Juicy χείλη; Σου έχω το τέλειο περίγραμμα! Όχι εγώ, η Essence και τα Long Lasting Lip Liners

Ήρθε η ώρα να κράξω….. εμένα! Ήμουν και εγώ από αυτές τις βλαχάρες που δεν χρησιμοποιούσαν, που σνόμπαραν drugstore μάρκες όπως η Essence, θεωρώντας ότι δύσκολα θα δούλευε ένα τόσο φθηνό προϊόν. Μουντζώστε άφοβα! Μια μέρα χαζεύοντας στα Hondos Center, μίλησα με μια πωλήτρια και μου εξήγησε ότι εταιρείες όπως η Essence και η Catrice, δεν υστερούν σε ποιότητα, αλλά έχουν πιο φθηνή ποιότητα στην συσκευασία τους (χωρίς να είναι απόλυτο αυτό κατ’ εμέ)και δεν έχουν make up artist από την εταιρεία τους, ως πολιτική, ασχέτως αν κάποια κοπέλα που εργάζεται σε άλλο stand μπορεί να σε βοηθήσει.

Και κάπως έτσι, άρχισα να πειραματίζομαι με την Essence και ανακάλυψα το καλλυντικό φετίχ όπως  αποκαλώ τα Long Lasting lip liner, στα οποία τολμώ να πω πως είμαι εθισμένη. Δεν ξέρω, αλήθεια, πόσα έχω πάρει και πόσα θα πάρω ακόμα. Οι 2 αποχρώσεις must για εμένα είναι η 05 Lovely Frappuccino και η 08 Girl Next Door.

Το 05 είναι το απόλυτο χρώμα για περίγραμμα nude κραγιόν. Από όσες εταιρείες έχω nude κραγιόν, είτε έχουν καφέ υποτόνους, είτε ροζ, είτε γκριζάρουν, δίνει απλά και λιτά το τέλειο περίγραμμα που εναρμονίζεται με το κραγιόν. Είναι πάρα πολύ σταθερό και βουτυρένιο στην εφαρμογή του. Και, βεβαίως, το φοράς και σκέτο γιατί έχει ένα υπέροχο nude- ελαφρά καφετί χρώμα από μόνο του (πιο εργονομικό πεθαίνεις – τι άλλη χρηση να σας βρω πχια;).

Δεν ξέρω τι άλλο να σας πω για να σας πείσω να τρέξετε πανικόβλητες να το πάρετε.
Η απόχρωση 08 είναι ένα πολύ ουδέτερο ψυχρό καφεδίζον - μπεζίζον χρώμα που βοηθά αν το βάλεις σε όλο το χείλος να «ανοίξει» κατά 1 τόνο το κραγιόν που θα βάλεις. Εγώ το προτιμώ με κάποια nude κραγιόν που έχουν γκρι υποτόνους, τα οποία τα «μαλακώνει» και τα κάνει να φαίνονται πιο φυσικά. Ισχύουν όλα τα παραπάνω για την διάρκεια και την απόδοση.

Δεν περιγράφω άλλο και συνοψίζω:
+      Υπέροχα χρώματα
+      Σταθερά
+      Φοβερή απόδοση
+      Διάρκεια
+      Πάμφθηνα
+      Πάρτε τα, πάρτε τα, πάρτε τα, πάρτε τα!!!!

-      Το μόνο αρνητικό που μπορώ να βρω είναι πως είναι λίγο δυσεύρετα.

TIP: Ένα φοβερό combo για φυσικό αποτέλεσμα και καθημερινό είναι το 05 + Nyx soft matte lip crème απόχρωση Abu Dabi J


Τα λέμε στο επόμενο review! Φιλί!


Θα το φωνάζω και θα το λέω, ελάτε στο Facebook και στο Instagram!

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις