Τι έγινε Μαιρούλα Συνατσάκη; Γουστάρουμε Conceal & Perfect 2 - in - 1 Foundation + Concealer από Milani;



Τεταρτούλα σήμερα, και θέλω να σας υπενθυμίσω ότι σε 2 μέρες λήγει το εκπληκτικό Lush giveaway που έχουμε με την πολυαγαπημένη μου Άντα Ζουρίδη στο Instagram, πήρες μέρος;;; ε; ε; ε; ε; ε;ε;


Ας πάμε στα δικά μας μετά το διαφημιστικό διάλειμμα! Εκεί, λοιπόν, που προγραμμάτιζα την ροή του blog συνειδητοποίησα ότι δεν έχουμε μιλήσει ποτέ για foundation – ναι ναι ξέρω και για άλλα δεν έχουμε μιλήσει αλλά έπρεπε να κάνω μια ιντριγκαδόρικη εισαγωγή. Σοκ και δέος! Και εδώ θα έρθει πάλι προσωπική ιστορία αλά Κατερίνα Καινούριου, οπότε φτιάξτε καφέ να σας πω.


Όταν έφαγα την πιο γερή beauty πετριά ένα από τα πρώτα πράγματα που ήθελα να εντάξω στην συλλογή μου είναι ένα foundation. Ποτέ δεν ήμουν φαν των foundation. Προτιμούσα τις πούδρες foundation γιατί ένιωσα ότι με υγρό foundation 1) δεν έβρισκα ποτέ σωστό χρώμα 2) θεωρούσα ότι παστώνει πολύ το πρόσωπο 3) δεν είχα ποτέ ιδιαίτερο πρόβλημα στην επιδερμίδα για να χρειάζομαι full κάλυψη. Έτσι, λοιπόν, ήθελα να δώσω μια ευκαιρία. Είχα κάνει τότε μια παραγγελία από το buyaboo.gr 2 liquid κραγιόν της Milani και είπα να δοκιμάσω και ένα foundation. Χωρίς να έχω δει κριτικές, χωρίς να έχω δει αποχρώσεις. Το απόλυτο yolo! H Μαιρούλα η Συνατσάκη δεν είχε προνοήσει να φαίνονται τόσο ξεκάθαρα οι αποχρώσεις, οπότε φυσικά πήρα λάθος απόχρωση, πιο σκούρα για το δέρμα μου. Δεν πειράζει Μαιρούλα, καλή καρδιά. Η αλήθεια είναι ότι τώρα έχει διορθωθεί αυτό στο ηλεκτρονικό της κατάστημα.


Ας πάμε στο προϊόν! Έρχεται στα 30ml και σε γυάλινη συσκευασία. Η απόχρωση που πήρα είναι 06 – Sand beige. Έχει μια έντονη μυρωδιά, αρκετά αρωματική που η αλήθεια είναι ότι την νιώθεις και όταν εφαρμόζεις το προϊόν αλλά και καθ’ όλη την διάρκεια που το έχεις στο πρόσωπο σου. Αν σε ενοχλούν οι έντονες μυρωδιές, δεν είναι αυτό το προϊόν σου. Εγώ το εφαρμόζω με beauty blender και αυτό θα πρότεινα και σε εσάς, επειδή απορροφά κάποιο προϊόν και κάνει ένα πιο φυσικό τελείωμα. Έχω προσπαθήσει και με foundation brush με τραγικά αποτελέσματα καθώς το προϊόν έκανε μπαλώματα και το τελικό αποτέλεσμα ήταν σαν να το είχα απλώσει με μπατανόβουρτσα. Νοοοουυυυ! Έχει μέτρια κάλυψη αλλά, φίλη μου, μην αγχώνεσαι! Χτίζεται! Το φτιάχνεις όπως θες. Έχει ένα ημιμάτ τελείωμα οπότε θα πρότεινα σίγουρα σετάρισμα με πούδρα για εμάς τα λιπαρά κορίτσια. Ισχυρίζεται πως λειτουργεί και ως concealer. Όχι, όχι, όχι φίλη μου! Χρησιμοποιώντας το ως concealer 1)δεν θα έχεις φως κάτω από τα μάτια 2) θα  «σπάσει» είτε το σετάρεις είτε όχι. Δεν το θέλουμε αυτό βεβαίως βεβαίως.


Πολλές κριτικές λένε πως οξειδώνεται. Σε εμένα δεν συνέβη αυτό. Είναι ένα σταθερό foundation και ό, τι προϊόν βάλεις από πάνω θα μείνει εκεί και θα δουλευτεί σαν όνειρο. Το αρνητικό του είναι ότι το νιώθεις στο δέρμα. Δεν είναι το πιο ανάλαφρο foundation στη πλάση αυτή.


TIP:   Πάρε 1 ίσως και 2 τόνους πιο ανοιχτό από την απόχρωση που θεωρείς σωστή για εσένα. Μην κάνετε τα ίδια λάθη με εμένα.



Συνοψίζω:
+      Σταθερό
+      Ημιμάτ
+      Δεν οξειδώνεται
+      Απλώνεται πολύ ωραία με beauty blender
+      Μέτρια κάλυψη που χτίζεται




-      Δεν λειτουργεί ως concealer
-      Κάθεται βαρύ στο δέρμα
-      Περίεργες αποχρώσεις




Τρέξτε στο Instagram  μου και στον λογαριασμό της Άντας Ζουρίδη για να πάρετε μέρος στον διαγωνισμό μας! Ίσα που προλαβαίνετε!

Σας περιμένω και για το γνωστό σου σου στο Facebook.







Τα λέμε στο επόμενο review! Φιλί!

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις