Φίλη μου, σου έχω λύση για ενυδατωμένα χέρια ακόμα και αν μένεις σε ιγκλού με την κρέμα χεριών "Wild Argan Oil" από The Body Shop



Τριτούλα σήμερα και μην παραξενεύεστε, κάντε πως είναι Δευτερούλα και καλύψτε με που δεν πόσταρα χθες. Οπότε το παίζουμε όλοι ότι είναι Δευτέρα και μπορούμε να γκρινιάξουμε αβίαστα ακόμα και αν είναι Τρίτη.


Μέσα Νοέμβρη και καιρός βρίσκεται σε απόλυτη παράνοια. Πότε πιο κρύο, πότε πιο ζέστη, πότε βροχή. Ωστόσο είναι προφανές ότι πλησιάζουμε στον χειμώνα και όχι από τον καιρό αλλά από τα τέλεια κροκί πουλόβερ που βλέπω στα μαγαζιά.
Αποσυντονίζομαι εύκολα και πρέπει κάποιος να με επαναφέρει στην τάξη. Καθώς χειμωνιάζει έρχεται αυτή η περίοδος που σκάνε τα χέρια μου.  Σκάνε σε τραγικό βαθμό που να ανοίγουν και να ματώνουν. Πόσο θηλυκό! Ταυτόχρονα οι κρέμες χεριών με ανατριχιάζουν και τις περισσότερες καταλήγω να τις πετάω. Ακόμα και το holy grail πολλών η κρέμα χεριών της Neutrogena που κρατά τα χέρια σου μαλακά και ενυδατωμένα ακόμα και μέσα στο ιγκλού σου, μου φαίνεται λιπαρή και μετά από 3 λεπτά θέλω να πάω να πλύνω τα χέρια μου.


Φέτος τυχαία έπεσα πάνω σε έναν θησαυρό των Body Shop! Θέλοντας να κάνω δώρο μια κρέμα χεριών σε έναν γκρινιάρη φίλο και λέω ας δώσω μια ευκαιρία γιατί έχω ερωτευτεί το body butter της ίδιας σειράς – ωπ spoiler. Παιδιά, όταν το δοκίμασα δεν μπορώ να σας περιγράψω. Όπως καταλάβατε μιλάμε για την “Wild Argan Oil” κρέμα χεριών από τα “The Body Shop”. Καταρχάς, έρχεται στα 30 ml, μια καλή ποσότητα για κρέμα χεριών. Το άρωμα της βγαίνει με το που ανοίξεις το καπάκι. Είναι απλά καταπληκτικό. Αν και λίγο έντονο και μένει για ώρα είναι τόσο elegant, σαν να φοράς ακριβό άρωμα. Βέβαια την μυρωδιά την γνώριζα και την εμπιστευόμουν. Αυτό που φοβόμουν ήταν η υφή της κρέμας. Σαν σκηνή από θρίλερ την έβγαλα από το σωληνάριο και την έβαλα στο χέρι μου. Η αγωνία – τρόμος κορυφώθηκε όταν άρχισα να την απλώνω. Μου ερχόταν η λιπαρή αίσθηση στο μυαλό και ανατρίχιαζα σύγκορμη. Και, όμως, φίλες μου είναι τόσο ωραία η υφή της. Απλώνεται σαν όνειρο και δεν αφήνει καμιά λιπαρότητα. Αφήνει τα χέρια τόσο απαλά, τόσο μυρωδάτα και πολύ ενυδατωμένα. Αν την ανανεώνεις ανά 2ωρο τα χέρια σου θα είναι σαν μωρού.



Συνοψίζουμε:
+      Υπέροχο άρωμα
+      Ενυδάτωση
+      Καμία μα καμία μα καμία μα καμία λιπαρότητα
+      Απλώνεται σαν όνειρο
+      Απορροφάται αμέσως




-      Χρειάζεται ανανέωση συχνότερα γιατί απορροφάται γρήγορα





Όση ώρα σας γράφω βάζω από την κρέμα, την μυρίζω και συνεχίζω τα γράφω #junkie




Να το διάβασες το post αυτό, δεν σκέφτεσαι: «Καλέ αυτή η κοπέλα δεν έχει ένα Instagram να της πω τον πόνο μου;» Βεβαίως έχω φίλη μου! Έχω και Facebook ! Έλα και εκεί!





Τα λέμε στο επόμενο review! Φιλί!




Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις