Η φάση είναι metal ή metallic? - Liquid Suede - Metallic Matte από ΝΥΧ



Τεταρτούλα σήμερα και τα νεύρα στα άκρα. Έξαλλη με βρίσκει αυτή η εβδομάδα αλλά θα ζενάρω και θα γίνω πάλι μια ντάνα  μπιούτι μπλόγκερ – ινφλουενσερ.


Η αγάπη μου για την εταιρεία ΝΥΧ ίσως και να είναι σε επίπεδο γραφικότητας. Το μαγαζί τους στην Θεσσαλονίκη το νιώθω σαν το σπίτι μου. Νομίζω ότι πλέον θα με περιμένουν για καφέ έτοιμο. Τα metallic είναι της μοδός. Πάρτε το απόφαση. Όλες θα λαμπιρίζουμε στα μάτια και στα χείλη σαν πυγολαμπήδες. Δεν μας νοιάζει, μας αρέσει ως ντάνες που είμαστε. Η ΝΥΧ δεν θα έμενε πίσω σε αυτό βεβαίως βεβαίως.


Έτσι, λοιπόν, χαζεύοντας στο μαγάζι μια τυπική μέρα μου μετά την δουλειά για να χαλαρώσω είδα τις νέες αποχρώσεις της σειράς “Liquid Suede” – metallic matte. Ta χρώματα είναι εκπληκτικά και η λάμψη τους σε άλλο level. Ωστόσο, μια σειρά μόνο δεν μου άρεσε από όλα τα NYX προϊόντα που έχω δοκιμάσει και αυτή είναι η σειρά “Liquid Suede” με την ματ υφή. Αυτά σε άλλο post. Αυτό με φόβισε ώστε να επενδύσω πάλι στην σειρά αυτή. Νιώθω σαν να γράφω αστυνομική νουβέλα.
Ξεπέρασα τα όρια και τον εαυτό μου και είπα «Δεν γ…αι, θα το παρώ». Άσε που τρελάθηκα και με το χρώμα του. Και ναι για μια από τις λίγες φορές δεν έπεσα σε φόλα. Πρόκειται για την απόχρωση “Neat Nude”, η οποία είναι μια καταπληκτική γκρι – μελιτζανί μεταλλική απόχρωση κραγιόν. Εντάξει. Ήταν έρωτας από την πρώτη ματιά.


Η συσκευασία είναι ακριβώς ίδια με την προηγούμενη ματ σειρά. Έρχεται στα 4ml. Το βουρτσάκι τους είναι πολύ ωραίο και σε βοηθά να τοποθετήσεις χωρίς να χρειαστεί να κάνεις σχήμα. Πολύ θετικό αυτό! Στα χείλη γράφει απευθείας και δεν κάνει κενά. Με 2 ταπ ταπ μέσα στο προϊόν μπορείς να το απλώσεις και να καλύψεις τα χείλη σου. Έχει ματ τελείωμα που δεν σου ρουφά την ψυχή και φαίνεται ένα εφέ σαν να ιριδίζει αλλά τόσο φυσικά. Και θα μου πεις φίλη μου, φυσικιά μελιτζανί λάμψη; Και θα σου πω ναι, μην λες πολλά και δοκίμασε το. Είναι σχετικά σταθερό, δηλαδή με το φαγητό θα σε χαιρετήσει νωρίς. Αλλά για το ποτό σου θα σε βγάλει κυρία.



Συνοψίζω:
+      Φοβερά metallic χρώματα
+      Σταθερό
+      Εύκολη εφαρμογή του κραγιόν
+      Σταθερό σχετικά
+      Άνετο στα χείλη



-      Δεν είναι kiss proof
-      Έχει μια χημική μυρωδιά



Ας μαζευτούμε όλες οι έξαλλες στο Instagram και στο Facebook!






Τα λέμε στο επόμενο review! Φιλί!

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις