Μάσκα με λεμόνι όχι στο μπαλκόνι αλλά στο ψυγείο γιατί είναι φρέσκια η "Don't Look at Me" από Lush



, φίλη, νέα βδομαδούλα, νέοι στόχοι, νέο attitude! Σε έπεισα; Προφανώς και όχι γιατί ο μοναδικός μου στόχος ήταν να έχω γίνει πάμπλουτη μέσα στο Σ/Κ και απέτυχα παταγωδώς. Δεν πειράζει, όμως, υπάρχει το blog αυτό για να ξεδίνουμε.


Οι μάσκες ομορφιάς έχουν μπει στην ζωή μας! Για εμένα ασχέτως αν βοηθούν το δέρμα μας να λάμψει αλα Άννα Βίσση, με βοηθούν πολύ στο να χαλαρώσω και να αποβάλλουν την κούραση και το stress από πάνω μου – τέτοιο μπουμπούκι και με έφαγαν τα άγχη. Οι μάσκες ομορφιάς είναι συνυφασμένες με την εταιρεία Lush, της οποίας έχουμε φυσικό κατάστημα μόνο στην Θεσσαλονίκη –λύσσαξε λίγο Αθηναία φίλη μου. Παιδιά, τι είναι και αυτό με τα Lush; Βρίσκονται στο δρόμο της επιστροφής για το σπίτι και κάθε φορά μυρίζουν 1χλμ πριν πλησιάσεις, και άμα πλησιάσεις θες να πάρεις κάτι,  και άμα πάρεις κάτι θα τρέφεσαι με την σκυλοτροφή του επιτελείου του Mel Me Up. Ε δεν γίνεται έτσι όμως! Μετά το mini παραλήρημα ας επιστρέψω στο προϊόν. Έχω δοκιμάσει το best seller τους την Mask Of Magnaminty (την οποία προσκυνώ) αλλά δεν είχα δοκιμάσει ποτέ μια από τις φρέσκιες μάσκες τους.



Οι φρέσκιες μάσκες είναι μια κατηγορία των Lush που είναι πολύ δημοφιλής! Πρόκειται για μάσκες που έχουν μικρή διάρκεια ζωής και συντηρούνται στο ψυγείο. Η συγκεκριμένη είναι δώρο από τον υπεύθυνο μου στην δουλειά. Μπορεί να γκρινιάζω που δεν είμαι η Kylie Jenner, ωστόσο είμαι σε μια δουλειά που το αφεντικό μου είναι τόσο cool που μου κάνει δώρο από τα Lush και τα Sephora – ζήλεψες λίγο φίλη μου;



 Σήμερα θα μιλήσουμε για την μάσκα «Dont Look at Me». Έρχεται στα 75ml και είναι μια μάσκα με στόχο την απολέπιση και την λάμψη. Εφαρμόζεις το προϊόν – γενναιόδωρα, δεν θέλω τσιφουτιές – και το αφήνεις για 15 λεπτά ενώ αράζεις αλα Mariah Carey και μετά ξεβγάζεις. Καταρχάς, η μάσκα αυτοσυντηρείται στο ψυγείο. Με το που την εφαρμόσεις, αισθάνεσαι ήδη το δέρμα σου να τσιτώνει. Όταν την ξεβγάζεις νιώθεις μια ήπια απολέπιση καθώς οι αλεσμένοι κόκκοι ρυζιού συμβάλλουν σε αυτό. Δεν είναι η πιο βαθιά απολέπιση του κόσμου τούτου αλλά είναι αυτό που χρειάζεσαι για έναν καθαρισμό βασικό. Το άρωμα λεμονιού σε κάνει να αισθάνεσαι ακόμα πιο φρέσκο το πρόσωπο σου. Η αλήθεια είναι πως πρόκειται για μάσκα λάμψης αλλά νομίζω πως η φρεσκάδα της είναι το ατού της και ο λόγος να την δοκιμάσεις. Το κακό είναι πως δεν την λες value for money καθώς είναι και σε μικρή ποσότητα και πρέπει να την χρησιμοποιήσεις σε πολύ σύντομο χρονικό διάστημα γιατί θα λήξει.



Συνοψίζουμε:
+     Lush εγγύηση
+     Ήπια απολέπιση – καθαρισμός
+     Αναζωογόνηση
+     Φρεσκάδα
+     Χωρίς κανένα συντηρητικό




-     Λίγα γραμμάρια
-     Not value for money
-     Πρέπει να τρελαθείς στην μάσκα και να το τελειώσεις σχετικά γρήγορα γιατί θα λήξει




Είναι Δευτερούλα και θες να γκρινιάξεις φίλη μου; Έλα στο Instagram  και στο Facebook να γκρινιάξουμε παρέα.







Τα λέμε στο επόμενο review! Φιλί!

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις