Διακοπές τέλος - Το skincare είναι εδώ με την "Mask Of Magnaminty" από Lush



Δευτερούλα σήμερα και το Mel Me Up επέστρεψε! Ύστερα από πολλά μηνύματα, ύστερα από απειλές, ύστερα από κλάματα, τα αγαπημένα μου και αγαπημένα σας review επιστρέφουν καυτά σαν ρίμες.


Ήμουν διακοπές, λοιπόν, στα όμορφα Κύθηρα! Η αλήθεια είναι ότι σχεδόν εγκατέλειψα κάθε επαφή με το skincare – όχι τόσο το μακιγιάζ, είπαμε, τι μπιούτι μπλόγκερ είμαστε. Επιστρέφοντας, λοιπόν από τις διακοπές, το πρώτο μου μέλημα είναι να χωθώ στις μάσκες μου και στην φροντίδα του προσώπου γιατί το έβλεπα το έρμο ταλαιπωρημένο από τις θάλασσες και τις καταχρήσεις.


Φαντασιωνόμουν σχεδόν την επιστροφή μου και το πάστωμα με τις μάσκες. Και ναι έχω αγαπημένες πολλές αλλά αδυναμία σε μία συγκεκριμένη που από όταν την δοκίμασα δεν την αλλάζω με καμιά. Το holy grail μου είναι η μάσκα για καθαρισμό από τα Lush και η “Mask Of Magnaminty”.


Η μάσκα έρχεται σε 2 συσκευασίες των 125γρ και των 315γρ. Εγώ έχω την μεγάλη γιατί είμαι εθισμένη. Να τονίσω ότι δεν έχει συντηρητικά και δεν θα σου κρατήσει για μια ζωή γιατί έχει ημερομηνία λήξης. Περίπου 3 μήνες από όταν την αγοράσεις. Ανοίγοντας την, σου έρχεται μια μυρωδιά έντονης φρεσκάδας από την μέντα, η οποία μυρωδιά φτάνει μέχρι τον εγκέφαλο αλλά με την καλή έννοια. Η μάσκα είναι για το πρόσωπο και για το σώμα. Η αλήθεια είναι ότι την χρησιμοποιώ μόνο στο πρόσωπο για λόγους οικονομίας. Μερικά από τα βασικά συστατικά της που την κάνουν να ξεχωρίζει είναι το μέλι, η καολίνη, η φυτική γλυκερίνη, εκχύλισμα βανίλιας, αμύγδαλα και φυσικά εκχύλισμα λαδιού μέντας. Ό, τι πιο φυσικό, ότι πιο ευεργετικό – σε λίγο θα μιλήσω και για την παγκόσμια ειρήνη.



Πως την χρησιμοποιείς; Εφαρμόζεις ένα γενναιόδωρο στρώμα της μάσκας σε όλη την επιφάνεια του προσώπου σου και το αφήνεις για 10 λεπτά λένε οι οδηγίες. Εγώ σου προτείνω, όπως μου πρότειναν και στο μαγαζί της Lush, να την αφήσεις μέχρι να σταματήσεις να νιώθεις το αίσθημα δροσιάς που θα νιώσεις μόλις την εφαρμόσεις. Μα τι σου κάνει η μέντα. Αυτό το αίσθημα δροσιάς είναι πραγματικά αναζωογονητικό. Εφόσον, λοιπόν, φύγει το αίσθημα δροσιάς και νιώθεις ότι έχει αρχίσει να γίνεται στόκος η μάσκα ήρθε η ώρα να ξεπλύνεις το πρόσωπο σου. Προσοχή! Δεν στεγνώνει τελείως, κρατά μια υγρασία. Ξεπλένοντας την θα παρατηρήσεις ότι βγαίνει ένα λευκό υγρό. Είναι το γάλα από τα αμύγδαλα το οποίο θρέφει πολύ την επιδερμίδα. Οι κόκκοι του αμυγδάλου θα σου κάνουν έναν ελαφρύ αλλά και βαθύ scrub καθαρισμού. Η επιδερμίδα σου μετά την μάσκα θα είναι τόσο καθαρή, τόσο ενυδατωμένη, τόσο δροσερή που οριακά θα κάνει «σκουίκι σκουίκι» από την καθαριότητα.



Συνοψίζουμε:
+      Lush εγγύηση
+      Καθαρισμός – Φρεσκάδα – Ενυδάτωση
+      Φυτικά – ευεργετικά συστατικά
+      Αυτοσυντηρείται
+      Οι μέντα λοβερς θα την λατρέψουν
+      Απλά καταπληκτική



Τώρα που επέστρεψα από διακοπές είναι η κατάλληλη στιγμή να γνωριστούμε καλύτερα, οπότε σας περιμένω στο Facebook και στο Instagram.





Τα λέμε στο επόμενο review! Φιλί!


Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις