Ουρλιάζει το Mel Me Up πως η Βιταμίνη C σώζει ζωές! Το Glow - Revealing Liquid Peel από The Body Shop τι κάνει;



Τριτούλα και η βδομαδούλα μας ξεκινά! Και θα την ξεκινήσω με ένα φοβερό statement. Πόσο μου αρέσει να τα λέμε στο Instagram ρε παιδί μου! Τα μηνύματα, οι απορίες καλλυντικών και όλο το σου σου καλλυντικών,  το λατρεύω! Eγώ θέλω να πω το πόνο μου για highlighter, για σκιές και επιτέλους έχω βρει ανταπόκριση. Οπότε να έρχεστε και να στέλνετε και να κάνουμε σου σου συνέχεια!


Σήμερα θα μιλήσουμε για ένα προϊόν το οποίο δεν το έχω ακούσει τόσο, δεν το έχω διαβάσει και απορώ γιατί. Τι παγκόσμια μασονική συνομωσία γίνεται κατά της Body Shop και της Vitamin C; Ας πιαστούμε πρώτα από το τι κάνει η βιταμινούλα η C! Φίλη, μόνο θαύματα κάνει στο δέρμα, βοηθάει στην λάμψη, στην ελαστικότητα, στην ανάπλαση του δέρματος. Μόνο θαύματα πραγματικά! Τσάμπα σε κυνηγούσε η μαμά σου να πιείς τον χυμό σου;


Τα Body Shop έχουν μια ειδική σειρά αφιερωμένη στην βιταμίνη C. Επειδή είμαι πολύ μεγάλη θαυμάστρια των scrub προσώπου της εταιρείας, πήγα κιουρία να πάρω το scrub με το Tea Tree. Έλα μου, που εκείνον τον καιρό διάβαζα πολύ για την βιταμίνη C και είπα μωρέ λες; Έτσι οδηγήθηκα στο Glow Revealing Liquid Peel με Vitamin C. Η συσκευασία έρχεται στα 145ml και χρειάζεσαι ελάχιστη ποσότητα σε κάθε σου χρήση. Και φίλη θα σου πω αυτό, δεν είναι ένα τυπικό scrub που θα κάνει peeling στο πρόσωπο σου! Έχει υγρή μορφή χωρίς κόκκους και άλλα πράγματα που γδέρνουν το δέρμα, το εφαρμόζεις σε στεγνό πρόσωπο, κάνεις μασάζ και αρχίζει να βγαίνει σε κομματάκια ό,τι νεκρό ον υπάρχει στο πρόσωπο σου. Η αίσθηση είναι εκπληκτική καθώς νιώθεις τόσο έντονη καθαριότητα και αναζωογόνηση. Εγώ επιμένω στα σημεία που με βασανίζουν οι πόροι και το αποτέλεσμα είναι εκπληκτικό. Αυτό που λατρεύω είναι το πόσο λαμπερό φαίνεται το δέρμα μετά και δεν χρειάζεται να τρίβεις με τις ώρες με γυαλόχαρτο το πρόσωπο σου. Καλό θα είναι τα εφαρμόζεται περίπου 2 φορές την εβδομάδα αλλά εγώ μετά από μέρες που έχω βαφτεί αρκετά το κάνω για να νιώσω την επιδερμίδα μωρού.


Συνοψίζω:


+     Vitamin C και τα μυαλά στα blender
+     Προσφέρει φρεσκάδα στο πρόσωπο
+     Το καθαρίζει βαθιά
+     Δεν τον ξηραίνει
+     Θα σου διαρκέσει για καιρό
+     Δεν θα γδάρεις την ψυχή σου





-     Αν έχεις  ακνεϊκό ή πολύ ευαίσθητο δέρμα καλό θα ήταν να ρωτήσεις τον δερματολόγο σου για την χρήση ενός τέτοιου peeling





Αυτό το διάστημα που είμαι αμπαρωμένη σπίτι, έλα να κάνουμε παρέα στο Instagram και στο Facebook!





Τα λέμε στο επόμενο review! Φιλί!

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις