Το Mel Me Up δικάζει την πολυσυζητημένη σειρά Can't Stop, Won't Stop της ΝΥΧ / Matte Primer & Full Coverage Foundation (Part 1)




Πεμπτούλα σήμερα και έκανα ένα cheat είναι η αλήθεια αλλά για να επανορθώσω θα έχεις 2 Mel Me Up post, back to back! Και αυτό γιατί σου έταξα φίλη μου πως η εβδομάδα αυτή θα είναι αφιερωμένη στην NYX και στην πολυδιαφημισμένη σειρά της Cant Stop, Wont Stop που ήρθε να ταράξει την drugstore αγορά!


Στο σημείο αυτό θα ήθελα να ευχαριστήσω την NYX που με κάλεσε στην παρουσίαση της σειράς στην Θεσσαλονίκη! Για ένα blog που αναπτύσσεται τώρα είναι μια κίνηση πολύ σημαντική! Εύχομαι και στα επόμενα!

Ωστόσο η γνώμη μου, δεν έχει να κάνει με τα event, τα φρου φρου και τα αρώματα!



Ξεκινάω με το primer της σειράς, Can’t Stop, Won’t Stop – Matte Primer. Πρόκειται για ένα primer σιλικόνης που είναι αρκετά βαρύ και πάρα μα πάρα μα πάρα μα πάρα πολύ matte. Όταν το εφαρμόζεις ταμποναριστά, να το ξαναπώ, νιώθεις να σου καλύπτει πολύ έντονα τους πόρους (καλό) αλλά η αλήθεια είναι πως έχει μια αίσθηση τραβήγματος που είναι οριακά ενοχλητικη. Και εγώ επειδή εφαρμόζω το primer, μετά τις σκιές μου και μετά την βάση, το ένιωθα πάρα πολύ έντονα όσο βαφόμουν. Ωστόσο, όταν μπει το foundation, δεν το νιώθεις πλέον. Πολύ σημαντικό! Φίλη, η μαύρη αλήθεια είναι ότι όντως θα κρατήσει αλώβητο το μακιγιάζ σου, αλλά εγώ θα επιμείνω ότι είναι βαρύ για καθημερινή χρήση. Για τα πιο grande σου μακιγιάζ, βεβαίως να το βάλεις. Να σου τονίσω πως πρέπει να το απλώσεις γρήγορα γιατί κάνει στάμπες.




Πάμε τώρα στο βαρύ πυροβολικό της σειράς, το ακόμα πιο πολυσυζητημένο και από τις πλαστικές της Ιωάννας Μπέλα, Cant Stop, Wont Stop Foundation. Ας ξεκινήσουμε, από τις 45 αποχρώσεις που έχει. Ακούς Maybelline φίλη μου και άλλες drugstore εταιρείες; Οι υποτόνοι είναι τόσοι που δεν υπάρχει περίπτωση να μην βρεις να σου ταιριάζει κάποιο. Εγώ έχω την απόχρωση Nude. Έρχεται στα 30 ml και υπόσχεται πολλά. Το Mel Me Up θα δικάσει αν τα κάνει. Αρχικά, υπόσχεται full κάλυψη. Και να φίλη μου, το κάνει. Είναι πολύ καλυπτικό. Με 2.5 pumps – εντάξει φίλη, έχω και μια έκταση προσώπου, το έχεις καλύψει. Δεν θα πρότεινα παραπάνω ποσότητα έτσι και αλλιώς γιατί πιστεύω πως βαραίνει αρκετά το αποτέλεσμα μετά. Υπόσχεται διάρκεια 24 ωρών. Προφανώς, φίλη, δεν είμαι καμιά παρανοϊκή να είμαι 24 ώρες βαμμένη αλλά ναι έχει καταπληκτική διάρκεια. Εγώ που είμαι ένα λιπαρό κορίτσι, ειδικά σε βραδινές εξόδους, πάντα η παρέα μου θα με ρωτήσει τι έχω κάνει και οριακά έχω μουμιοποιηθεί, καθώς όπως βγήκα, έτσι γυρνάω σπίτι. Αλαβάστρινη! Ακόμα και στο σημείο Ταφ που υποφέρω από λιπαρότητα, θα βγάλει απειροελάχιστη και μετά από σίγουρα 5 ώρες. Του το δίνω! Υπόσχεται matte τελείωμα! Και αυτό το κάνει! Ωστόσο, σε έναν σκληροπυρηνικό βαθμό. Η καλύτερη χρήση του για εμένα είναι άπλωμα με σφουγγαράκι και από κάτω ενυδατικό primer. Και θα μου πεις αλά Mr Εθνικά Μπούτια «Καλέ τρελάθηκε ο κόσμος, η λιπαρή φορά ενυδατικό primer;» Και όμως, έτσι θα λειτουργήσει και σε καθημερινή βάση χωρίς να το νιώθεις βαρύ. Και τώρα πρόσεχε! Το προϊόν αυτό απευθύνεται σε λιπαρά κορίτσια! Αν είσαι ξηρή επιδερμίδα κάνε σκιπ και συνέχισε σε κάποιο άλλο άρθρο του Mel Me Up. Θεωρώ πως είναι ένα αρκετά σκληροπυρηνικό matte foundation αλλά με τον σωστό τρόπο χρήσης, δεν θα το βγάζεις από πάνω σου.


Συνοψίζω:

Can’t Stop, Won’t Stop – Matte Primer

+     Κάνει φοβερή θόλωση των πόρων
+     Συνεργάζεται άψογα με το foundation και το κρατά στην θέση του
+     Οικονομικό
+     Τέλειο για πιο βαριά – βραδινά μακιγιάζ


-     Αρκετά βαρύ προϊόν
-     Πρέπει να το δουλέψεις γρήγορα




Can’t Stop, Won’t Stop – Full Coverage Foundation

+     Full κάλυψη
+     Σουπερ matte αποτέλεσμα
+     Εξαιρετικά σταθερό
+     Άπειρες αποχρώσεις
+     Drugstore επιλογή
+     Δεν θα σε προδώσει


-     Πρέπει να δουλευτεί με ενυδατικό primer για να μην το νιώθεις βαρύ καθώς έχει super matte τελείωμα ειδικά για την καθημερινή σου χρήση
-     Απευθύνεται μόνο σε λιπαρές επιδερμίδες





Επειδή με πιάνουν και υπαρξιακά ξεσπάσματα, είναι κρίμα να μην τα ακούς, οπότε όλοι οι δρόμοι οδηγούν στο Facebook και στο Instagram!






Τα λέμε στο επόμενο review! Φιλί!


Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις