Η φίλη Gigi Hadid συνάντησε την Maybelline και δημιούργησε το τέλειο nude - "Erin"?



Τεταρτούλα σήμερα και ήδη αγκομαχώ σκεπτόμενη πως ακόμα έχουμε άλλο τόσο για να τελειώσει η βδομαδούλα! Στο μυαλό μου ήδη είναι Κυριακή, είμαι σπίτι με πιτζάμες και παίζω με τις παλέτες μου. Εδώ θέλω να κάνω ιδιαίτερη μνεία στην εταιρεία Garnier, η οποία είχε την καλοσύνη να μου στείλει κάποια προϊόντα και ένα υπέροχο κουβερλί που το έχω κάνει ένα με το δέρμα μου. Λίγο οι κάτι limited παλέτες από Jeffree Star, σε ίδιο μουντ και η Kat Von D, ε παιδιά μου πως θα πληρωθεί το αέριο έτσι; Πάλι καλά το κουβερλί θα σώσει εμένα και το επιτελείο μου από τα κρύα.


Η Gigi Hadid, ούσα πλούσια, σκέφτηκε θα γίνω ακόμα πιο πλούσια και θα συνεργαστώ με την Maybelline. Οι συνεργασίες αυτές ποτέ δεν με κέντριζαν ιδιαίτερα – τύπου το παίζω επιλεκτική με τα καλλυντικά και όχι πρόβατο. Να την πω, λοιπόν,  την αλήθεια μου, δεν θα αγόραζα μόνη μου προϊόντα της σειράς από την φίλη Gigi, αν και με είχαν κεντρίσει τα χρώματα από τα reviews που είχα δει από τις πασίγνωστες συναδέλφους του εξωτερικού. Η Maybelline είχε την καλοσύνη να μου στείλει κάποια προϊόντα της σειρά για να τα δοκιμάσω για το blog και να σας πω.     


Η απόχρωση που μου έλαχε είναι η GG11 – Erin μαζί με το μολύβι χειλιών που σετάρεται το GG14 – Erin. Πρόκειται για μια nude – καφέ – σάπιο μήλο απόχρωση που είναι τόσο τέλεια και για καθημερινή χρήση με μια μάσκαρα μόνο αλλά και για βράδυ.  Από την μέρα που τα έλαβα δεν τα έχω βγάλει ούτε από πάνω μου, ούτε από το νεσεσέρ μου, ούτε από την τσάντα μου,  ούτε από την ίδια μου την σάρκα.


Ας ξεκινήσουμε από το μολύβι. Και από μόνο του στέκεται ως κραγιόν. Δεν έχω λόγια.  Είναι βουτυρένιο στην εφαρμογή και ταυτόχρονα τόσο σταθερό. Αυτό που με ενθουσιάζει – αλήθεια φίλη Gigi τι άρρωστο έχεις κάνει; - είναι ότι ταιριάζει ως περίγραμμα με όλα τα nude κραγιόν σου. Μα με όλα! Δεν ξέρω πως δένει και φαίνεται τόσο φυσικό και ανεπιτήδευτο. Με το κραγιόν του δένει υπεράψογα. Το κραγιόν έχει την κλασική μυρωδιά και υφή των Maybelline. Για το χρώμα του απλά μπορώ να δώσω την ψυχή μου.  Το λατρεύω. Αν και είμαι παιδί των liquid lipstick το αγάπησα. Προτείνω να το βάζεις με περίγραμμα αλλιώς παθαίνεις το εφέ κλόουν γιατί θα πασαλειφτείς, φίλη, και χέρι χειρούργου να έχεις σε σταθερότητα. Το τελείωμα θα είναι ματ αλλά θα χρειαστεί κάποια ώρα μέχρι να στεγνώσει. Αν το ταμπονάρεις με το που το βάλεις, αυτόματα γίνεται ματ και δεν θα πάει πουθενά. Αξίζουν πάρα πολύ σαν προϊόντα και τα δύο.




Συνοψίζουμε (και για τα 2):
+     Σταθερό σαν να μην υπάρχει αύριο
+     Υπέροχο χρώμα που πάει με όλα και με όλους τους τύπους δέρματος και αφμ
+     Ματ τελείωμα χωρίς να σου ρουφάει την ύπαρξη
+     Δεν στο είχα Maybelline




-     Αν το πάρεις κάνεις την Gigi πλουσιότερη και να ξύνεται ακόμα περισσότερο στην πισίνα με το μαρτίνι της





Καλέ το ‘χεις δει το Instagram μου ή τσάμπα βγάζω φώτο σαν την τρελή όλη μέρα; Έλα να το δεις, και κάνε μου και ένα like στο  Facebook, τι ψυχή έχει;






Τα λέμε στο επόμενο review! Φιλί!


Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις