Natura Siberica - Μιλάμε για ενυδάτωση προσώπου

Η Natura Siberica είναι μια εταιρεία που ήρθε για να μείνει. Όπως οι περισσότερες και εγώ την έμαθα από το πασίγνωστο πλέον μαύρο σαπούνι – μάσκα καθαρισμού με βάση τον ξυλάνθρακα την οποία θα κρίνουμε αναλυτικά σε άλλο ποστ (φοβόμεθα άλλωστε να κρίνουμε; Ποτέ!). Μια εταιρεία με φυσικά οργανικά προϊόντα και με πολλές πιστοποιήσεις. Αποφάσισα, σαν λιπαρό – μικτό κορίτσι και εγώ, να δοκιμάσω την ενυδατική κρέμα ημέρας «Sophora Japonica Day Cream» με SPF 15, το ένα έφερε στο άλλο (ξέρετε πως είναι αυτά) και κατέληξα στο ηλεκτρονικό μου καλάθι και με την κρέμα ματιών «Loves Estonia Eye Tighten Cream Lifting» και την κρέμα νύχτας «Loves Estonia Nourishing Night Face Cream».

Ιδού, λοιπόν, η γνώμη μου. Η κρέμα, πραγματικά ημέρας με  Ε-Ν-Θ-Ο-Υ-Σ-Ι-Α-Σ-Ε! Εμπεριέχει εκχύλισμα saphora  japonica, ιδανικό για να κάνει πιο απαλό το δέρμα και απευθύνεται σε λιπαρά-μικτά κορίτσια. Να τονίσω ότι έχει spf 15, που κατ’ εμέ, δεν νοείται ενυδατική ημέρας χωρίς αντηλιακή προστασία. Η υφή της είναι πολύ ελαφριά και το βασικότερο που με κάνει να εκθειάζω την κρέμα αυτή είναι το ματ τελείωμα της. Την βάζεις 20 λεπτά πριν ξεκινήσεις να βάφεσαι και το πρόσωπο σου θα δεχθεί εκπληκτικά κάθε προϊόν.


Όσον αφορά την κρέμα νύχτας, ο ενθουσιασμός μου, δεν είναι ο ίδιος. Είναι μια basic ενυδατική που μπορείς να ζήσεις και χωρίς αυτή. Θα σε ενυδατώσει αλλά δεν θα σου αλλάξει και την ζωή. Ελαφριά αίσθηση, ευχάριστη. Απευθύνεται σε όλους τους τύπους επιδερμίδας. Και επειδή την έκραξα λίγο και νιώθω άσχημα #νοτ (!!), θέλω να αναφέρω το ένα πράγμα που μου αρέσει σε αυτή. Νιώθω πως την επόμενη μέρα μου έχει βγάλει την περιττή λιπαρότητα του δέρματος προς τα έξω και το πρωί, πλένοντας το πρόσωπο μου, νιώθω ότι είναι έξτρα καθαρό.


Η κρέμα ματιών ακόμα πιο basic!! Σου δίνει ελαφριά δροσιά στα μάτια. Αυτό και μόνο αυτό! Έχει μια ευχάριστη αίσθηση, είναι λεπτόρρευστη αλλά μέχρι εκεί. Όσο εφέ λίφτινγκ στα ματιά συμβαίνει σε εσάς τώρα που διαβάζετε την ανάρτηση αυτή, άλλο τόσο συνέβη και σε εμένα με την χρήση της κρέμας αυτής. Fail – Fail – Fail!


Πολύ μπλαμπλαρα σήμερα! Συνοψίζουμε στα γρήγορα:

«Sophora Japonica Day Cream» με SPF 15, στα 50 ml
+       Ανάλαφρη – δροσιστική αίσθηση
+       SPF 15
+       Matte τελείωμα
+       Οικονομική
+       Διακριτική μυρωδιά σαν αντηλιακό
+       Κοντρολάρει την λιπαρότητα και δεν την βγάζει κατά την διάρκεια της μέρας

-       Ψάξε ψάξε δεν θα το βρεις!


«Loves Estonia Nourishing Night Face Cream» στα 50 ml
+       Ελαφριά αίσθηση – δροσερή
+       Βγάζει την λιπαρότητα του δέρματος κατά την διάρκεια της νύχτας – καθαρό δέρμα την επόμενη μέρα
+       Οικονομική

-       Έντονη μυρωδιά νυχτολούλουδου (προσωπική παραξενιά)
-       Δεν κάνει φοβερή ενυδάτωση

«Loves Estonia Eye Tighten Cream Lifting» στα 30 ml
+       Ελαφριά αίσθηση
+       Μυρωδιά νυχτολούλουδου – πολύ πιο απαλή από την κρέμα νύχτας (όχι μην νομίζετε ότι είμαι καμιά παρανοϊκή που αλλάζω γνώμη ανά 3 σειρές)

-       Δεν κάνει τίποτα ιδιαίτερο
-       Εφέ λίφτινγκ?? (ακόμα γελάω!)


Για να τα πούμε λίγο και στα άλλα σόσιαλ μίδια Facebook και Instagram!  Άντε ελάτε, δεν δαγκώνω!


Τα λέμε στο επόμενο review! Φιλί!



Σχόλια

  1. τα φυσικά συστατικά είναι απαραίτητα σ ένα προιόν για καθαρισμό προσώπου. έχω βρει αρκετά εδώ https://isisters.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις