Τι έχουμε πει ότι δεν τρώμε τα καλλυντικά μας; Μην φάτε το Tiramisu (07) Butter Gloss από NYX, απλά απολαύστε!



Δευτερούλα σήμερα, καλή μας βδομαδούλα! Σας αφήνω με καλοκαίρι και σας ξαναβρίσκω με χειμώνα. Η φάση του καιρού είναι yolo. Ωστόσο, ό, τι σανδάλι βάλατε, βάλατε! Ό, τι σορτσάκι βάλατε, βάλατε! Τώρα θα ζήσουμε εποχές Game Of Thrones πέραν από το Τοίχος. Παρ’ όλα αυτά, πάντα μένουμε κοκέτες και πάντα θα είμαστε σε ετοιμότητα μήπως πάμε στο Shopping Star.  


Είμαι ένα κορίτσι που λατρεύω να περιποιούμαι τα χείλια μου! Το θέλω το κραγιονάκι μου βρε αδερφέ! Ωστόσο, κάθε μέρα ματ ματ ματ, τα χείλη μου πολλές φορές υποφέρουν και αναζητώ κάτι πιο ελαφρύ για να ισιώσουν. Μια μέρα χαζεύοντας στα NYX είδα τα Butter Gloss. Δεν το μπορώ το gloss είναι η αλήθεια. Δεν μου αρέσει να βάζω ταμπέλες στο μακιγιάζ. Και έτσι είπα δεν το παίρνω;


Και το πήρα και το αγάπησα! Συγκεκριμένα, πήρα την απόχρωση 07 – Tiramisu. Ας ξεκινήσω από το άρωμα! Παιδιάαααα θέλω να το φάω! Παιδιά δεν κάνει να τρώμε τα καλλυντικά μας! Κάθε φορά θέλω να το τονίσω! Αν και λέει τιραμισού μου μυρίζει crème brule! Ας μην το φάω! Προσευχηθείτε για αυτό!


Αν και είναι gloss δεν είναι διάφανο, έχει έναν ελαφρύ χρωματισμό σε ροζοροδακινί nude που μου αρέσει πολύ γιατί είναι πολύ φυσικό. Αν και gloss δεν είναι βαρύ, δεν νιώθεις τα χείλη σου να κολλάνε που απεχθάνομαι την αίσθηση αυτή. Για αυτό απέφευγα όλο το διάστημα αυτό τα gloss. Δεν είναι σταθερό λόγω της υφής του και είναι λογικό. Δεν περιμένουμε και παρθενογένεση στην τέχνη. Μου αρέσει να το φοράω σκέτο αλλά και πάνω από όλα τα nude κραγιόν μου για δίνει μια τσαχπινιά βρε αδερφέ στο ματ τελείωμα του κραγιόν. Να ξέρετε ότι έχει μια τεράστια γκάμα χρωμάτων στην σειρά αυτή που θα σας συντροφεύουν όλες τις εποχές. Ε τι να λέμε ρε παιδιά; NYX εγγύηση!


Συνοψίζουμε:
+      ΝΥΧ εγγύηση
+      Οικονομικό
+      8ml lips gloss δεν το λες και λίγο
+      Ελαφρύ στα χείλη
+      Δεν κολλάει τα χείλη
+      Ελαφρύς χρωματισμός για καθημερινό μακιγιάζ



-      Δεν είναι σταθερό
-      Αν βάλεις πολύ ποσότητα γίνεται κολλώδες




Στο Instagram γίνεται χαμός και εσείς λείπετε; Για κοπιάστε! Μπορείτε να με βρείτε και στο Facebook.





Τα λέμε στο επόμενο review! Φιλί!




Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις