Η "Better than Sex" από Too Faced, είναι better than sex?




Τεταρτούλα σήμερα, μεσοβδόμαδα και μια ατελείωτη εβδομάδα φτάνει στην μέση! Τι καταιγισμός από beauty brands είναι αυτό; Ήρθε η KVD, πάνε τα κοινόχρηστα, ήρθε η HUDA θα κλάψω το αέριο, έβγαλε ο Jeffree Star το bundle με τα nude κραγιόν, πάει η Δ.Ε.Η., παιδιά εμείς οι beauty junkie πώς θα βγάλουμε τον χειμώνα; Κλέφτες θα γίνουμε;


Συγγνώμη για το παραλήρημα αλλά πρέπει και εγώ να βγω και να τα πω κάπου! Ας επιστρέψουμε στο σημερινό μας θέμα. Η Too Faced είναι από αυτές τις εταιρείες που έχουν κατακλύσει το youtube και το instagram. Αν και θέλω όλα τα καλλυντικά του κόσμου, επειδή μόνη μου τα αγοράζω πρέπει να είμαι επιλεκτική. Ποτέ δεν με κέντριζαν τα καλλυντικά τόσο της Too Faced και ειδικά οι ξακουστές παλέτες σκιών. Ωστόσο σε μια μανία αγορών Sephora πήρα σε travel size την πασίγνωστη μάσκαρα, την Better than Sex. Παιδιά, 30 ευρώ για μάσκαρα δεν μου πάει η καρδιά, δεν μπαίνουν τα χέρια μου μέσα στο πορτοφόλι.


Η συσκευασία έρχεται στα 4.8 γρ σε μια πολύ cute συσκευασία. Έχει ένα τριχωτό βουρτσάκι σχεδιασμένο ώστε να πιάνει πολύ καλά και τις ακριανές βλεφαρίδες. Το χρώμα της μαύρο – πίσσα. Δίνει μήκος πολύ, όγκο σεβαστό και κάνει καμπύλη. Όμως, το μήκος προκειμένου να εμφανιστεί, θέλει αρκετό χτίσιμο, δεν γίνεται με ένα πέρασμα. Πρέπει, να κάτσεις, να αράξεις λίγο και να το χτίσεις. Το καλό είναι ότι όσο και να το χτίσεις για κάποιο λόγο φαίνεται φυσικό! Υποτίθεται ότι είναι μια μάσκαρα όγκου. Για να φανεί ο όγκος και πάλι θέλει χτίσιμο αλλά δεν είναι κάτι σούπερ που περιμένεις για 30 ευρώ. Και για 12 που έδωσα ήδη πονά η ψυχή μου! Όχι παιδιά μου, μπορείτε να ζήσετε και χωρίς αυτή! Πιστέψτε με! ! Τσάμπα ο τόσος ντόρος! Πάντα για τις δικές μου ανάγκες, δεν με ικανοποίησε και για το δικό μου budget που θέλω να επενδύω σε καλλυντικά. Και τώρα με πόνο ψυχής την χρησιμοποιώ, ευρώ και στρώση μάσκαρα σκέφτομαι!


Συνοψίζουμε:
+      Έντονο μαύρο χρώμα
+      Super cute συσκευασία
+      Όσο και να την χτίζεις, φαίνεται φυσική και όχι παστωμένη
+      Δίνει μήκος και καμπύλη
+      Τίμιος όγκος


-      Είναι πολύ ακριβή
-      Δεν είναι σίγουρα μάσκαρα όγκου
-      Γενικά όχι, όχι, όχι



Η φάση η καλή γίνεται στο Instagram και στο Facebook! Ελάτε καλέ να γνωριστούμε. Δεν δαγκώνω!





Τα λέμε στο επόμενο review! Φιλί!

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις