Καλώς μας ήρθες Κat Von D - Studded Kiss Lipstick - Slayer



Παρασκευούλα σήμερα και η εβδομάδα του πρώτου giveaway φτάνει στο τέλος. Πριν αναλύσουμε όποια beauty προϊόν θα ήθελα να σας ευχαριστήσω τόσο για την μεγάλη συμμετοχή και την αγάπη που δείξατε καθ’ όλη την εβδομάδα.


Και μετά το μελό γυρίζουμε δυναμικά στην bitchy beauty ταυτότητα μας. Η Kat Von D έρχεται στην Ελλάδα. Η ίδια, όχι τα προϊόντα της. Φοβερό αστείο. Σήμερα έρχονται τα προϊόντα της στο ηλεκτρονικό κατάστημα των Sephora και στις 29 Σεπτεμβρίου στα φυσικά καταστήματα. Να ουρλιάξω; Να καταθέσω τον μισθό μου; Και τα 2 μαζί; Πείτε μου! Το Mel Me Up όμως είναι μπροστά, καθώς το επιτελείο της δεν αποτελείται μόνο από ένα πίτμπουλ αλλά από πολύ κόσμο που της στέλνει προϊόντα από τα τέσσερα σημεία του ορίζοντα. Έτσι, λοιπόν, αυτό το post δεν θα μπορούσε να γίνει χωρίς την αγαπημένη μου Μαριέλα που μου είχε κάνει δώρο το υπέροχο κραγιόν της Kat.


Σήμερα θα μιλήσουμε για την σειρά κραγιόν της KVD Studded Kiss Lipstick και την απόχρωση Slayer. Η συσκευασία είναι η πιο ωραία που έχω δει σε κραγιόν. Την λατρεύω! Είναι κόσμημα για την συλλογή, ασχέτως αν θυμίζει sex toy. Έχει μια πολύ διακριτική μυρωδιά κραγιονίλας θα έλεγα λαϊκά και ωραία. Τονίζω πολύ διακριτική! Το Slayer είναι το απόλυτο μαύρο! Και θα μου πεις μαύρο; Δεν είναι και το πιο εύκολο αλλά θα σου απαντήσω μην σκιάζεσαι φίλη μου βάλτο γιατί αν ήσουν και εσύ η KVD το Slayer θα το είχες πάντα στην τσάντα σου. Εντάξει η αλήθεια είναι ότι δεν είναι ευκολοφόρετο αλλά είναι τέλειο και για όμπρε με ένα βαθύ κόκκινο αλλά και μόνο του με ένα πολύ λιτό μάτι. Η σύσταση του είναι βουτυρένια με την καλή έννοια. Είναι πολύ άνετο στα χείλη, δεν έχει ματ αλλά ένα πολύ άνετο ημιμάτ τελείωμα. Είναι σταθερό; Για να μην λερώνεις τα δόντια σου και να μην τρέχει στο πρόσωπο σου ναι αλλά για να φας η να πιεις το πότο σου όχι.  Και το αποτύπωμα σου θα το αφήσεις αλλά μικρό το κακό. Ανυπομονώ να δοκιμάσω και τα υπόλοιπα προϊόντα της


Καλώς μας ήρθες KVD!



Συνοψίζουμε:
+      Υπέροχη συσκευασία
+      Διακριτική μυρωδιά
+      Έντονη χρωματική απόδοση με ένα πέρασμα – οικονομία κορίτσια μου, οικονομία-
+      Άνετο στα χείλη



-      Δεν το λες και φθηνό
-      Όχι πολύ σταθερό




Έρχονται και άλλοι διαγωνισμοί οπότε ακολουθήστε με στο Instagram και στο Facebook!




Τα λέμε στο επόμενο review! Φιλί!

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις