Άσε μας κουκλίτσα μου Laura Mercier και δες τι έχει κάνει η Essence με την "All about matt fixing compact powder"



Τεταρτούλα σήμερα, μεσοβδόμαδα και θα ήθελα να απολογηθώ που δεν είχα το post της Δευτέρας έτοιμο στην ώρα του αλλά ήμουν σε ένα εκπληκτικό γάμο και τα μυαλά μου πήρα αέρα οπότε επανήλθα δυναμικά σήμερα.


Σήμερα, παιδιά μου, θα μιλήσουμε για την setting powder της Essence την «All about matt fixing compact powder». Τι είναι η πούδρα σεταρίσματος παιδιά μου; Εσείς τα beauty junkies που ξέρετε να κάτσετε ήσυχα στην γωνία σας. Εσείς που δεν ξέρετε, μην σκιάζεστε, θα τα εξηγήσω όλα. Λοιπόν, έχοντας βάλει την βάση μας ή το concealer μας καλό θα είναι το «κλειδώνουμε» με πούδρα. Παλιά βάζαμε τις κανονικές foundation powders, πλέον για να είναι πιο ελαφρύ το μακιγιάζ, βάζουμε τις λεγόμενες «άχρωμες πούδρες» προκειμένου να «κλειδώνουμε» τα υγρά προϊόντα.  Ξακουστή τέτοια πούδρα είναι εκείνη της Laura Mercier. Επειδή, όμως, είμαστε τίμιοι και μεροκαματιάρηδες beauty blogger θα μιλήσουμε για μια οικονομική λύση που θα μας σώσει περίπου 36 ευρώ – 40 κοστολογείται η πούδρα της Λόρας.


Η Essence έρχεται να μας σώσει με μια πούδρα θαύμα. Αρχικά την συσκευασία δεν την λες και υπερπολυτελή. Μια κλασική συσκευασία Essence. Εμπεριέχει 8γρ προϊόντος. Θα πω με φωνή δυνατή:  «Μην σε σκιάζει το λευκό χρώμα, δεν μένεις σαν το φάντασμα». Η πούδρα αυτή είναι καταπληκτική. Σετάρει εξαιρετικά το foundation, το οποίο θα μείνει στην θέση του και δεν θα πάει πουθενά. Σετάρει ακόμα καλύτερα το concealer σου το οποίο θα σου κρατήσει το βλέμμα φωτεινό και ξεκούραστο. Στο πρόσωπο άπλωσε την απαλά με το πιο φουντωτό σου πινέλο για να μην παίρνει πολύ ποσότητα. Για κάτω από τα μάτια πάρε μια γενναία ποσότητα με το beauty blender σου ή με ένα πινέλο. Μην ξεχαστείς και δεν την αφαιρέσεις! ΠΟΛΥ ΒΑΣΙΚΟ! Δεν κάνει flashback στις φωτογραφίες με flash! Αλληλούια! Κρατάει την λιπαρότητα μακριά! Εμένα θα μου εμφανιστεί μετά από 6 ώρες στην ζώνη ταφ και θυμάστε πως είμαι λιπαρό κορίτσι. Μου αρέσει πάρα πολύ να την βάζω και μόνη της στο πρόσωπο όταν δεν έχω χρόνο για πολλά γιατί απλά μου τραβά την λιπαρότητα και δεν έχω κάποιο ιδιαίτερη ανάγκη κάλυψης, οπότε το προτιμώ.




Συνοψίζουμε:
+      Πολύ οικονομικό προιόν
+      Κρατάει σταθερό το μακιγιάζ
+      Σετάρει άψογα
+      Δεν αφήνει την λιπαρότητα να περάσει εύκολα
+      Τίμια ποσότητα
+      Δεν κάνει flashback



-      Δεν είναι η πιο λεπτοκομμένη πούδρα



Το σωστό και το ωραίο σου – σου γίνεται στο Instagram και στο Facebook! Άντε τι περιμένετε;




Τα λέμε στο επόμενο review! Φιλί!

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις