Θα σε ξανακάνω Kylie Jenner, όχι εγώ λέμε αλλά η NYX και τα Lip Lingerie


Νιώθω μεγάλη χαρά κάθε φορά που σας γράφω, αλλά σήμερα, αχ σήμερα, νιώθω μια έξτρα χαρά γιατί θα σας μιλήσω όχι μόνο για ένα προϊόν που δίνω το βασίλειο μου για αυτό αλλά και για μία εταιρεία που αν δεν είναι η πρώτη μου αγαπημένη, παίζει στο τοπ 5! Θα δημιουργήσω λίγο ακόμα σασπενς (άσχετα που βλέπετε τον τίτλο και ξέρετε ήδη για ποια εταιρεία μιλάω- κάντε τους ανυποψίαστους!). Είναι μια εταιρεία που γνωρίζω περίπου 1,5 χρόνο. Έκανε ένα τεράστιο μπαμ εδώ και 8 μήνες (το βρήκατε; Είστε κοντά;) και το 1ο επίσημο κατάστημα άνοιξε στην Θεσσαλονίκη. Ελάτε στο πιάτο σας το έδωσα. Όχι ακόμα; Χμμ θα δώσω την τελευταία βοήθεια. Ένα όνομα. Βάνα Παπαδοπούλου. Στο σημείο αυτό κάνετε τους έκπληκτους!


Αποτέλεσμα εικόνας για phoebe surprised gif


Μιλάμε, λοιπόν, για την εταιρεία NYX. Μια αμερικανική εταιρεία και με όνομα προερχόμενο εξ Ελλάδος. Είναι πάρα πολύ αγαπημένη μου εταιρεία, έχω δοκιμάσει πάρα πολλά της προϊόντα και θα έχουμε πάρα πολλά reviews. Σήμερα, θα εντρυφήσουμε, βεβαίως βεβαίως, στην σειρά Lip Lingerie, την σειρά των nude liquid lipstick, όπως τα λέμε στην Θεσσαλονίκη. Μια σειρά που άμα είσαι nude addict, πρέπει να την πάρεις όλη. Θες ροζ υποτόνο; Τον έχει! Θες γκρι υποτόνο; Τον έχει! Θες καφέ; Μάντεψε! Τον έχει. Ας ξεκινήσουμε από το 02 – Embellishment. Ένα υπέροχο ροζ – nude – μωβ – γκρι. Με μια απλή στρώση το αποτέλεσμα είναι πολύ έντονο και μένει εκεί χωρίς να μετακινείται. Θα πω ότι είναι το μόνο από τα 3 που το νιώθω ότι το φοράω στα χείλη. Ανεπαίσθητη διαφορά αλλά υπάρχει. Next stop, 03 – Lace Detail. Το απόλυτο nude – ροζ. Πιο απόλυτο πεθαίνεις. Είναι το κραγιόν αυτό που πάει με όλα και θα σε βγάλει ασπροπρόσωπη ρε αδερφέ. Έχει την πιο ελαφριά σύσταση από τα 3. Τέλος, θα αφιερώσω λίγο παραπάνω χρόνο, στο αγαπημένο μου το ………. (χτίζω αγωνία). Νταν νταν νταααααν! Το 08 – Bedtime flirt! Παιδιά μου, δεν έχω λόγια! Πρόκειται για ένα nude με ένα ελάχιστο καφέ υποτόνο, που είναι σύμμαχος μου στα πάντα. Έχω τελειώσει 2 συσκευασίες και είναι μόνιμα στην τσάντα μου. Σου εγγυώμαι (και ψέματα δεν λέω)1)οοοοο, τι ρούχο και να βάλεις θα ταιριάζει, 2)όοοοο,τι μακιγιάζ κάνεις θα ταιριάζει, 3) ότι επιδερμίδα έχεις θα ταιριάζει, 4) απλά θα ταιριάζει!!!!! Όσον αφορά την σύσταση του, με 2 περάσματα έχεις το ιδανικό αποτέλεσμα και θα έλεγα βρίσκεται στην «μέση», ως προς το πόσο το νιώθεις στα χείλη (σε σχέση με τα 2 προηγούμενα).



Τώρα θέλω να μιλήσω συγκεντρωτικά κ για τα τρία. Η διάρκεια και των τριών απίστευτη. Θα φας και το λαδερό σου, θα πιεις και το ποτάκι σου cool και όμορφη, η φάση είναι kiss proof. Τα κάνει όλα και συμφέρει. Έχουν πολύ καλό απλικατέρ, που και χωρίς μολύβι χειλιών, δεν θα σε δυσκολέψει. Εφόσον μιλάμε για liquid lipstick με matte τελείωμα, έρχεται η κομβική ερώτηση! «Κάνει τα χείλη ξηρά;» Και πάλι θα είμαι ειλικρινής και θα σας πω, ότι θα νιώσετε ξηρότητα 1) όταν το φοράτε πάνω από 4-5 ώρες, 2)όταν εφαρμόζετε πολλές στρώσεις του προϊόντος (καλέ σταμάτα στις 2, τι κάνεις, θα ξηράνεις τα χείλη σου το καταλαβαίνιεεες;)! Εδώ είμαστε να τα λέμε όλα!

Έλα σας βλέπω κάποιες βαρεθήκατε. Είμαι εδώ και για εσάς και θα συνοψίσω:

+      Πολλές nudes αποχρώσεις (24 παρακαλώ)
+      Ματ τελείωμα
+      Διάρκεια μεγάλη
+      Πιο kiss proof δεν πάει
+      Εύκολη εφαρμογή

-      Ξηρότητα μετά από αρκετές ώρες
-      Θα δώσεις μια μικρή μάχη να το ξεβάψεις


TIP: Πριν ξεκινήσετε το μακιγιάζ σας, κάντε ένα lip scrub, stalkαρετε κανέναν στο fcbk, ενυδατώστε τα χείλη σας και εφαρμόστε το liquid lipstick σας ;)

Θα ξαναπώ ότι τα λέμε στο Facebook (εκεί που στοκάρατε πριν) και στο Instagram!

Τα λέμε στο επόμενο review! Φιλί!


Σχόλια

  1. Αναλυτικοτατη!! Δεν εχω δοκιμασει καποιο και τα γλυκοκοιταζω τον τελευταίο καιρό! ! Φοβάμαι μην μου βγουν διαφορετικές οι αποχρώσεις απο οτι φαίνονται... embellishment και bed time παντως φαίνονται τέλειες! !💟

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Οι αποχρώσεις να ξέρεις διαφέρουν και ανάλογα με το χρώμα των χειλιών μας! Να ξέρεις ότι τεσταρισμένα βγαίνουν αυτό που βλέπεις στο χέρι μου! Ελπίζω να τα δοκιμάσεις και να τα απολαύσεις!

      Διαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις