Με την δύναμη του χαμομηλιού και όχι την δύναμη του φεγγαριού όπως μια Sailor Moon, λιώσε το μακιγιάζ σου με το "Sumptuous Cleansing Butter" από The Body Shop



Παρασκευούλα σήμερα και τελείωσε η πρώτη βδομαδούλα επιστροφής στην πραγματικότητα και δεν την λες και εύκολη αλλά επιβίωσα, φίλη μου, όχι για εμένα αλλά για εσένα. Επ, μην ξεχνιόμαστε σε παρακαλώ! Έχουμε giveaway στο Instagram! Ήθελες WetnWild? Το Mel Me Up στο δίνει! Θες να απολεπίσεις τα χειλάκια σου? Στο δίνει και αυτό το Mel Me Up. Τρέχα να πάρεις μέρος, έλα σε παρακαλώ πολύ!


Το να ξεβαφτώ είναι ιεροτελεστία για εμένα! Όσο κουρασμένη ή μεθυσμένη (πολύ σπάνια αυτό)και να είμαι πάντα μα πάντα θα ξεβαφτώ. Είναι ένας κανόνας μου που έχω υπογράψει με αίμα – τόσο brutal είμαι. Η αγαπημένη μου Νίκη Καββαδία η οποία έχει και καναλάρα στο Youtube αλλά ξεκινά δειλά δειλά τα βήματα στο blogging,  με ενέπνευσε γιατί ορκίζεται πάνω στο «Take the Day Off - Cleansing Balm» από Clinique, το οποίο κοινώς είναι ένα βούτυρο που λιώνει το μακιγιάζ. Και νομίζεις ότι θα μιλήσουμε για αυτό αλλά όχι, φίλη μου, σε ξεγέλασα λίγο! Θα μιλήσουμε για το dupe του που είναι από το «The Body Shop» και την σειρά με το χαμομήλι με την ονομασία «Sumptuous Cleansing Butter» - σαν να σου ρίχνω κατάρες στα αραμαϊκά είναι αυτό το όνομα. Αυτά τα βούτυρα που λέω εγώ λαϊκά και ωραία, έχουν την ιδιότητα να λιώνουν το μακιγιάζ, να σε κάνουν σαν τον Alice Cooper και να ξεβάφεσαι πιο γρήγορα – για εμάς τα τόσο πολυάσχολα άτομα. Δεν είχα ξαναδοκιμάσει κάτι τέτοιο, οπότε καταλαβαίνετε ότι πρόκειται για μια παρθένα κατηγορία προϊόντος – το μόνο παρθένο που υπάρχει στα κοντά μου. Για τον λόγο αυτό αποφάσισα να επενδύσω στο balm από The Body Shop – που εδώ που τα λέμε δεν το λες και φθηνό- αλλά είναι πιο φθηνό σε σχέση με την Clinique.



Η συσκευασία είναι πολύ ωραία και το προϊόν έρχεται στα 90ml – ε δεν τα λες και πολλά είναι η αλήθεια. Η κοπέλα στο μαγαζί μου είπε ότι χρειάζεται ελάχιστη ποσότητα για το μέγιστο αποτέλεσμα. Φίλη μου – πωλήτρια στο κατάστημα των Body Shop άκου με να σου πω (έχω σηκώσει φρύδι), αν βάφεσαι με μια στρώση mascara και λίγη πούδρα τότε ναι χρειάζεσαι ελάχιστη ποσότητα( επίσης να βάφεσαι έτσι δεν είσαι φίλη μου – πλάκα κάνω ή όχι;). Χρειάζεσαι παραπάνω ποσότητα άμα χρησιμοποιείς παραπάνω προϊόντα. Ωστόσο, το αποτέλεσμα είναι εξαιρετικό. Αυτή η αίσθηση που λιώνει το μακιγιάζ είναι εξαιρετική και λειτουργεί με έναν ψυχολογικό αντίκτυπο σε εμένα λες και απομακρύνει όλη την ένταση της ημέρας και με χαλαρώνει. Προσοχή! Αν μπει στα μάτια θα σε τσούξει και θα ψάχνεσαι σαν την τυφλή Εσμεράλδα που είναι λίγο νερό να φύγει η κατάρα από τα μάτια σου, όποτε τρίψε προσεκτικά την περιοχή για να φύγει η mascara. Βέβαια, δεν χρειάζεται και πάρα πολύ τρίψιμο γιατί τα λιώνει άμεσα. Το πιο τέλειο που αφορά αυτό το προϊόν είναι η τόσο ενυδατωμένη αίσθηση που αφήνει στην επιδερμίδα. Δηλαδή ακόμα και αν ξεπλύνεις το πρόσωπο σου με το καθαριστικό σου, θα δεις ότι θα νιώθεις την φρεσκάδα του balm αυτού. Το αγαπώ πολύ και η αλήθεια είναι πως με καθημερινή χρήση, μου κράτησε 1,5 μήνα – σχεδόν 2μηνο. Αλήθεια είναι πάρα πολύ καλό.





Συνοψίζουμε:
+     Κάνει την δουλειά του και με τα παραπάνω, λιώνει τέλεια το μακιγιάζ
+     Εξαιρετικό άρωμα και αίσθηση στο δέρμα
+     Δεν θέλει πολύ τρίψιμο για να λειτουργήσει
+     Για κάποιο λόγο με τρελαίνει η τσίγκινη απλότητά της



-     Θα μπορούσε να έχει λίγο παραπάνω προϊόν
-     Θα μπορούσε να είναι και λίγο πιο φθηνό
-     Προσοχή στα μάτια γιατί θα τσούζει αν έρθει σε επαφή με τα μάτια





Θα πάτε τώρα να δείτε το Blog  και το κανάλι στο Youtube της αγαπημένης μου Νίκης! Λοβ για γκερλ!




Μετά ελάτε στα δικά μας σόσιαλ να τα πούμε τόσο στο Facebook όσο και στο Instagram! Να πάρετε μέρος και στον διαγωνισμό παρακαλώ.






Τα λέμε στο επόμενο review! Φιλί!

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις