Κόψε το μάγουλο φίλη μου, με το Freedom System της Ιnglot και την απόχρωση 502 για contouring



Δευτερούλα σήμερα, νέα βδομαδούλα ξεκινά και δεν μπορώ να διαχειριστώ πως στην Θεσσαλονίκη έχουμε γίνει Gotham City και έχουμε χάσει τον ήλιο. Ωστόσο, ξεκινάμε δυναμικά και παραγωγικά την νέα μας βδομαδούλα (προσποιούμαι ότι το πιστεύω αυτό). Σας υπενθυμίζω πως τρέχει giveaway στο Instagram και ξέρω πως εσύ φίλη μου δεν έχεις πάρει μέρος, οπότε τρέξε σε παρακαλώ να πάρεις, άντε!


Σήμερα θα μιλήσουμε για μια εταιρεία που πρώτη φορά μιλάμε στο blog μου και δεν είναι άλλη από την Inglot. Πρόκειται για μια εταιρεία που δεν ακούγεται τόσο όσο οι άλλες και που έχει επαγγελματικά προϊόντα. Τι σας έκανε η Inglot και δεν μιλάτε για αυτή; Το φαΐ σας έφαγε ή τον γκόμενο; Θα βάλω τα πράγματα στην θέση του. Να πούμε και το κακό ότι φυσικό κατάστημα έχουν μόνο στην Αθήνα και πως πρέπει να παίζεις ρωσική ρουλέτα με τις αποχρώσεις που θα πάρεις, είτε είναι ρουζ, είτε είναι σκιά, είτε foundation.


Είπα, λοιπόν, να επενδύσω στην Inglot και η πρώτη μου αγορά ήταν από το πασίγνωστο Freedom System της εταιρείας. Να πω η Inglot είναι πασίγνωστη για το freedom system. Τι είναι αυτό; Είναι σκιές, πούδρες, ρουζ τα οποία τα παίρνεις μονά και φτιάχνεις εσύ την ιδανική παλέτα. Αυτές οι παλέτες βολεύουν τόσο πολύ για καθημερινή χρήση όσο και για ταξίδια. Ω ναι, ντάξει για να είμαι ειλικρινής βολεύουν γιατί βαριέμαι να ξεδιαλέγω ποια καλλυντικά θα πάρω μαζί σε ένα ταξίδι.
Η πρώτη μου αγορά είχε, λοιπόν, μια πούδρα για contouring. Η αλήθεια είναι πως είχα ένα θέμα ως προς την επιλογή του χρώματος από το site. Πρόκειται για την απόχρωση 502 και έρχεται στα 55gr – μιλάμε για πολύ contour μάνα μου. Είναι η τέλεια ψυχρή απόχρωση για να κόψουμε και λίγο το μάγουλο φίλη μου, γιατί δεν ξέρω για εσένα αλλά εγώ έφαγα στις γιορτές. Από όταν το πήρα δεν πλησιάζω τίποτα άλλο! Είναι καταπληκτικό προϊόν! Μου αρέσει που γράφει ήπια και μπορείς να το «χτίσεις» εσύ, όσο θες. Ειδικά τέτοια προϊόντα πρέπει να είναι ήπια και να δουλεύονται εύκολα. Δεν γίνεται να χτίζω μπράτσα στο blending. Η σταθερότητα του, επίσης, θα σε σοκάρει φίλη μου. Δεν πάει πουθενά, δεν αλλοιώνεται, δεν φεύγει, δεν μετακινεί την βάση σου. Δοκίμασε το και θα λες, να η Mel Me Up βρε αδερφέ, με έκανε να δω το φως το αληθινό.




Συνοψίζουμε:
+     Πολύ value για λίγα money
+     Πολλές αποχρώσεις για να βρεις την δική σου
+     Βοηθητικό το freedom system για να φτιάξεις μια δική σου εργονομική παλέτα
+     Τέλεια απόχρωση για contouring
+     Μεγάλη ποσότητα
+     Σταθερό
+     Χτίζεται μέχρι εκεί που θες



-     Μόνο στην Αθήνα έχετε φυσικό κατάστημα ανάθεμα σας
-     Δυσκολία να εντοπίσω την απόχρωση μου




Πήρες μέρος στο giveaway? Θα σε ελέγξω, οπότε πήγαινε στο Instagram μου και λάβε αμέσως μέρος σε παρακαλώ πολύ! Και στο Facebook μπορούμε να τα πούμε, μην το ξεχνάς.






Τα λέμε στο επόμενο review! Φιλί!

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις