Περίεργη έμπνευση για άρωμα κρέμας; Kallynsis - 24hour antioxidant cream

Δευτερούλα σήμερα και παίζουμε σε meanstream mode και μιλάμε για ενυδάτωση προσώπου. Πιο συγκεκριμένα, θα αναφερθούμε στην 24ωρη Antioxidant κρέμα προσώπου της εταιρείας Kallynsis. Η εταιρεία αυτή είναι ελληνικής προέλευσης (thumbs up!) και είναι νέα προς τα εμένα. Ξέρετε πόσο μου αρέσει να μοιράζομαι ιστορίες μου με εσάς ε; Η εταιρεία αυτή είναι η πρώτη μου με ακολούθησε στον προσωπικό μου λογαριασμό στο Instagram, κάνοντας με να νιώθω μια άλλη Jaclyn Hill από την Τούμπα.

«Πάντα πρέπει να ξέρετε ότι δεν γίνεται όλα τα προϊόντα να ταιριάζουν σε όλους και όταν κάτι δεν λειτουργεί για εμένα δεν σημαίνει ότι δεν θα λειτουργεί και για εσάς». Να μια φράση που πάντα ήθελα να πω! Όπως και το «ο μεγαλύτερος μου εχθρός είναι ο ίδιος μου ο εαυτός»! Συγγνώμη! Συγκεντρώνομαι! Κάθε προϊόν, όντως, έχει την δική του σύσταση και δεν γίνεται να ταιριάζει σε όλους. Παρόλα αυτά, είναι μια φράση – κλειδί, που ας μην κοροϊδευόμαστε, είναι η εισαγωγή αρνητικής κριτικής (λαϊκιστή κραξίματος)! Πάμε στην αντιοξειδωτική κρέμα μέρας και νύχτας που υπόσχεται να με ενυδατώσει και να με κάνει να λάμπω. Γεγονός που δεν θα ανακαλύψω ποτέ γιατί δεν μπορώ να την βάλω στο πρόσωπό μου. ΚΑΙ ΓΙΑΤΙ ΘΑ ΜΕ ΡΩΤΑΤΕ ΜΕ ΑΓΩΝΙΑ; Γιατί η μυρωδιά της κρέμας είναι φρικτή. Τίποτα λιγότερο, τίποτα περισσότερο. Δεν ξέρω ποιος ενσωμάτωσε την μυρωδιά κάλτσα-μετά-από-προπόνηση-crossfit σε κρέμα προσώπου. Και να σας τονίσω ότι δεν έχω πρόβλημα με τις έντονες μυρωδιές στα καλλυντικά. Και είναι τόσο κρίμα γιατί η υφή της κρέμας είναι πολύ καλή από όσο έχω νιώσει στο χέρι γιατί, όπως καταλαβαίνετε, δεν πλησιάζεται στο πρόσωπο. Αν είναι τρίβω και το πρόσωπο μου σε αποδυτήρια. Και είχα κάνει την σκέψη ότι ίσως είναι χαλασμένη η δική μου, αλλά όχι την ίδια εσανς είχε και η κρέμα φίλης μου. Αλήθεια δεν περιγράφω άλλο.

Τι να ρημαδοσυνοψίσω;

+      Ωραία σύσταση

-      Απαίσια μυρωδιά!

Το σου σου γίνεται στο Facebook και στο Instagram!




Tα λέμε στο επόμενο review! Φιλί!

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις