Κάνε στην άκρη να περάσω, απόψε θα σε ξεπεράσω κρέμα νυκτός "Nuit Detox", της σειράς Normaderm από την Vichy




Δευτερούλα, νέα βδομαδούλα ξεκινά και προσπαθώ να καταλάβω πως πέρασε η Κυριακή τόσο γρήγορα. Και ενώ ήθελα να αδράξω την μέρα μου, κατέληξα με την ρόμπα να σέρνω οριακά το κουφάρι μου, από καναπέ στο κρεβάτι και τούμπαλιν. Πόσο όμορφη εικόνα για μια beauty blogger? Όπως ο Jeffree Star κυκλοφορεί με τις Gucci σατέν ρόμπες του, έτσι και εγώ κυκλοφορώ με την fleece αγνώστου προέλευσης ρόμπα.


Μετά τις όμορφε, ανατριχιαστικές λεπτομέρειες της ζωής μου πάμε στο σημερινό προϊόν μας. Πρώτη φορά μιλάμε για την εταιρεία Vichy σε τούτο, εδώ το blog. Την Vichy την ξέρετε οπότε, δεν θα σας πω τα τυπικά. Στο μυαλό μου την έχω σαν μια πολύ καλή φαρμακευτικής φύσης εταιρεία. Τύπου πληρώνεις και παίρνεις κάτι καλό. Στην αναζήτηση για μια κρέμα ελαφριά νύχτας έπεσα στην σειρά Normaderm και την κρέμα «Nuit Detox» και είπα να της δώσω μια ευκαιρία. Μέγα, μέγα λάθος φίλη.


Η κρέμα έρχεται στα 40ml και μου υπόσχεται λαγούς με πετραχήλια. Μου έταξε πως θα μου ενυδατώσει το δέρμα, θα μου κοντρολάρει την λιπαρότητα, θα μου βρει γκόμενο. Ψέματα όλα! Όταν την εφαρμόσεις θα νιώσεις μια φρεσκάδα, μια ενυδάτωση στιγμιαία. Μετά από μισή ώρα θα νιώσεις σαν να μην έχεις βάλει ποτέ κρέμα. Λες και την έχει ρουφήξει όλη την κρέμα το δέρμα σου. Η μυρωδιά της είναι πολύ ωραία και σαν προϊόν highend – να της το δώσω αυτό. Ναι, φίλη, όμως, μου λέει πως θα βοηθήσει στην ρύθμιση της λιπαρότητας και την επόμενη μέρα ξυπνάς λες και έχει σκάσει Ναπάλμ βόμβα λιπαρότητας στο πρόσωπο. Δεν έχω πρόβλημα με αυτό γιατί θεωρώ πως είναι καλό να βγαίνει και να καθαρίζει το δέρμα, αλλά άλλο μου υπόσχεται και άλλο κάνει. Επίσης, μου έταξε πως θα συσφίξει τους πόρους μου και όσο συσφίγγεστε εσείς τώρα που με διαβάζετε, άλλο τόσο συσφίχθηκαν οι πόροι μου. Της σύσφιξης το κάγκελο φίλη μου. Τέλος, μου έταξε πως θα ξυπνήσω και θα λάμπω όπως η Άννα Βίσση από φρεσκάδα αλλά λάμπω από λιπαρότητα. Με πλάνεψες Vichy! Βέβαια, να πω πως ίσως να δούλευε καλύτερα αν είχα όλη την σειρά, αλλά σιγά μην πάρω όλη την εταιρεία και τον φαρμακοποιό για να λειτουργήσει μια κρέμα.




Συνοψίζουμε:

+     Πολύ ποσότητα για ενυδατική κρέμα
+     Ωραία μυρωδιά
+     Οικονομική



-     Ενυδατώνει στιγμιαία
-     Προκαλεί έκρηξη λιπαρότητας
-     Δεν συσφίγγει τους πόρους
-     Δεν ξυπνάω με λαμπερό δέρμα
-     Με πλάνεψε!





Έλα να πούμε τον πόνο μας για τα λεφτά μας που πετάξαμε στον κάλαθο των αχρήστων στο Instagram και στο Facebook .

Τα λέμε στο επόμενο review! Φιλί!

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις