Ευεργετική Organic Aloe & Bamboo - μάσκα ενυδάτωσης από Natura Siberica αλά Μένιος Φουρθιώτης



Παρασκευούλα σήμερα και επιτέλους τελειώνει άλλη μια εξαιρετική – life changing εβδομάδα #νοτ. Όλο το επιτελείο του Mel me Up ευελπιστεί να πάει να λιάσει το κορμί του και να κάνει ένα ρημαδόμπανιο και λογικά τώρα που σκέφτομαι εξόρμηση θα σηκωθεί μουσώνας. Όπως σας υποσχέθηκα, επειδή το ρίξαμε πολύ στο μακιγιάζζζζ θα το κάνουμε στροφή στην περιποίηση προσώπου, άλλωστε αν δεν φροντίσεις τον καμβά πως θα ζωγραφίσεις (τσουτσούριασα με τον εμετικό παραλληλισμό μου). Σήμερα, λοιπόν, θα μιλήσουμε πάλι για την εταιρεία Natura Siberica που το blog αυτό αγαπά ιδιαιτέρως. Νομίζω έχω θέσει (ασυνείδητα λέμε τώρα)τον στόχο να δοκιμάσω όλα τα προϊόντα της από όλες τις σειρές της! Ο αγών συνεχίζεται! Ίσως να έχω γίνει γραφική με το πόσο εθισμένη είμαι τόσο στις μάσκες καθαρισμού όσο και στις μάσκες ενυδάτωσης αλλά δεν μπορώ να το διαχειριστώ, τις αγαπώ!


Η μάσκα Organic Aloe & Bamboo είναι μια μάσκα ενυδάτωσης και ανήκει στην οικονομική σειρά της Natura Siberica. To κόζαρα πολύ καιρό το προϊόν αυτό, αλλά πάντα κατέληγα στο «Τι την θες άλλη μια μάσκα ενυδάτωσης;». Και έτσι παλεύοντας με τους προσωπικούς μου δαίμονες, κατάφεραν για άλλη μια φορά να με νικήσουν και να την αγοράσω. Άσε που στο Cherrybox έχει κοντά στα 4 ευρώ! Ε εγώ φταίω μετά; Πάμε να ξεψαχνίσουμε το προϊόν!


Η μάσκα Organic Aloe & Bamboo εμπεριέχει οργανική αλόη και εκχύλισμα bamboo. Όλοι μας γνωρίζουμε τις ευεργετικές ιδιότητες της αλόης. Και τώρα μπήκε ο Μένιος Φουρθιώτης μέσα μου και θα σας πω και για την Versace 1969. Εγώ μόνο το κανάλι της Βουλής βλέπω, κάτι μακρινά ξαδέρφια μου έχουν πει για τον Μένιο. Το προϊόν μας έρχεται στα 75ml και χρειάζεσαι λίγη ποσότητα για να κάνεις την δουλειά σου. Και οικονομία σου κάνω! Να το θυμάστε αυτό! Έχει μορφή gel και πρέπει να δείξεις μια άλφα προσοχή γιατί δεν είναι παχύρευστο gel και μπορεί να βγει έξτρα περιεχόμενο από αυτό που χρειάζεσαι. Εφόσον έχεις καθαρίσει καλά το πρόσωπο σου εφαρμόζεις το προϊόν,  το αφήνεις 10-15 λεπτά και μετά ξεπλένεις. Η αλήθεια είναι ότι μόλις την εφαρμόσεις νιώθεις μια δροσιά αναζωογόνησης αλλά μετά όταν αρχίσει να στεγνώνει στο δέρμα, γίνεται κολλώδης γεγονός που με ενοχλεί αρκετά. Έχει ένα decent αποτέλεσμα άλλα όχι αυτό που επιθυμώ. Θα ήταν ιεροσυλία να την συγκρίνω με την μάσκα ενυδάτωσης της Apivita (και αυτή με την θαλάσσια λεβάντα και αυτή με το αγγούρι). Εγώ, λοιπόν, θα πρότεινα να την έχετε σαν ενυδατική μάσκα καθημερινής χρήσης στις καλοκαιρινές σας διακοπές.  Θεωρώ ότι θα σας καλύψει πολύ για την ενυδάτωση μετά την παραλία γιατί είναι μια ελαφριά μασκούλα. Ακούστε με και δεν θα χάσετε! Ξέχασα να πω ότι έχει μυρωδιά πολύ φρέσκια και δροσερή σαν αγγούρι (ο πεινασμένος καρβέλια ονειρεύεται #μουντοφδεντει).



Συνοψίζουμε:
+      Δροσερή μυρωδιά
+      Ανάλαφρη gel υφή
+      Τέλεια για ενυδάτωση σε πλαίσιο διακοπών – παραλίας
+      Super οικονομική



-      Δεν ενυδατώνει τόσο όσο θα ήθελα
-      Γίνεται κολλώδης πάνω στο δέρμα




Τι και αν έρχεται Σ/Κ,  το επιτελείο μας θα το βρείτε στο Facebook και στο Instagram! Σας περιμένουμε!




Τα λέμε στο επόμενο review! Φιλί!


Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις