Τύπου έχω ξυπνήσει με φρύδι Gigi Hadid με το "Make me Brow" από Essence



Δευτερούλα σήμερα και η αγαπημένη μου αρχή της εβδομάδας είναι εδώ #νοτ. Άλλη μια υπέροχη, καταπληκτική, μοναδική, παραγωγική εβδομάδα ξεκινά #νοτ. Άσε που μέσα σε όλα με έχεις σκιάξει και η Λίτσα Πατέρα που μιλά για λιμούς, καταποντισμούς και για όλα τα κακά της μοίρας των Ταύρων.


Ωστόσο, δεν με σκιάζει Πατέρα καμιά και είμαι εδώ και επί τω έργω για άλλη μια φορά. Έχουμε πει πόσο σημαντικά είναι τα φρύδια για την εικόνα του προσώπου. Υπάρχουν εκατομμύρια προϊόντα εκεί έξω καθώς με τα προϊόντα φρυδιών και highlighter γίνεται ένα μικρός χαμός. Ωστόσο, παιδιά μου, μια προσοχή συστήνω στον σχεδιασμό φρυδιών γιατί μπορεί να γίνουν τραγικά λάθη, όπως έχουμε κάνει όλες και να βγούμε έξω σαν την Magica De Spell.


H Essence έχει μπει δυναμικά στον αγώνα του φρυδιού. Ένα από τα προϊόντα που χτυπιούνται όλοι είναι το “Make Me Brow”, το οποίο πολλοί θεωρούν dupe του “Gimme Brow” από Benefit. Θα σου απαντούσα σε αυτό αγαπητή Mel-Me-Upοχτυπημένη φίλη μου, ωστόσο, δεν πάει το χέρι μου να δώσει 30 ευρώ για ένα gel για τα φρύδια. Πες με πτωχιά, πες με βασικιά, αλήθεια δεν πάει.


Ας περάσουμε στο προϊόν! Το “Take me brow” είναι μια μάσκαρα για τα φρύδια που διατείνεται ότι βοηθά στον σχηματισμό, στο γέμισμα και στον ελαφρύ/φυσικό χρωματισμό των φρυδιών. Έρχεται στα 3.8ml που είναι μια καλή ποσότητα αν σκεφτείς ότι το έχω 3 μήνες, το χρησιμοποιώ κάθε μέρα και ακόμα έχει προϊόν. Έρχεται σε 2 αποχρώσεις μόνο – δυστυχώς. Εγώ έχω την πιο σκούρα απόχρωση την 02 – Browny Brows. Θα μιλήσω για 2 κατηγορίες φρυδιών:

 Α) Φίλη μου που έχεις πλούσια φρύδια θα το λατρέψεις (δυστυχώς δεν ανήκω εδώ). Δίνει έναν ελαφρύ χρωματισμό που βοηθά στην ομοιομορφία του φρυδιού. Το βουρτσάκι του γεμίζει ότι κενό και χτενίζει καταπληκτικά τα φρύδια. Άσε που το προϊόν είναι σαν ένα ελαφρύ κερί που αφήνει τα φρύδια σου εκεί που τα χτένισες. Τα κρατά στην θέση τους τρίχα τρίχα! Δεν θα ξαναχρειαστείς τίποτα για τα φρύδια, ούτε μολύβι, ούτε σκιά, ούτε τίποτα.

Β) Φίλη μου που είσαι στην κατηγορία 5 τρίχες φρυδιού ( Πρώτον σε αγαπώ, δεύτερον ταυτίζομαι) δεν θα το λατρέψεις αμέσως. Θα χρειαστείς σίγουρα μολύβι ή σκιά για να σχηματίσεις τα φρύδια σου. Δεν είναι ιδιαίτερα χρηστικό προϊόν για τον σχεδιασμό. Ωστόσο, εφόσον, τα σχηματίσεις είναι το κατάλληλο προϊόν για να γεμίσεις με «φυσικό τρόπο» τυχόν κενά στα φρύδια αλλά και για να τιθασεύσεις τις 5 τρίχες σου και να μείνουν εκεί σταθερές. Δεν μπορώ να φανταστώ την καθημερινή ρουτίνα φρυδιών μου χωρίς αυτό.



Συνοψίζω:
+      Πιο value for money πεθαίνεις
+      Σταθεροποιεί τα φρύδια
+      Δίνει ένα φυσικό αποτέλεσμα
+      Διαρκεί όλη την μέρα (κυριολεκτώ)


-      Έχει μόνο 2 αποχρώσεις (αν είναι δυνατόν)
-      Αν δεν έχεις πυκνά φρύδια δεν θα σε βολέψει καθώς θα πρέπει να τα σχεδιάσεις με άλλο προϊόν
-      Είναι δυσέρευτο( ε αφού πέφτουμε όλες σαν τα κοράκια)




Η παρέα συνεχώς μεγαλώνει στο Instagram και στο Facebook! Εσείς ακόμα κάθεστε και βλέπετε My Style Rocks? (συγγνώμη σας μπέρδεψα με εμένα!)




Τα λέμε στο επόμενο review! Φιλί!

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις