Νέα χρόνια και ώρα για το καλύτερο eyeliner του κόσμου από NYX και το Matte Liquid Liner - 01 Black



Δευτερούλα σήμερα και νέα βδομαδούλα και νέος χρόνος! Καλή μας χρονιά με πολλά καλλυντικά και υγεία εύχομαι. Ξέρω χάθηκα, ξέρω πολλές – πολλοί ξύνατε τους τοίχους ιδρωμένοι και ουρλιάζοντας, που είναι το Mel Me Up; Που είναι το επιτελείο του; Τι γίνεται; Φίλη μου δεν έκανα διακοπές στο Αμπου Ντάμπι, ούτε παντρεύτηκα κάποιον πλούσιο Σαουδάραβα και έκανα την ζωή της Carrie Bradshaw. Η αλήθεια είναι, λοιπόν, πως μας εγκατέλειψε η τεχνολογία – τουτέστιν το laptop- και έπρεπε να αγοράσω καινούριο. Αυτό πήρε καιρό, όχι γιατί δεν είμαι πελούσια να αγοράζω άμεσα laptop (απορώ πως το σκέφτηκες αυτό) αλλά γιατί είχαμε διαφωνία με το επιτελείο μου. Σημασία έχει ότι επιστρέψαμε και με giveaway στα σκαριά. Πάμε όμως στο ζουμί.


Είμαι eyeliner junkie! Το ξέρετε, το ξέρω και δεν θα σταματήσω να το φωνάζω. Το eyeliner είναι το μόνο που δεν πειραματίζομαι και αλλάζω πάρα πολύ δύσκολα. Έτσι νιώθω και για την εταιρεία ΝΥΧ, η οποία δεν με απογοητεύει σχεδόν ποτέ. Η αλήθεια είναι πως ήθελα πολύ να δοκιμάσω το Tattoo Liner από την Kat Von D, αλλά όσο πρόβατο και αν είμαι, δεν με βολεύει το eyeliner σε μορφή στυλό για κανέναν λόγο. Αν με βόλευε, θα βαφόμουν και με stabilο (not sponsored)


Φίλη μου, άκουσε με προσεκτικά! Θες να μάθεις να βάζεις eyeliner? Θες να είναι ματ? Θες να είναι εκεί και να μην καταλήγεις σαν τον Marilyn Manson? Δεν ξέρεις ποιος είναι ο Marilyn Manson? Τόσες απορίες! Σου έχω το eyeliner κόλαφο! Από όταν το έχω πάρει δεν τολμώ να σκεφτώ να δοκιμάσω άλλο. Η ΝΥΧ με το εκπληκτικό «ΝΥΧ – Μatte Liquid Liner – 01 Black». Καταρχάς είναι το τέλειο, ματ μαύρο που δεν κάνει μπαλώματα και δεν ξεχύνεται σε λεπτές γραμμές. Εκεί που το βάζεις, εκεί θα μείνει και σας το λέει το λιπαρό κορίτσι της καρδιάς σας. Επιπλέον, θεωρώ πως έχει το τέλειο πινέλο για εφαρμογή. Δεν είναι εκείνο το σκληρό που είναι σαν να γράφω με πένα, ούτε και εκείνο το χλάπα χλάπα πινελάκι. Είναι ένα τρίχινο πινέλο με στιβαρές τριχούλες που σε βοηθούν να είναι σταθερή η γραμμή. Πιστεύω πως αν είσαι αρχάρια θα σε κάνει να αγαπήσεις το eyeliner, αν είσαι eyeliner junkie, θα πάρεις καμιά δεκαριά να έχεις σε back up. Το μόνο κακό είναι η μικρή ποσότητα των 2ml, αμάν και αυτοί στην ΝΥΧ, μαζί τους θα το πάρουν; Ας βάλουν κάτι παραπάνω!


Συνοψίζουμε:
+      Το τέλειο μάυρο ματ
+      Το τέλειο μαύρο
+      Οικονομικό
+      Δεν κάνει κενά
+      Σταθερό και σε πυρηνική καταστροφή



-      Μικρή ποσότητα




Σας περιμένω στο Instagram  και  Facebook για σουσου (κλασικά) αλλά και για το επερχόμενο giveaway μας!




Τα λέμε στο επόμενο review! Φιλί!

Σχόλια

  1. "Tην εταιρεία αυτή την έχω δοκιμάσει σε κραγιόν και ήταν πάρα πολύ καλή! Τώρα για τα μάτια δν ξέρω…
    Η πιο πρόσφατη αγορά μο σε αιλάινερ ήταν αυτό εδώ το Armani eyeliner https://www.atticabeauty.gr/proioda-omorfias/makigiaz/matia/eyeliners/armani-maestro-eyeliner-00000026953/ το οποίο ερωτεύτηκα κεραυνοβόλα!! Βασικά μέχρι και εγώ που δεν είμαι και η πιο ειδική, μπορώ και το βάζω τέλεια πλέον γιτατί έχει πολύ καλό πινέλο που βοηθάει πολύ! κάνε ένα review και για αυτό, θα ήθελα να ακούσω την γνώμη σου! Φιλιά"

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις