Δροσά, δροσά, δροσά με το body mist "Hot Pink" από Blue Scents



Δευτερούλα σήμερα, νέα βδομαδούλα και η ψυχική μου κατάσταση ταυτίζεται με αυτή της Ραμόνας στο My Style Rocks. Σταματάω την μίρλα και σας επισημαίνω ότι αύριο έρχεται διαγωνισμός στο blog οπότε stay tuned που λέμε και στην Θεσσαλονίκη.

Ας μπούμε στο ζουμί του σημερινού post και ας πάμε σε προσωπική ιστορία. Εδώ και αρκετά χρόνια έχω πάθει μια απώθηση να το πεις; Μια απέχθεια να το πεις; Ένα δεν μπορώ τα αρώματα να το πεις; Αν και για άπειρα χρόνια χρησιμοποιούσα το “Midnight Poison” από Dior, το οποίο είναι το αγαπημένο μου άρωμα όλων των εποχών. Για αυτό έχω κάνει μια στροφή στα body mist, τα οποία είναι πολύ πιο ελαφριά.

Την εταιρεία Blue Scents μπορείτε να την βρείτε στο site του Cherrybox. Εκεί την πρωτοανακάλυψα και εγώ. Το συγκεκριμένο body mist έρχεται με την ονομασία “Hot Pink” – θα έλεγα γεύση αλλά μπορεί κάποιος αναγνώστης ή και εγώ να θελήσουμε να το φάμε και δεν θα το ήθελα αυτό. Έρχεται στα 150ml και θα σας κρατήσει με καθημερινή χρήση πάνω από 3μηνο – και πιστέψτε με δεν το τσιγκουνεύομαι στην εφαρμογή του.  Εμπεριέχει αρώματα από μανταρίνι, φραγκοστάφυλλο και ροδάκινο. Επίσης εμπεριέχει εκχύλισμα αλόης και χαμομηλιού. Όλα αυτά ακούγονται ωραία και δροσιστικά και όντως είναι. Έχει ένα άρωμα φρεσκάδας, σαν να έχεις βγει από το μπάνιο σου. Ως body mist, δεν είναι το πιο σταθερό πράγμα στον κόσμο αυτό. Ωστόσο η μυρωδιά του και το αίσθημα αναζωογόνησης κρατά για κάνα 1,5άωρο – 2ωρο στο δέρμα μου. Μετά χρειάζεται μια ανανέωση. Κάποιες φορές το νιώθω «βαρύ» το άρωμα του αλλά έχει να κάνει με τις μέρες μου. Το μόνο αρνητικό είναι η τιμή του, ειδικά για την φθηνή συσκευασία του. Δεν θα το έλεγα value for money.Ωστόσο αν είσαι body mist junkie θα έλεγα να του δώσεις μια ευκαιρία.



Συνοψίζουμε:
+      Αίσθηση δροσιάς και ενυδάτωσης
+      Μεγάλη ποσότητα που θα διαρκέσει καιρό
+      Σχετικά σταθερή απόδοση αρώματος



-      Δεν το λες και φθηνό και μιλάμε για μια εταιρεία νέα αλλά για μια φθηνή συσκευασία
-      Κάποιες φορές το άρωμα του με ενοχλεί (δική μου περιέργεια)




Έρχεται διαγωνισμός, ακόμα εδώ είσαι; Τρέχα στο Instagram ! Μπορείς να με βρεις και στο Facebook!






Τα λέμε στο επόμενο review! Φιλί!

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις