Βρήκα το καλύτερο κόκκινο κραγιόν του κόσμου και είναι το Arriba! και είναι της Colourpop X ILuvSarahii




Παρασκευούλα, και ναι αυτό είναι το πρώτο post του Mel Me Up για το 2019. Εύχομαι καλή μας χρονιά αγαπημένα μου μπιούτι τζάνκιζ, με πολλά χαμόγελα, υγεία και να καταφέρουμε να αποκτήσουμε όλα τα καλλυντικά του κόσμου.


Θα ήθελα πολύ να σας ευχαριστήσω για το support σας όλον αυτόν τον καιρό. Έρχονται όμορφοι διαγωνισμοί, όμορφα μακιγιάζ και θα είμαι πιο ενεργή από ποτέ. Καλέ και εγώ ντρέπομαι λίγο την κάμερα, αλλιώς όλη μέρα θα με βλέπατε.
Ας σας πω τον πόνο μου με το κόκκινο κραγιόν. Θεωρώ πως δεν μου πάει, θεωρώ πως δεν είναι για εμένα. Ας μιλήσουμε και για την δυσκολία του να βρω το κόκκινο που δεν πορτοκαλίζει, δεν βυσσινίζει, δεν κάνει τα δικά του.


Εν μέσω Black Friday, βγάζει η Colourpop δωρεάν μεταφορικά. Και έγινε το κακό! Κάτω από την επιρροή της Γιούλης της καρδιάς μας οδηγήθηκα στο υγρό κραγιόν Arriba!. Στο σημείο αυτό να σας πω, πως στις καλές εποχές που δεν είχαμε τελωνεία και παραγγέλναμε σωρηδόν από την Colourpop, δεν ήμουν fan των Ultra matte υγρών κραγιόν. Μου φαίνονταν πολύ στεγνά και κομμάτιαζαν στα χείλη μου. Ήταν ένα ρίσκο η αγορά μου και απέδωσε.


Ανακάλυψα, λοιπόν, πως το Arriba! είναι το καλύτερο κόκκινο κραγιόν του κόσμου. Έχει την τέλεια απόχρωση με μπλε υποτόνους. Δεν θα σου ξηράνει τα χείλη. Ωστόσο, πρόσεξε, δεν θέλει πολλά περάσματα γιατί μετά βαραίνει πολύ και αρχίζεις να το νιώθεις και ξεκινά το φαινόμενο «Ρούφηγμα Ψυχής», που δεν το θέλουμε. Είναι τόσο έντονη η απόδοση του που δεν θα χρειαστείς περισσότερο από ένα πέρασμα αλλά εγώ προειδοποιώ, φίλη. Είναι τρομακτικά σταθερό στις εξωτερικές συνθήκες, αλλά με το φαγητό και θα τα λαδερά θέλει προσοχή γιατί θα αρχίσει να αποδομείται στο κέντρο του και θα αρχίσεις να το νιώθεις περίεργα. Μπορεί να θες να φας το παϊδάκι, την μπάμια σου βρε αδερφέ και να είσαι φάμπιουλους, για αυτό σε ενημερώνω.


Βέβαια προσοχή με την Colourpop και τα τελωνεία! Πάμε το γνωστό ποίημα! Παραγγελίες μέχρι 22 ευρώ (συμπεριλαμβανομένων των μεταφορικών). Από 22ευρώ και πάνω πληρώνουμε τον εκτελωνισμό που ισούται με το 15ευρώ + 24% επί του ποσού παραγγελίας/μεταφορικών. – Όλο αυτό ισχύει για τα site ΕΚΤΟΣ ΕΥΡΩΠΑΙΚΗΣ ΕΝΩΣΗΣ.


Τι με βάζετε να κάνω κορίτσι της θεωρητικής κατεύθυνσης!



Συνοψίζω:


+     Το τέλειο κόκκινο χρώμα
+     Σταθερό
+     Πολύ οπάκ
+     Δεν σου ρουφάει την ψυχούλα
+     Δεν έχει μυρωδιά



-     Δεν το βρίσκουμε εύκολα λόγω τελωνείων
-     Με το φαγητό δεν είναι ο καλύτερος φίλος



Θα ήθελα να με ακολουθήσεις στο Facebook και στο Instagram για να βλέπεις τα απλά, λιτά και καθημερινά #νοτ μακιγιάζ που θα ανεβάζω.





Τα λέμε στο επόμενο review! Φιλί!

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις