Mac έβαζε ο Jeffree Star? Για Mac θα πούμε! Studio Fix Powder έβαζε ο Jeffree Star, για Studio Fix Powder θα πούμε


Παρασκευούλα  και δεν σας αφήνω ούτε μέρα, ούτε λεπτό χωρίς να είστε ενημερωμένοι για τα beauty νέα που κυκλοφορούν.  Παρασκευούλα με βροχή και μαντέψτε, δεν έχω κερδίσει το τζόκερ.


Σήμερα, θα μιλήσουμε για μια highend εταιρεία που εγώ την πλησιάζω μόνο όταν έχει έκπτωση. Φυσικά, μιλάμε για την πολυαγαπημένη Mac. Τι να πει κανείς για την εταιρεία αυτή ρε παιδί μου; Μακάρι να μπω μια μέρα και να κατεβάζω 10 – 10 τα προϊόντα από τα ράφια. Είναι ένας μίνι παράδεισος ανάθεμα.  Έχω αρκετά προϊόντα αλλά σήμερα για μιλήσουμε για ένα από τα πιο φημισμένα. Πρόκειται για την πούδρα που ο Jeffree Star παίρνει από το Γυμνάσιο, για την πούδρα best seller, για την πούδρα ιστορία. Πρόκειται για την “Studio Fix” πούδρα που διατείνεται για την κάλυψη της. Να πω στο σημείο αυτό πως είμαι ένα κορίτσι που προτιμώ την πούδρα από το foundation. Δεν υπάρχει περίπτωση να με δει άνθρωπος ούτε στα 3 μέτρα χωρίς να φοράω πούδρα.



Η συγκεκριμένη έρχεται στα 15γρ και στα αρκετά ευρώ. Γραμμάριο και 2ευρω καταθέτεις στην Μac. H συσκευασία είναι η κλασική ματ πλαστική. Ωστόσο,  δεν μου βγάζει το highend για να τα λέμε και αυτά. Είπαμε, 2ευρω και γραμμάριο σας δίνουμε, βάλτε ένα πιο γερό πλαστικό. Μέσα έχει ένα πολύ ωραίο καθρεφτάκι.  Η απόχρωση μου είναι η C47. To σφουγγαράκι με το οποίο έρχεται η πούδρα με βολεύει πολύ για να την απλώνω καθημερινά. Η πούδρα είναι πραγματικά full καλυπτική. Τι θα έβαζε , άλλωστε, ο Jeffree? Έχει, όντως, το εφέ foundation. Απλώνεται τέλεια με το σφουγγαράκι της και με καλύτερη κάλυψη σε σχέση με το να την εφαρμόσεις με πινέλο.  Είναι σταθερή πολύ! Περίπου στις 6 ώρες εφαρμογής της, βγαίνει η πρώτη λιπαρότητα. Πολύ καλή απόδοση για ένα άτομο που βγάζει πολύ λιπαρότητα. Είναι μια πούδρα που στέκεται μόνη της. Καλό θα ήταν να μην σετάρεις υγρά προϊόντα, τόσο concealer όσο και foundation, γιατί θα βαρύνει πάρα πολύ το τελικό αποτέλεσμα. Μου αρέσει πολύ σαν πούδρα, ωστόσο, για την πολύ ακριβή τιμή της, δεν νομίζω ότι αξίζει τόσο τα λεφτά της και μπορείς να ζήσεις και χωρίς αυτήν. Τι να κάνω;;; Ψέμματα να σου πω; Μην λιθοβολήσετε την 
μπιούτι γκούρου.




Συνοψίζουμε:
+      Αντικαθιστά το foundation
+      Καλυπτική
+      Σταθερή
+      Πολλές αποχρώσεις
+      Σφουγγαράκι εφαρμογής πούδρας που είναι πολύ εύχρηστο
+      Καθρέφτης



-      Πολύ ακριβή μάνα μου
-      Όχι και η πιο προσεγμένη συσκευασία
-      Βαριά για να σετάρεις foundation και concealer



Instagram εδώ και Facebook εδώ






Τα λέμε στο επόμενο review! Φιλί!



Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις