Τα νεύρα μου, το holo μου και ένα setting spray "Matte Finish" από NYX να φύγω



Δευτερούλα σήμερα, καινούργια βδομαδούλα και ήδη ο βιασμός του κρύου είναι φανερός. Οι πρώτες Ugg θα μας βιάσουν την αισθητική αλλά το Mel Me Up δεν καταλαβαίνει και συνεχίζει ακάθεκτο.


Ποια είναι η αγαπημένη μου drugstore εταιρεία; Πάμε με μια φωνή! ΝΥΧ ΝΥΧ ΝΥΧ. Ε ναι έχουμε και εμείς μια αδυναμία. Μην δαγκώνετε!


Σήμερα θα μιλήσουμε για το setting spray Matte Finish” της ΝΥΧ. Ας ξεκινήσουμε από τα πολύ βασικά. Τι είναι το σπρέι σεταρίσματος καλή μου Mel Me Up? –ανησυχείτε και εσείς όπως και εγώ που απευθύνομαι στο τρίτο ενικό στον εαυτό μου; Θεωρητικά χρησιμεύουν για να μένει σταθερό το μακιγιάζ. Ωστόσο, όποτε το βάζω έχω «σοβαντίσει» το πρόσωπο μου, με foundation, concealer, πούδρες και όλη την ιεροτελεστία, οπότε ξέρω ότι ό, τι έχω «χτίσει» θα μείνει σταθερό λόγω των 3426237 προϊόντων και όχι λόγω του setting spray. Για εμένα τα setting spray έχουν ως στόχο να «λιώνουν» τα προϊόντα, ειδικά αυτά σε μορφή πούδρας  και να τα κάνουν ένα μεταξύ τους και με το δέρμα, ώστε να φαίνεται το μακιγιάζ σχετικά φυσικό και όχι παστωμένο.


Πάμε, λοιπόν, στο setting spray “Matte Finish”. Όπως λέει και το όνομα του υπόσχεται ότι θα κάνει το μακιγιάζ μας, matte και καταπληκτικό. Η αλήθεια είναι ότι η αντλία του δεν είναι η πιο smooth στο ψέκασμα. Σου βιάζουν λίγο το πρόσωπο. Το πιο βασικό, όμως, είναι ότι λιώνει τέλεια τις πούδρες στο πρόσωπο, τις κάνεις να φαίνονται φυσικές, λες και έχεις γεννηθεί με contouring ένα πράμα. Το highlighter το αναδεικνύει μοναδικά. Ας πούμε και κακά του, δεν το κάνει απόλυτα matte, αφήνει ένα ελαφρύ αποτέλεσμα γυαλάδας, για να τα λέμε τσεκουράτα. Δεν είναι απόλυτα κακό αυτό γιατί δίνει μια φυσικότητα στο πρόσωπο. Βέβαια, αλλά λες και άλλα κάνεις ΝΥΧ μου. Μια έξτρα χρήση του είναι να βρέχω το beauty blender μου με το setting spray γιατί νιώθω ότι είναι πιο σταθερά μετά τα υγρά προϊόντα που θα βάλω στο πρόσωπο μου.



Συνοψίζουμε:
+      Ενώνει τέλεια το μακιγιάζ και λιώνει τις πούδρες ώστε να φαίνονται άψογες και φυσικές
+      Οικονομικό
+      Μπορείς να βρέχεις και το beauty blender για πιο σταθερό μακιγιάζ


-      Δεν κάνει απόλυτα ματ την επιδερμίδα
-      Βίαιο applicator




Ξεκινάνε τα κρύα, οπότε ελάτε στην παρέα μας στο Instagram και στο Facebook.






Τα λέμε στο επόμενο review! Φιλί!

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις