημείο αυτό να αναγνωρίσετε το πόσο πιστή είμαι πλέον στις αναρτήσεις μου. Μια σωστή κυρία! Και μετά τον αλαλαγμό των Fenty θα περάσουμε στην κανονική ροή του προγράμματος μας. Εννοείται θα πούμε και για άλλα Fenty προϊόντα στα κοντά, οπότε μην φύγεις φίλη!


Πριν πάω διακοπές, έψαχνα ένα foundation για να πάρω μαζί. Και ξέρω θα αρχίσεις το κήρυγμα για την φυσική ομορφιά, διακοπές είμαστε έχουμε φυσικό glow και θα σου απαντήσω νοοοου, προφανώς, θέλω και το foundation μου στις διακοπές. Όχι για να παστωθώ αλλά για να έχω ένα ενιαίο χρώμα στο δέρμα. Ζητάω πολλά; Έχοντας δει 65 φορές κάθε βίντεο της Gio, μου ήρθε η αγάπη της για το foundation της Rimmel και έτσι οριακά υπνωτισμένη αποφάσισα να το δοκιμάσω.



Φυσικά μιλάμε για το Longlasting Finish 25 Hours  Foundation της Rimmel για το οποίο σκίζει τα πτυχία της η Gio. Ισχυρίζεται πως εμπεριέχει serum – και γιατί να το αμφισβητήσω άλλωστε; Επίσης, έχει Spf 20 για να σε προστατεύει και από τον ήλιο. Έρχεται στα 30 ml και μας υπόσχεται full κάλυψη. Θα τα αναλύσουμε όλα ένας προς ένα. Έρχεται σε μια γυάλινη συσκευασία που εκτιμώ πολύ γιατί βγάζει κάτι προσεγμένο. Η απόχρωση μου ( η καλοκαιρινή βεβαίως βεβαίως) είναι η 303 – True Nude. Αξίζει να αναφέρω εδώ πως είναι η προτελευταία απόχρωση, μετά έχει μια σκουρότερη και μετά το χάος. Γενικά, οι αποχρώσεις έχουν ένα θέμα, είναι ελάχιστες και είναι κρίμα πολύ καλά προϊόντα να μην μπορείς να τα βάλεις λόγω αποχρώσεων. Αν και η απόχρωση αυτή ταιριάζει απόλυτα με την επιδερμίδα μου έχει ένα γκρι υποτόνο που νομίζω με σκοτώνει. Βέβαια, το σώζω με bronzer αλλά αν είχε λίγο κίτρινο, δεν θα έπαιρνα ποτέ ξανά άλλο foundation. Είναι μέτριας προς full κάλυψης οπότε μπορείς να το φέρεις στα μέτρα σου. Εμένα που μου αρέσει πιο light αποτέλεσμα με 1,5 pump έχω καλύψει το πρόσωπο μου – με beauty blender. Αν το εφαρμόσεις με πινέλο, με 1 pump είσαι έτοιμη, με 2 έχεις στοκαριστεί τέλεια. Έχει ένα ημί – ματ αποτέλεσμα και αν θες. το σετάρεις, αν θες, το αφήνεις για να έχει το αποτέλεσμα της υγείας που λέμε. Το πιο σημαντικό είναι η διάρκεια του και αυτό το κάνει να ξεχωρίζει ως ένα από τα πολυαγαπημένα μου foundation. Αν το βάλεις και το σετάρεις με μια πούδρα, δεν θα πάει πουθενά. Τεσταρισμένο σε συνθήκες βραδιού, καλοκαιριού, υγρασίας, ξενυχτιού, χορού και ταλαιπωρίας. Αυτό εκεί! Πιστός φίλος! Το ακόμα πιο εξαιρετικό είναι πως δεν θα σπάσει καθόλου και ειδικά στα επίμαχα σημεία – γύρω από την μύτη και το στόμα. Η λιπαρότητα θα εμφανιστεί σίγουρα μετά τις 6 ώρες και εμφανίζεται πολύ γλυκά, σαν μια λάμψη και όχι σαν να σκάνε οι ταλαίπωροι πόροι μας. Και να σου υπενθυμήσω, φίλη, το πόσο λιπαρό πρόσωπο έχω. Με έβγαλε ασπροπρόσωπη! Φίλη, μην ξεχνάς πως είναι και φθηνό - να τα λέμε και αυτά, μην το πεις ούτε του παπά. Αξίζει να πας στα κοντινά σου Hondos Center not sponsored και να το δοκιμάσεις.





Συνοψίζω:

+     Σταθερό σαν να μην υπάρχει αύριο – εφόσον το σετάρεις
+     Δεν βαραίνει την επιδερμίδα
+     Δεν σπάει στα ευαίσθητα σημεία – κοντά στην μύτη και στο στόμα
+     Μedium κάλυψη που την πας και στο full
+     Ταιριάζει και σε λιπαρές επιδερμίδες ( με σετάρισμα) και σε ξηρές επιδερμίδες (χωρίς σετάρισμα)
+     Οικονομικότατο
+     Δεν κάνει flashback





-     Δεν υπάρχουν πολλές αποχρώσεις δυστυχώς
-     Περίεργοι υποτόνοι






Για περάστε, για περάστε στο Facebook  και στο Instagram για να τα λέμε και εκεί! Καλέ μην ντρέπεστε!







Τα λέμε στο επόμενο review! Φιλί!

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις