Καλέ αγαπητή μου Catrice, τι πήγε λάθος με το "Liquid Luminizer /Strobing Pen - 010 – Sleeping Beauty’s Rose"¨;



Τεταρτούλα σήμερα και έχουμε μπει κανονικά στο πρόγραμμα μας και της καθημερινότητας αλλά και του blog. Η καθημερινότητα μπήκε στην κλασική μπειζικ κατάσταση της, το blog ποτέ. Το είδατε πως γιόρταζα την Πρωτοχρονιά; Το είδατε πως σας κάνω δωράκι για αυτό; Είδατε πόσο καλή είμαι; Τρέχτε τώρα στο Instagram να πάρετε μέρος. Ο διαγωνισμός λήγει στις 20 του μηνού.


Το πρώτο άρθρο του 2018 ήταν για ένα πολυαγαπημένο προϊόν. Το δεύτερο άρθρο, πρόκειται για μια φόλα μεγατόνων. Έκανα spoiler, φτου μου!


Η Catrice είναι μια εταιρεία που δεν έχω δοκιμάσει πολλά προϊόντα αλλά ορκίζομαι για το concealer και το foundation. Πάρτε μου την ψυχή αλλά όχι αυτά. Είναι μια εταιρεία που μου αρέσει να δίνω ευκαιρίες. Έτσι, λοιπόν, μια όμορφη μέρα έκανα swatch σε δυο νέα liquid highlighter ένα χρυσό και ένα ροζ. Παιδιά τα έβαλα στο χέρι μου και τρελάθηκα αλλά δεν τα πήρα γιατί δεν είμαι φαν των υγρών highlighter. Τα σκεφτόμουν όλο το βράδυ! Με ταλάνιζε η σκέψη που δεν τα πήρα και την επόμενη μέρα σηκώθηκα σαν το ζόμπι και πήγα και πήρα εκείνο με την ροζ απόχρωση.


Επομένως, μιλάμε για το «Liquid Luminizer Strobing Pen» και την απόχρωση 010 – Sleeping Beautys Rose. Πρόκειται για ένα ροζ highlighter το οποίο είναι τέλειο για καθημερινή χρήση. Όταν το δοκίμαζες στο χέρι σου και το έκανες blend άφηνε ένα υγρό διακριτικό ροζ αποτέλεσμα και για αυτό το ερωτεύτηκα. Και εδώ έρχεται ο όλεθρος. Το μόνο μέρος που θα κάνει blend είναι το χέρι σου. Αν το βάλεις στο πρόσωπο σου θα έχεις μια ροζ γραμμή highlighter στα ζυγωματικά σου. Δεν ξέρω τι αλχημείες έχουν κάνει αλλά άπαξ και μπει στο πρόσωπο δεν μπλεντάρεται ούτε με επίκληση στον Τουτατή. Το δοκίμασα με πινέλο, το δοκίμασα με beauty blender τύπου σφουγγάρι ( πάντα θα τσιγκουνεύομαι το αυθεντικό), μέχρι και δάχτυλο έβαλα (έλα μην είστε πρόστυχοι) και πάλι τίποτα. Άσε που θα μετακινήσει την βάση σου και μετά πάμε το χτίσιμο της μούρης πάλι από την αρχή. Εντάξει, φίλη μου, δεν είμαι και η Paris Hilton να μπορώ όλη μέρα να βάφομαι και να ξεβάφομαι μόνο. Αν το βάλεις πριν από foundation και πούδρα, τότε θα χαθεί η λάμψη του. Επίσης, θα πρέπει να τρίβεις το πρόσωπο σου μέχρι να το απλώσεις. Αν έχεις βρει τρόπο να το λειτουργείς τότε πες μου και εμένα. Επίσης, κάθε φορά που πάω να το χρησιμοποιήσω για να μην κλάψω απολύτως τα λεφτά μου, βγάζει σαν ένα λάδι ροζ στην αρχή και μετά βγάζει το προϊόν. Με αηδιάζει το λάδι αυτό είναι η αλήθεια. Εντάξει, μην το πάρεις! Αλήθεια!



Συνοψίζουμε:
+     Είναι φθηνό όποτε δεν θα κλάψεις πολύ πάνω από το κουφάρι του
+     Έχει τέλειο χρώμα για καθημερινή χρήση



-     Δεν μπλεντάρεται αυτό το πράγμα του Σατανά
-     Όπου το βάλεις εκεί θα μείνει με την κακή έννοια
-     Θα μετακινήσει όποια βάση έχεις βάλει στο πρόσωπο
-     Βγάζει και ένα λαδί αγνώστου ταυτότητος



Κοινώς πέτα το ή μην το πάρεις ποτέ.



Τρέχει giveaway μάνα μου! Τρέχα στο Instagram και έλα στο  Facebook να στο αποδείξω.





Τα λέμε στο επόμενο review! Φιλί!

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις