Θες creepy mermaid highlighter? Εδώ είσαι με την Halloween σειρά της Wycon, "Ocean Melody" και το highlighter "03- Gold Vibes"


Παρασκευούλα σήμερα και η εβδομάδα μας κλείνει επιτέλους. Σχωράτε με που δεν ανέβασα την Τέταρτη post αλλά υπήρχε μια ρήξη στο επιτελείο του Mel Me Up. Εφόσον διευθετήθηκαν τα θέματα που επιτελείου μέσω του Harvey Specter, είμαστε πάλι εδώ.

Έχουμε μιλήσει σε τούτο εδώ το blog για την Ιταλική εταιρεία Wycon που φυσικό κατάστημα έχουμε στην Θεσσαλονίκη καθώς και στην Λάρισα. Είναι τόσο όμορφο και προσεγμένο το μαγαζί που είναι απλά εξαιρετικό και σε μαγνητίζει να πας. Έτσι, λοιπόν, σε ένα πλαίσιο αποφόρτισης από την δουλειά έκανα μια βόλτα. εντάξει με πιάσατε. Δεν πήγα τυχαία ήθελα να δω από κοντά την Halloween σειρά που είχε μια creepy γοργόνα. Μου έπεσε στο στόμα με τις συσκευασίες. Ήταν όλες τέλειες. Πάλευε μέσα μου το καταναλωτικό κτήνος με το γεγονός ότι πάλι θα τρέφομαι με φακές (πόση φακή να αντέξει το άντερο της μπιούτι μπλόγκερ;)

Και έτσι ακριβώς κατέληξα να πάρω ενα highlighter μόνο. Τι ψυχή έχει ένα highlihter? Έτσι, λοιπόν, μιλάμε για υην σειρά "Ocean Melody" και το highlighter "03 - Gold Vibes". Η συσκευασία έχει ένα τέλειο πετρόλ χρώμα και έρχεται στα 9gr. Εντάξει θα σου κρατήσει φίλη μου, δεν γίνεται. Έχει ένα πολύ ωραίο καθρεφτάκι που θα σε βολέψει. Το προϊόν έρχεται σε μια ανάγλυφη μορφή κοχυλιού. Πολύ προσεγμένο. Το χρώμα του είναι λευκό - ασημί. Και θα μου πεις: "Που πας γλυκιά μου με λευκό highlighter? Τι είσαι ; βασικιά;" .Και θα σου απαντήσω ότι έχει τόσο διακριτική λάμψη που θα το λατρέψεις! Μπορείς να το κτίσεις και ειδικά με  setting spray θα κάνει μπαμ. Ωστόσο, αυτό μου άρεσε σε αυτό, η διακριτικότητα του. Είναι σταθερό και θα μείνει εκεί ολημερίς. Έχει γίνει το καθημερινό on the go highlighter μου, θα το βρεις πεταμένο στο boudoir μου, σε μια τσάντα, σε μια τσέπη, στο γραφείο στην δουλειά μου. Καλέ λέτε να τελειώσω τα 9γρ?? Σοκ.

Συνοψίζουμε: 

+      Σουπερ συσκευασία
+      9 γρ φίλη μου
+      Καθημερινό, διακριτικό λευκό χρώμα
+      Χτίζεται
+      Σταθερό
+      Και καθρεφτάκι

-      Limited edition (τρέχα)
-      Άμα θες το μπαμ highlighter glow, δεν θα είναι το αγαπημένο σου


Έρχεται giveaway ! Για ελάτε στο Instagram και στο Facebook να μάθετε τα νέα μας!




Τα λέμε στο επόμενο review! Φιλί!

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις