Αλά powerpuff girls, ήρθε το "Power Puff Lippie" - Cool Intentions από NYX



Δευτερούλα, νέα βδομαδούλα, και είμαστε εδώ να ξεκινήσουμε με θετική ενέργεια. Πάμε δυνατά, για να εκπληρώσουμε τους στόχους μας και αι λοβ λαιφ! Σχωράτε με μπήκε για λίγο ο Κώστας Σόμμερ μέσα μου και με γέμισε κίνητρο για ζωή.


Εντάξει, θα μιλήσουμε NYX, ελάτε μην με λιθοβολήσετε! Αγαπώ πολύ την εταιρεία και το ξέρετε και ας μην μου έχουν στείλει ούτε τρίχα της Βάνας Παπαδοπούλου. Εγώ πάντα θα μιλώ με αγάπη! Πρόσφατα είχε λανσάρισμα νέων προϊόντων και σύρθηκα οριακά στο κατάστημα για να τα δοκιμάσω. Πρόκειται για την σειρά “Love you so mochi” με νέες παλέτες,highlighter και κραγιόν. Στο μαγαζί πήγα και είδα και ζουπούσα κάνα 2λεπτο τις σκιές και τα highlighter που είχαν τέλεια υφή. Οι παλέτες δεν μου κέντρισαν τόσο ώστε να καταθέσω το 20ευρω. Τα highlighter μου άρεσαν πάρα πολύ αλλά και πάλι 20 ευρώ για 3 πούδρες, ποια η φάση σου ΝΥΧ; Έτσι κατέληξα να δοκιμάσω τα νέα κραγιόν από την σειρά. Είμαι beauty blogger on budget. Λυπάμαι!


Πρόκειται για τα “Powder Puff Lippie” και επέλεξα την απόχρωση 01 – Cool Intentions. Είναι ένα nude – γιατί δεν έχω μάνα μου και πολλά άλλωστε- που σαπιομηλίζει – κάπου εδώ ο Μπαμπινιώτης κλαίει σε εμβρυακή στάση ακούγοντας Πέπη Τσεσμελή. Έρχεται σε συσκευασία σωληνάριου στα 12 ml και θα διαρκέσει 18 μήνες – ζωή να ‘χει. Έχει ένα applicator που είναι σφουγγάρι από το οποίο βγαίνει το προϊόν. Με παραξένεψε αρκετά στην αρχή. Το σφουγγάρι απλώνει άψογα το προϊόν και για κάποιο λόγο δεν μουτζουρώνεσαι και έχεις ακρίβεια. Το προϊόν είναι σε μια πιο στεγνή σύσταση από κραγιόν –για αυτό λέγονται και powder puff φίλη, συγκεντρώσου- και έχει ένα comfort ματ αποτέλεσμα στα χείλη. Θα μεταφερθεί αν πας να πιείς, να φας ή αν έχεις κάνα γκομενικό σουσου. Φεύγει, όμως, πολύ ομοιόμορφα, χωρίς το αντιαισθητικό κενό στο κέντρο που κάνουν τα liquid κραγιόν. Έχει πάρα πολύ ελαφριά σύσταση, όσες φορές και να το ξαναβάλεις. Πλέον, δεν φεύγει από την τσάντα μου γιατί είναι το πιο εύκολο κραγιόν και από τα πιο άνετα της συλλογής μου. Θέλω να πάρω όλη την σειρά και να τα φοράω στον ύπνο μου. Τι εννοείς δεν γίνεται φίλη;



Συνοψίζουμε:


+     Νέο λανσάρισμα των ΝΥΧ – θα είσαι και μέσα στην μόδα
+     Έχει ματ τελείωμα – άνετο ματ τελείωμα
+     Δεν είναι σκληροπυρηνικά σταθερό αλλά θα σβήσει ωραία πάνω στα χείλη
+     ΝΥΧ εγγύηση
+     Value for money
+     Αποχρώσεις για όλα τα γούστα




-     Μπορεί να μην σε βολέψει το applicator αν και είναι συνήθεια αυτό
-     Λίγες αποχρώσεις αν και καλύπτουν μια βασική παλέτα





Φιιιιιιιιιιιιιλη έλα στο Instagram και στο Facebook να τα λέμε!






Τα λέμε στο επόμενο review! Φιλί!

Σχόλια

  1. Μου αρέσει πολύ που έχει αποχρώσεις να διαλέξεις αλλά το ότι τσιμπάνε στη τιμή ανελέητα με χαλάει πολύ nyx μόνο τη μάρκα πληρωνεις😣

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις