Κολοσσιαίες βλεφαρίδες με την The Colossal Big Shot - Volume Express Mascara από Maybelline



Δευτερούλα και άλλη μια μπέιζικ βδομαδούλα ξεκινά στο Mel Me Up. Στο σημείο αυτό να σας δικαιολογηθώ πως την Παρασκευή δεν είχαμε post γιατί ήθελα να εστιάσουμε στο πρώτο μου GIVEAWAY σε συνεργασία την αγαπημένη μου Άντα. Να τρέξετε στην σελίδα μου στο Instagram και στην σελίδα της Άντας για να πάρετε μέρος. Στο τέλος του post θα σας αφήσω όλα τα link.


Ασχοληθήκαμε πολύ με το skincare την προηγούμενη εβδομάδα οπότε ας επιστρέψουμε στο πολυαγαπημένο μου μακιγιάζζζζζζζζζ. Να σας πω την μαύρη μου αλήθεια δεν ήμουν ποτέ από τις μεγάλες φαν των μάσκαρα από την Maybelline. Ειδικά μετά από την Push Up Drama η οποία σου έκανε 2 τις βλεφαρίδες απείχα τελείως από την εταιρεία.


Αποφάσισα, λοιπόν, να δώσω μια ευκαιρία στην τελευταία κυκλοφορία της Maybelline, την The Colossal Big Shot Volume Express Mascara. Την είχα πάρει στις διακοπές μου – πάντα με τα αγαπημένα μου  back up από την Essence σε περίπτωση φόλας.


Και ναι, λοιπόν, η μάσκαρα αυτή έκανε την έκπληξη! Μου άρεσε πάρα πολύ. Μου αρέσει γιατί δίνει πολύ ωραία καμπύλη και πολύ έντονο μήκος. Βλέπω την βλεφαρίδα μου και δεν την αναγνωρίζω η μπιούτι μπλόγκερ. Τον όγκο δεν τον βλέπεις με το πρώτο πέρασμα, ωστόσο, μπορείς να τον χτίσεις. Με την δεύτερη στρώση, εντάξει το αποτέλεσμα είναι καταπληκτικό. Η βλεφαρίδα στον Θεό. Το βουρτσάκι αν και πλαστικό – που δεν τα αγαπώ- ξεχωρίζει τόσο ωραία τις βλεφαρίδες, τις πιάνει μια – μια και τις χρωματίζει το ίδιο. Το μόνο αρνητικό είναι ότι δεν μου φαίνεται τόσο μπαμ μαύρο το χρώμα της. Αυτό μου λείπει πολύ. Να ξέρετε ότι άπαξ και στεγνώσει η μάσκαρα μένει εκεί, κόκκαλο. Δεν μπορείς να την χτίσεις άλλο – αρνητικό για κάποιες- αλλά, όπως προείπα, μένει εκεί, ούτε κομματάκια να πέφτουν, ούτε να μουτζουρωθείς και να καταλήξεις σαν τον Τζόκερ.



Συνοψίζουμε:
+      Οικονομική μάσκαρα
+      Κάνει τρομερή καμπύλη
+      Ξεχωρίζει τις βλεφαρίδες
+      Χτίζεται ο όγκος
+      Έντονο μήκος
+      Σταθερή – Δεν κάνει κομματάκι, δεν μουτζουρώνει



-         Ισχυρίζεται ότι είναι μάσκαρα για όγκο αλλά δεν τον δίνει αμέσως
-         Δεν έχει έντονη μαύρη απόδοση
-         Άμα στεγνώσει δεν χτίζεται άλλο



Ο διαγωνισμός μας τρέχει στο Instagram  μου  και στην σελίδα της Άντας Ζουρίδη . Ακολουθήστε με και στο Facebook.




Τα λέμε στο επόμενο review! Φιλί!

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις