Όχι καλή μου Fouka, όχι καλο μου Mineral Primer με SPF 30



Δευτερούλα σήμερα και το Mel Me Up μέτα από ένα Σ/Κ παίζοντας με τα νέα Jeffree Star καλούδια του είναι εδώ. Και μήπως χειμωνιάζει σιγά σιγά; Μήπως είναι η ώρα να βάλουμε τη ζεστά μας ρούχα ή μήπως πάλι θα είμαστε με σανδάλια από την άλλη εβδομάδα; Πολλά τα ερωτήματα για αρχή της εβδομάδας Ωστόσο ας γυρίσουμε στα κλασικά θέματα ομορφιάς μας.


Σήμερα θα μιλήσουμε για ένα πολύ περίεργο πλέον ένα προϊόν που και εγώ η ίδια χάρηκα πάρα πολύ όταν το είδα να μου έρχεται στο συνδρομητικό κουτί του Cherrybox. Πρόκειται για το «Mineral Primer -Λειαντική βάση make up με spf 30» από την εταιρεία Fouka. To χαρακτηρίζει η φυτική του και  αντιοξειδωτική του σύνθεση όπως ισχυρίζεται. Λέει, επίσης, ότι κάνει την επιδερμίδα μας ματ και ότι δεν εμπεριέχει κάποιο είδος σιλικόνης. Έρχεται στα 30 ml και πρόκειται να λήξει τον Μάιο του 2019 – ζωή να έχουμε.


Ακουγόταν πολλά υποσχόμενο το προϊόν αυτό και τολμώ να σας πω ότι πίστευα ότι θα μου λύσει τα χέρια. Αρχικά έρχεται σε ένα γυάλινο μπουκαλάκι και με τη δική του πιπέτα όπως όλα τα μοντέρνα make-up. Η συσκευασία είναι στιβαρή. Όταν το ανοίξεις και το μυρίσεις νιώθεις μια αίσθηση σαν βαρύ αντηλιακό. Μαύροι οιωνοί σκέφτηκα αλλά δεν επηρεάστηκα. Ίσως αυτό να έχει να κάνει και με το τι πρόκειται για ένα primer άρα πρέπει να είναι πιο βαρύ από ότι θα ήταν ένα απλό αντηλιακό. H μυρωδιά του είναι ήπια και  μου θυμίζει προϊόντα που είναι handmade. Όταν το απλώνεις στο πρόσωπό σου αφήνει μία αίσθηση σαν να έχεις απλώσει αντηλιακό αλλά παχύ και βαρύ.


Ας ξεκινήσουμε από την ιδέα. Η ιδέα ήταν πάρα πολύ καλή. Ωστόσο, αγαπημένα μου παιδιά, όταν κάτι δεν γίνεται γνωστό στην παγκόσμια αγορά καλλυντικών για κάποιο λόγο δεν γίνεται. Δεν είναι επειδή κανείς δεν σκέφτηκε να φτιάξει ένα primer με spf που να μοιάζει με αντηλιακό. Απλά, προφανώς μία που το σκέφτηκε μία που μου είπε: «ας τα αφήσουμε καλύτερα δεν θα έχει και πολύ επιτυχία». Αυτό λοιπόν συμβαίνει και με αυτό το primer – αντηλιακό. Δυστυχώς, δεν λειτουργεί ως primer και ειδικά με mattyfing αποτέλεσμα. Βγάζει αμέσως λιπαρότητα στο ήδη πολύ λιπαρό πρόσωπο μου. Το θετικό είναι ότι όταν έβαλα το foundation, εφαρμόζεται πολύ καλά και δεν κάνει μπαλώματα -  και το δοκίμασα και με drugstore και με highend προϊόντα. Προτιμώ εκείνα τα primer που καλύπτουν τους πόρους ως λιπαρό κορίτσι που είμαι. Δεν είμαι fan των σιλικονούχων primer αλλά αυτό είναι ακόμα πιο κακό και από αυτά. Το συγκεκριμένο όπως προείπαμε δεν εμπεριέχει σιλικόνη. Παιδιά μου απλά
 Noooooo! Ούτε για δοκιμή!



Συνοψίζουμε

+      Είναι φυτικό
+      Στιβαρή συσκευασία


-      Όχι μόνο δεν κάνει ματ την επιδερμίδα
-      Σαν αντιηλιακό είναι πολύ βαρύ
-      Βγάζει έντονη λιπαρότητα μέσα σε 1 ώρα
-      Τελικά δεν είναι για καμία χρήση





Τρέξατε στο Instagram για το Sephora Lipstain Giveaway μου; Τι περιμένετε; Και στο Facebook τα λέμε ωραία, ελάτε και εκεί!




Τα λέμε στο επόμενο review! Φιλί!


Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις