Eyeliner Lovers σας βρήκα το απόλυτο διαμάντι, eyeliner Sephora!

Θα ξεκινήσω με statement! ΕΙΜΑΙ ΕΘΙΣΜΕΝΗ ΣΤΟ EYELINER ΚΑΙ ΔΕΝ ΝΤΡΈΠΟΜΑΙ ΓΙΑ ΑΥΤΌ. Το λατρεύω, το λατρεύω, το λατρεύω. Μου αρέσει η γραμμή να είναι κατάμαυρη και δραματική. Tο natural αποτέλεσμα μακριά από εμάς και όπου θέλει να είναι (πλάκα κάνω, προφανώς, πρόκειται για προσωπικό γούστο και προτίμηση). Μου αρέσει τόσο πολύ να δοκιμάζω διαφορετικά καλλυντικά ΑΛΛΆ όταν έχει να κάνει με το eyeliner, δύσκολα να δοκιμάσω κάτι ή να μετακινηθώ. Έχω απορρίψει τα eyeliner στυλό γιατί δεν με βολεύουν. Είμαι φαν του πινέλου και πιο συγκεκριμένα του τρίχινου βουρτσακίου. Και εδώ έρχομαι να σας μιλήσω για ένα μικρό διαμάντι. Το eyeliner της σειρά των Sephora Noir no1 που είναι παραγκωνισμένο μπροστά σε άλλα. Μην φοβάσαι, είμαι εδώ για να σε δικαιώσω. Πραγματικά, είναι εκπληκτικό! Έχει εκπληκτική σύσταση και απλώνοντας το δεν αφήνει μπαλώματα, έτσι με ένα πέρασμα (και λίγο σταθερό χέρι είσαι έτοιμη σε ελάχιστο χρόνο). Είναι κατάμαυρο, στεγνώνει άμεσα και σε ματ υφή. Μένει στην θέση του για ώρες χωρίς να αλλοιώνεται  και να σας τονίσω ότι έχω λιπαρά βλέφαρα. Τα κορίτσια που προτιμούν το πινέλο, θα το λατρέψουν. Πραγματικά αξίζει! Σημαντικό να σας επισημάνω ότι με καθημερινή χρήση το προϊόν διήρκεσε 7 μήνες. Ε πια, τι άλλο να σας πω για να σας πείσω;



Συνοψίζω (Προσοχή παρακαλώ, θα σας εξετάσω):
+      Μαύρο – Πίσσα μαύρο
+      Σταθερό
+      Εύκολο βουρτσάκι (εφόσον σε βολεύει η μορφή αυτή)
+      Διάρκεια μεγάλη
+      Περιέχει πολύ προϊόν


Παιδιά, αρνητικό κανένα μα κανένα! Τρέξτε πανικόβλητες να το πάρετε για το απόλυτο cat eye!!!!

Ελάτε για έξτρα Πασχαλινό σου-σου στο Facebook και στο Instagram!

Τα λέμε στο επόμενο Πασχαλινό review! Φιλί!


Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις