Becca φίλη μου, "Οpal" φίλη μου, highlighter φίλη μου, glow φίλη μου



Τεταρτούλα σήμερα και δεν θα πιστεύετε στα μάτια σας βλέποντας post από το blog μου. Ναι ξέρω ότι εξαφανίστηκα μια εβδομάδα, ναι ξέρω πως κάποιοι ίδρωναν από την αγωνία, κάποιοι έχασαν τον ύπνο τους αλλά είμαι πάλι εδώ και τα post ξαναπαίρνουν φωτιά. Δυστυχώς, φίλη μου, δεν είμαι αρκετά πελούσια για να κάθομαι και να γράφω μόνο για το Mel Me Up. Δυστυχώς,  ξαναλέω. Ξέρω πως θα είχα πολύ ταλέντο σε αυτό.


Περάσαμε Black Friday, περάσαμε Beauty Macedonia έκθεση, κάποιες αγορές έγιναν, κάποια πείνα θα πέσει τα Χριστούγεννα. Πάμε στο σημερινό μας προϊόν. Μάλλον λάθος στα σημερινά μας προϊόντα. Θα μιλήσουμε για δυο προϊόντα και όχι ό, τι και ό, τι. Σήμερα θα μιλήσουμε για highlighter από την εταιρεία Becca. Χτυπήσαμε ταβάνι στο highend. Κάνοντας μια βόλτα στα Sephora, πέτυχα ένα πακέτο στην πλευρά των travel size από την Becca που εμπεριείχε ένα υγρό και ένα πουδροειδές highlighter. «Σκέφτηκα το χρειάζεσαι; Απάντησα όχι!» Η επόμενη κίνηση μου είναι να το πάρω και να πάω ταμείο.


Η απόχρωση των 2 προϊόντων είναι η «Opal» και πρόκειται για μια χρυσοσαμπανί – πιο πολύ στο χρυσό πάει-. Το υγρό highlighter έρχεται στα 5ml και η πούδρα στα 2,4gr. Η συσκευασία δεν είναι κάτι εξεζητημένο. Να τα λέμε και αυτά. Βέβαια πρέπει να μου πεις εσύ που το διαβάζεις: «τι περιμένεις φίλη μου από το travel size;» Και δίκιο θα έχεις.  Για τα λεφτά του η συσκευασία είναι τίμια και έχει και καθρεφτάκι (να τα λέμε και αυτά).


Ας πάμε στα προϊόντα γιατί αυτά μας καίνε άλλωστε. Τα  υγρά highlighter δεν είναι το φόρτε μου. Είναι το 2ο υγρό highlighter που έχω στα χέρια μου.  Το πρώτο το σιχαίνομαι και είναι χάλια όποτε δεν είχα προσδοκίες. Όταν το εφάρμοσα, έπαθα σοκ! Είναι καταπληκτικό. Τόσο ο τρόπος που blendάρεται, είναι σαν να εφαρμόζεις πούδρα, τόσο εύκολα το βάζεις. Εγώ βάζω 4 τελίτσες - και είναι υπεραρκετές- και το blendάρω με το beauty blender. Το αποτέλεσμα είναι τέλειο.  Η υφή του είναι μεταλλική - υγρή και δίνει ένα φως στο πρόσωπο που είναι τόσο έντονο αλλά και τόσο φυσικό ταυτόχρονα. Δεν μετακινεί ούτε το foundation, ούτε την πούδρα. Είναι σταθερό και δεν θα πάει πουθενά. Η πούδρα είναι επίσης εξαιρετική! Είναι ένα τόνο πιο σκούρα από το υγρό του ταίρι. Είναι εκτυφλωτική με ένα πέρασμα και δουλεύεται τέλεια με το πινέλο. Εγώ πάντα στο τέλος την ταμπονάρω με το beautyblender για να δώσει ένα πιο ήπιο και πιο υγρό αποτέλεσμα. Επίσης, πολύ σταθερή και δεν πάει πουθενά. Το τέλειο combo είναι να βάλεις το υγρό highlighter και από πάνω το highlighter πούδρα. Φίλη μου, η λάμψη σου θα είναι τύπου Huda Highlighter, η λάμψη σου θα είναι από άλλο γαλαξία, η λάμψη σου θα είναι καλύτερη και από την λάμψη του Νίκου Φώσκολου. Επίσης, το ταμπονάρω για να φαίνεται πιο υγρό και μεταλλικό το τελικό αποτέλεσμα. Αν τα συνδυάσεις η σταθερότητα τους μαζί είναι άλλου επιπέδου. Μην βγάλεις καν την πυτζάμα σου, βγες και τρέχα να πας στα Sephora.



Συνοψίζουμε:
+      Δοκίμαζεις Becca και το δοκιμάζεις σχετικά οικονομικά
+      Λάμψη από άλλο γαλαξία
+      Το υγρό highlighter είναι σταθερό, λάμπει και δουλεύεται πολύ εύκολα στο πρόσωπο
+      Η πούδρα highlighter είναι λίγο πιο σκούρα από το υγρό, είναι σταθερή και δουλεύεται πολύ ωραία στο πρόσωπο
+      Ο συνδυασμός τους αξεπέραστος! Glow μόνο!



-      Δεν είναι για ανοιχτόχρωμα δέρματα και κορίτσια




Επανέρχομαι και δεν ξαναφεύγω! Ελάτε στο Instagram και στο Facebook  που η παρέα μας συνεχώς μεγαλώνει.






Τα λέμε στο επόμενο review! Φιλί!

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις